*148*

801 69 2
                                    

Kayla pov.

- Tai tu nežinojai, kad jis ją slėpė nuo mūsų jau ilgą laiką?

What?

- Ne? – sutrikusi pasakiau ir pažiūrėjau į Nika'ą atidžiau.

- Čia Niall tik dabar nusprendė mus supažindint su savo girlfriend, nes kartu visur ją pasiimt nori. Gi negali be savo meilės.

- Ane? Pirmąkart girdžiu. – susimąsčiau. – Neturi ką veikt, jei slepia nuo mūsų.

- Dabar jau turi. – pakilnojo antakius ji su dirty smile'u.

- Fui, Nika! – susiraukiau.

- Nagi, mes visi girdėjom, ką tu su Louis veikei, tad kas čia fui? Gi ir patys fuifuojat dažnokai. – pasakė mergina ir toliau žiūrėdama į mane su tuo iškrypusiu smile'u.

- Jesus christ. – pavarčiau akis. – Pas tave su Harry nujaučiu irgi tas pats, tad viskam čia lygybė ir baigiam šią temą, nes rimtai nejauku kažkaip.

- Okey, okey. – sutiko ji. – O žiūrėk, kas parsivelka. – parodė su smiliumi į langą Nika, tad aš pasisukusi pažiūrėjau, o ten su visais daiktais nešini grįžta mūsų draugai.

- Greitai kažkaip viską surinko. – nusistebėjau.

- Tai žinai, bijo, kad kokie vilkai nepradėtų kaukt. – nusijuokė mergina.

- Gerai, einu iki Louis mašinos, nes šiaip jam sakiau, kad nelipsiu iš jo mašinos. – leptelėjau ir atsidariau dureles. – Pasimatysim! – dar spėjau pasakyt, prieš man uždarant Malik mašinos dureles.

Tipenau iki Tomlinson mašinos, kuri buvo vos per kelis metrus nuo Zayn, bet pamačiau, kad automobilio bagažinė buvo atidaryta, tad priėjau iki ten ir pamačiau Louis, kuris viską kišo į bagažniką. Pamatęs, kad aš priėjau, pakėlė akis į mane.

- Gi sakei, nelipsi iš mašinos.

- Tai liūdna buvo, tad buvau nuėjus iki Nika'os. – pranešiau ir priėjau arčiau vaikino. – O kaip ten? – parodžiau su savo pirštu į tą miško pusę, kur mes buvom įsikūrę.

- Lygtais viskas gerai. Radom viską tik kažkaip iškuista viskas buvo keistai. – nusistebėjo vaikinas, o tuo metu Sophia ir Liam lipo mašiną.

- Sakau čia miškinio darbas. – rimtai ištariau, žiūrėdama į jį.

- Pati tu mano miškinis. – nusijuokė, o tuomet, paėmęs mane už rankos, truktelėjo mane į save, tad priėjau arčiau jo.

- Bet aš rimtai, Louis.

- Aha, aš irgi. – iškvėpė prie mano veido, o tuomet pabučiavo mano lūpas, tad į bučinį atsakiau ir iškart pravėriau savo burną, tad mudu užsibučiavom.

Užkėliau savo rankas ant Louis kaklo, o jo rankos atsidūrė prie mano liemens, tad šis bučinys buvo tobulas ir toks jaukus. Girdėjau, kad kažkas mums dar sušvilpė, bet nepajėgiau pramerkt akių ir pažiūrėt kas, nes Tomlinson bučinys mane užhipnotizavo. Žinoma, bus koks Niall arba Zayn. O gal net Harry? Gi Liam jau mašinoj.

Manimi nubėgo šiurpuliukai, o kvėpavimas buvo sunkus, nes mes bučiuojamės jau kelias minutes. Mano krūtinė kilnojosi nevalingai, o oro stygius didėjo, bet kam rūpi. Mūsų šį nuostabų bučinį nutraukė Louis mašinos garsus 'pyyyyyyyyyyyp' garsas, kad aš net krūptelėjau ir atšokau nuo rudaplaukio.

- Gana laižytis. – išgirdau Liam balsą, kad mes su Louis, pažiūrėję vienas į kitą, nusijuokėm.

- Žinok, kad tu man nebe skolinga tos palapinės, nes jai viskas gerai. – mirktelėjo man mėlynakis, kai uždarinėjo bagažinę, o aš tiesiog stovėjau šalia.

"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now