*123*

1.1K 89 16
                                    

Kayla pov.

- Nesiruošiu aš čia būt kažkokia aukle. – bambėjau.

- Tai kartu su Louis galėsi žiūrėt. – siūlė man čia broliukas šią mintį. Jo boba ką jau nėščia, kad mes tokią temą čia apturėjom? Interesting... Reiks išsiaiškint. – Aš gi pažįstu tave ir tu sutiksi.... – nutęsė paslaptingai.

- Nepažįsti tu manęs! – rėkavau jau. Kažko čia nervas ima dėl tokių šūdų... - Louis ilgiau mane pažįsta, negu tu! Tad jis žino, kad mano pasakymas bus 'neeeee'! – atšoviau. – O kodėl mes kalbam tokia tema? Tipo nėr apie ką daugiau kalbėt? Tada rimtai geriau kalbam apie saugų seksą. – užsivedus plepėjau, o tie du nusijuokė iš manęs.

Rimtai, visi tik ir žvengt moka... Idiotai.

~ ~ ~ Kitą dieną ~ ~ ~

Kadangi esu priėjusi velnių, sugalvojau planelį, kurį reik eit vykdyt, kol dar broliukas miega. Man vapšė nepatiko vakarykščiai tokie pokalbiai, tad... Varau čia rautis ant Luke. Gi vis tiek jis man nieko blogo nepadarys, o man paerzint jį galima. Aš gi esu mylima jo mažoji sesutė ir ne esmė, kad man jau virš 19-likos metų. But anyway, pokštaut niekad nėra per vėlu ar tinkamo amžiaus.

Mes vakar taip ir prasėdėjom, kalbėdami apie TAS pievas. Na, o, kai Louis pilnai išsiblaivė, išsivilko iš namučių, tad likau tik su tuo Liuciferiu, kuris kamantinėjo mane su debiliškais klausimais. Turbūt tik visiškas debilas gali sugalvot debiliškus klausimus. Ooo... Kai pavariau, kad šakutės.

Išsitraukiau dulkių siurblį, nes pas mane kambarys ir taip trupiniuotas per vieną tokį įdomų asmenį, tad reik susitvarkyt, o Luke irgi turėtų girdėt tuos visus keliamus garsus, o ypač, kad dabar jau 9AM, tad aš prisiverčiau atsikelt ankščiau ir vykdyt planelį. Pasisekė, kad vakar anksti miegot nusivilkau tai nenoriu miego.

Įsijungiau siurblį ir pradėjau tvarkyt savo kambarį, o, kai išsiurbiau savo kambarį, garioglinaus su tuo daiktu į Hemmings kambarį. Atsidariau duris ir paskui save atsitempiau siurblį. Dar netyčia garsiai kažkokiu būdu sugebėjau uždaryt duris. Netyčiaaa!

Susiradau rozetę ir įkišau kištuką, o tuomet įsijungiau ir pradėjau švarint broliuko kambariuką. Nors kam jam čia kambarys, kai jis beveik nebūna, neįsivaizduoju biškį. Nu, tegu turi. Negi dabar kažkokio kambario gailėsiu. Siurbiau nedidelį kilimuką, kuris buvo čia pas Liuciferį.

- Jėzau, Kayla, pablūdai! – surėkė jis ir pakišo galvą po pagalve, tad aš nusijuokiau ir sau neskubėdama siurbiau toliau. Gi reik švariai išsiurbt, o ne ant durniaus, ką aš darau dažniausiai.

- Tai, kad betvarkė čia pas tave. Kada nors kambarį tvarkeisi tu čia? – paklausiau, bet abejoju, ar jis mane išvis išgirdo ten palindęs po padūška.

- Ką? – išgirdau išlemenat Luke.

- Sakau, tvarkytis reik! – užrėkiau ir pradėjau siurbt grindis.

Nežinau, kodėl jas siurbiau, bet tarkim. Nėr čia ką daugiau siurbt, o aš nenoriu leist broliukui čia miegot iki pietų, nes jis gi mėgėjas išsidrybsot lovoj. Norėčiau pažiūrėt, ką ten su Lea jiedu veikia be krušimosi.

- Tai aš tave turiu, tad kam man tvarkytis? – Luke jau užsiklojo ir galvą su antklode.

Debilas. Dar padus, tai bus čia fiasko, nes tikrai nežadu aš čia jo gaivint.

- Aš tau ne tarnaitė ir tu man net nemoki! – leptelėjau ir privariau su siurbliu arčiau jo lovos.

- Ką tu čia nusišneki? O kiek pinigų šmutkėm duodu?

"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now