Kayla pov.
Ši diena įėjo įprasta vaga. Na, tik skyrėsi tuo, kad šiandien gi „šventė" tiem vaikams. Tad aš susiruošiau ir apsirengiau savo tvarkingais drabužėliais, nes gi neisiu tų vaikų lydėt bet kaip apsirengus, kaip kokia bomželė ar dar kas. Tad einu tvarkingai, kaip solidi panelė.
Važiavau su savo mašina Louis namų link, nes gi reik man pasiimt į savo mašiną dalį tų mergaičių, nes jos į Tomlinson 'Porche' niekaip netilptų net norėdamos, o dar gi visos su uniformom ir sijonais. Atvažiavau iki savo vaikino namų, o kaip tik tuo metu stovėjo visos mergaitės kieme, prie įvažiavimo, ir žiūrėjosi gėlės, tad aš ramiai pravažiuot negalėjau ir užpypsinau garsiausiai.
Jų veidukai trumpam pralinksmėjo, kai pamatė, jog aš atvažiavau, bet po kelių minučių vėl tapo niūrūs. Viskas suprantama, jos tikrai nenori vėl mokytis, o vasara geriausias dalykas metuose. Žinau tą kančią, kad, net pagalvojus apie tai, mane nukrečia šaltis.
Išlipusi iš mašinos, pasisveikinau su visais, esančiais kieme, o po to užėjau trumpam į vidų pasisveikint su mažaisiais vaikučiais ir Johannah. Tad persimečiau keliais žodeliais, nes mane užskubino Louis, rėkdamas, kad nespėsim nuvažiuot.
Taigi viena dalis sulipo į mano automobilį, o kita važiavo su Tomlinson. Priekyje šalia manęs sėdėjo Lottie, kuri junginėjo radiją, nes norėjo rast, nuotaiką pakeliančią, dainą. Vos atvažiavus prie jų mokyklos radau laisvą vietą, į kurią ir pastačiau savo mašiniuką. Na, o Louis teko dar paieškot laisvos vietelės ilgokai.
Liepiau mergaitėm gražiai sustot nuotraukai, kai jos visos pasiėmė savo gėles, kurias teiks mokytojoms, ir sustojo netoli mokyklos pastato. Papyškinau kelis kadrus, o tuomet pradėjom eit į kiemelį. Aš ėjau su dvynėm ieškot jų klasės, o Louis su Fizzy, nes Charlottie rėkė, kad ji jau yra per daug suaugusi lydėjimams, tad mes ją matėm su draugėm, nes gi, su kai kuriomis, ji nesimatė ilgokai.
- Va, mūsų klasė. – pranešė Phoebe, kai priėjom prie krūvos vaikų, kurie buvo apspitę mokytoją, tad mergaitės irgi įsimaišė į tą košę, kol aš stovėjau, kiek tolėliau, prie kitų vaikų tėvų.
Prasidėjo šventė, tad pradėjo kalbėt vedėjai, tarė žodį direktorė, kai kurie mokytojai, o po to aš dar pamačiau tą savo baisią matkės mokytoją. Man tik įdomu, kaip ji vis dar gali čia dirbt? Nes rimtai tai mokytojai jau daug metų ir ji ką čia nepamainoma? Nusisukau nuo tos pusės, kur stovėjo ta didžiaakė.
Paskui čia užleido muziką, tad vaikai šoko, o po visų šokių ir pristatymų visi grūdosi į klases, tad koridoriuj mačiau ir Tomlinson, kuris ėjo į gretimą klasę šalia dvynukių klasės, tad man mirktelėjo. Nebūtų jis. Po visų kitų kalbų ir tvarkaraščio pasakymo, palinkėjo klasės auklėtoja puikiai atšvęst šią dieną.
Išėjau su Daisy ir Phoebe iš mokyklos, tad mes tipenom mano mašinos link, nes susitarėm prieš tai, kad po visko varysim pavalgyt kažkur. Pamačiau, kad ateina link mūsų Lottie, o dar po kelių minučių atėjo ir Louis su Fizzy.
- Tai važiuojam pavalgyt? – paklausiau, kai jau visi čia buvo susirinkę.
- Žinoma! – surėkė Fizzy. – Nes aš tai rimtai išbadėjus. – paglostė savo pilvą ji.
- Tu, nedavalgėle, gi namie 3 sumuštinius prieš išvažiuojant suvalgei. – juokėsi Tomlinson.
- Seniai tai jau buvo. – iškišo jam liežuvi ji.
- Gerai, važiuojam. – sutiko rudaplaukis, tad aš atrakinau mašiną ir į mano automobilį įlipo Lottie su Fizzy.
Nuvažiavom į artimiausią restoraną ir visi patraukėm vidun. Prisisakėm maisto ir gėrimų, o tuomet visi kalbėjo, ką sakė ta mokytoja ar ana, o Fizzy vis verkšleno dėl tvarkaraščio, nes tikino, kad jis šiemet idiotiškas.
Mes pavalgėm picų, kepsnių, salotų – visko, nes keitėmės patiekalais ir ragavom vienas kito užsakytus, o paskui dar prisiėmė mergaitės desertų, tai ledų, pyragų, ar net torto gabaliukų. Po viso šito pasėdėjo, kai aš padaviau grynais pusę sąskaitos sumos, kai ją mums atnešė padavėja, ir Louis rėkimo, kad man nereik sumokėt, bet aš vis tiek neėmiau atgal savo pinigų, išvažiavom iš čia.
Parvežėm vaikus, o aš su jom visom atsisveikinau, o tuomet likau kieme tik su savo vaikinu, kuris rūkė cigaretę, tad aš tai stebėjau, kaip ir visad. Jis atrodo karštai rūkydamas, nors tai velniškai nesveika. Dabar buvo šiek tiek po vidurdienio, tad aš, kai ką sumąsčiau.
- Louis? – kreipiausi į vaikiną, kai stovėjau netoli savo mašinos.
- Kas? – išpūtęs dūmus, paklausė ir pažvelgė į mane.
- Važiuojam iki manęs. – mirktelėdama jam akį, sušnabždėjau.
- O ką ten veiksim? – smalsiai ir prisimerkęs pasidomėjo, o tuomet numetė nuorūką šalin nuo mūsų, kai surūkė cigaretę.
- Kažką įdomaus, manau. – išsišiepiau su šiek tiek dirty šypsenėle, kurią Louis tikrai suprato ir suvokė, kuria linkme aš čia mąstau.
- Na, jei tu tikrai turi tai omeny, tada galim. – priėjo prie pat manęs.
- Aš tai norėčiau visai. Nebent tu nenori?.. – nutęsiau visiškai nekaltai.
- Man vien nuo tokių minčių gali pasistot, mažute. – mirktelėjo.
- Tai gal važiuokim tada greičiau, kol aplinkui visi nepamatė tavęs su stajaku čia stovinčio? – menkai nusijuokiau ir ėjau vairuotojo mašinos durelių pusės link.
- Važiuokim, važiuokim. – patikino mane, o aš, atsidariusi dureles, įlipau į mašiną, tuomet segiausi diržą ir užkūriau mašinos variklį, kai įdėjau raktelį į spynelę.
~ ~ ~ Vėliau ~ ~ ~
- O dieve, Louis... – sudejavau.
Jis nenustojo judėti manyje, o aš jaučiau, kad mano orgazmas po truputį artėja, tad jaučiausi vis geriau su kiekvienu jo įsiskverbimu į mane giliau. Jaučiausi jau dabar, kaip ant debesų, tai ką kalbėt apie tai, kas įvyks po maždaug 5 minučių? Būsiu pačioj tikriausioj euforijoj.
- Taip, būtent čia. – sumurmėjau sunkiai, nes oro trūkumas vis didėjo, o Tomlinson taip tobulai judėjo manyje, kol aš įsikibau labiau į jo nugarą su savo nagais.
Po maždaug tų kelių minučių aš sucypiau, nes tai buvo vienas iš tų super tobulų orgazmų ir pagaliau mano kūnas buvo atsipalaidavęs ir aš tarsi jaučiausi gulėdama ant minkštų, purių debesų. Tai taip gera... Mėlynakis atsitraukė nuo manęs ir mes abu, gulėdami greta, sunkiai gaudėm orą, nes tikrai reikėjo atsikvėpt po tokio sekso.
- Karšta... – atsidusdama ištariau. – Einu po dušu. – pranešiau ir lipau iš lovos. – Nes jaučiuosi visa lipni. – pridūriau, nes išties jaučiau vaikino spermą 'toje' vietoje bei prie savo šlaunų.
Mes gi vis dar mylimės be sargio, o aš niekaip nesugebu ir nesugalvoju, kaip jam pasakyt, kad nesu tam pasirengusi, tad tiesiog negadinu mūsų intymių akimirkų drauge ir nieko nesakau. Iš savo spintos pasiėmiau švarius apatinius ir kitus drabužius, kuriuos ketinau apsirengt.
Louis man nieko nesakė, o tik gulėjo išdribęs mano lovoj, tad aš nuėjau į dušą ir palindau po drungna dušo srove, kuri atgaivino mane. Nusišluosčiau kūną ir apsirengiau atsineštais rūbais. Grįžau į kambarį, tačiau rudaplaukio čia jau nebuvo, tad greičiausiai bus virtuvėj ar svetainėj.
Dabar tik apie 6PM, tad ankstoka, o jis neatsisveikinęs neišeitų. Žinau tai. Tad greičiausiai Tomlinson yra apačioje, kur patraukiau eiti ir aš. Išėjau iš savo kambario ir, visiškai neskubėdama, lipau žemyn laiptais, o paskui patraukiau į virtuvę, nes ir pati užsimaniau atsigert mineralinio.
Vos man įžengus į virtuvę, Louis akys pakilo į mane, o jis jau buvo apsirengęs kelnes, tad aš nupėdinau link šaldytuvo, pasiėmusi iš jo vėsaus mineralinio, atsisukau kamštelį ir atsigėriau. O po to užsukau atgal kamštuką ir padėjau butelį ant stalo. Pažiūrėjau į vaikiną, kuris žiūrėjo į mane, ir man nieko nesakė, tad nesupratau visiškai nieko. Galbūt kažkas nutiko, kai mes mylėjomės ne taip?
- Kas tai, Kayla? – paklausė ir parodė į tarp savo pirštų laikomą...
Dramos? Oh, yeah...
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)