Kayla pov.
- Gi jos miega, o, jei atsikels, jos pagalvos, kad mes... – nutęsė Tomlinson ir trumpam susimąstė.
- Kad mes kartu? – pabaigiau jo sakinį neužtikrintai, pažiūrėdama į jį.
- Būtent tai. – šyptelėjo trumpam, atsisukdamas į mane.
~ ~ ~ Po 15 min. ~ ~ ~
- Louis, tu rimtai mane atsivežei į mišką? – pažiūrėjau į jį su pakeltu antakiu, kai jis išjungė mano mašinos variklį vidury kažkokio miško. Neįsivaizduoju, kad mane vežtis čia.
- Taip, o kas nepatinka? Bijai? – paslaptingai paklausė ir atsisegė savo pusės saugos diržą.
- Ne, tiesiog keista ir neįprasta. – truktelėjau pečiais. – Ir ką mes čia veiksim gero?
- O kas sakė, kad gero? Gal blogo bus? – Tomlinson atsidarė dureles, tad aš greit atsisegiau savo pusės diržą ir išlipau iš mašinos taip pat. Dar to trūko, kad jis mane paliktų vieną miške.
- O rimtai ką mes čia veiksim? – pasiteiravau, paeidama artyn jo.
- Krušimės! – surėkė, kad net girdėjau aidą visam miške.
Jei kas nors tai išgirdo... Man gėda... Tikiuos daugiau žmonių čia nėra, o aš per daug gerai pažįstu šį vaikiną ir jis manęs išprievartaut negalėtų, nes ir pati greičiausiai jam atsiduočiau. Tokia apgailėtina ir esu... Esu nuo jo priklausoma, tad man tikrai nerūpi, ką jis ketina man daryt, nes aš su viskuo sutiksiu, nes nepagalvojusi apie pasekmes.
- Rimtai, Louis? – stovėjau su pokerface'u per kelis metrus nuo jo, kol jis dairėsi aplink.
- Negi panašu, kad meluočiau? – paklausė su dirty šypsenėle ir apsikabino mano liemenį, kai tik priėjo prie pat manęs. Net galėjau jausti jo karštą ir sunkų kvėpavimą. – Gi nori, kad tave išdulkinčiau, argi ne?
- Būtum pasakęs, ko nori, tai galėjom važiuot pas mane, nes aš ten viena nuolat būnu... – švelniai ištariau, o savo rankas atrėmiau į jo krūtinę.
- O aš noriu laukinio sekso lauke. – nusijuokė rudaplaukis ir, pakėlęs mane nuo žemės, nešėsi iki mašinos.
Buvau pasodinta ant savo mašinos kapoto, o Louis iškart įsisiurbė į mano lūpas, tad man neliko nieko kito, kaip tik atsakyt į bučinį, kuris buvo nuostabus visomis prasmėmis. Jausmai mane tiesiog užvaldė ir norėjau šio vaikino. Norėjau patirti daugybę dalykų su šiuo tatuiruotu žmogumi, norėjau tik jo sukeliamų jausmų, norėjau ir vėl būti tik jo, kaip ir seniau.
Tomlinson rankos atsidūrė ant mano liemens, o po to atklydo ir po drabužiais. Manimi nubėgo bangelė jausmų, kuri buvo tokia maloni. Trumpam atsitraukėm, kad įkvėptume oro, o tuomet vėl puolėm bučiuotis. Mano rankos nubėgo iki jo kaklo, o tuomet ir plaukų, kuriuos stengiausi, kuo švelniau, papešti, nes ir taip šis vaikinas kažkoks įsiaudrinęs šiandien.
- Neįsivaizduoji, kaip man reikėjo tvardytis prie sesių... – iškvėpė į mano kaklo odą rudaplaukis, o tuomet ją švelniai sukando su savo dantimis.
~ ~ ~ Po greituko ~ ~ ~
- Ale žiūriu pajėgus koks. – nusijuokiau, kai užsisegiau savo džinsus atsikvėpusi, o tuomet perbraukiau su pirštais per plaukus.
- Mažute, čia tik pradžia visko, nes tu neįsivaizduoji, kas vyktų namuose ar dar kur. – mirktelėjo man. – Ten jaustumeisi ant debesų visą dieną ir negalėtum leist man atsitraukt nuo tavęs.
Mažutee...
Miriau galvoje ir viduje milijonus kartų, nes tai taip miela ir nuostabu, kad jis mane šitaip dabar pavadino. Pamenu, kaip Louis mane vadindavo, meile, princese, mažute, Kayla'ute ir kitais žodeliais, kurie buvo tokie nuostabūs ir mano širdelė dėl jų kirbėdavo.
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)