*196*

802 49 25
                                    

Kayla pov.

- Luke? – sumurmėjau, gulėdama ir visiškai nepajudėdama, nors jaučiau, kaip remiasi vienas dalykas ne ten visiškai, kur turėtų būt.

- Mhmm..? – išgirdau mieguistą garsą iš jo prie savo ausies.

- Apsiramink ir trauk jį nuo manęs. – paliepiau.

- Oj, atleisk. – jis nusisuko nuo manęs ir atkabino savo ranką nuo mano liemens, tačiau po kokių 15 minučių, jis ir vėl buvo prie pat manęs, o jo ranka vėl buvo ant manęs. Ar aš jį rimtai traukiu, kaip koks magnetas? Jo kotas vėl rėmėsi į mano užpakaliuką. Smagu...

- Luke! – pasakiau garsiau, tad jis tik kažką neaiškaus bumbėjo po savo nosim, bet neprabudo ir toliau sau miegojo. Kad aš taip galėčiau miegot ir ignoruot viską aplinkui...

Pakišau savo ranką po mūsų antklode, o tuomet nukeliavau žemyn link jo apatinių ir jo koto, kuris rėmėsi į mane. Mano ranka buvo ties jo apatiniais, o po to ir po apatiniais, tad apglėbiau 'jį' ir pradėjau šiek tiek judinti ranką viršun ir apačion. Hemmings po vos kelių mano tokių veiksmų prabudo, nes išgirdau aimaną iš jo lūpų, tad šyptelėjau pati sau.

- Ką tu darai? – sušnabždėjo tyliau, kol aš ir toliau darbavausi su savo rankyte.

- O tau nepatinka? Gi remiesi čia į mane su savo susijaudinimu, tad galiu jį ir nuramint. – pranešiau.

- Nustok, nes aš nebesusilaikysiu. – jis staigiai patraukė mano ranką nuo savo draugelio, o tuomet staigiai mane užgulė.

- Oj, oj, kokie mes susijaudinę. – sukrizenau, tačiau buvau užčiaupta iškart su bučiniu.

Atsakiau iškart, o vaikinas prilaikė savo svorį, nors jaučiau, kaip 'jis' remiasi į mane dar labiau, o ir taip vaikino kūnas lietė manąjį. Luke, bebučiuodamas mano lūpas ar skruostą, spėjo nukeliauti iki mano apatinių, po kuriais atsidūrė ir jo ranka, kuri pradėjo masažuoti mano 'tą' vietą, kas privertė man iškart susijaudinti ir sudrėkti bei dar tyliai sudejuoti.

- Princese, tu irgi susijaudinusi. Net labai galėčiau pasakyt. – leptelėjo, o jo pirštai vis dar buvo ten, kas kėlė man tikrą audrą viduje, nes susijaudinau iškart.

- Tai, aišku, nes tu žaidi su manim, tad kaip man nebūt susijaudinusiai? – logiškai paklausiau ir pažiūrėjau į jį, kai užkabinau savo rankas ant jo kaklo.

Viskas vyko taip greitai, kad aš vos gaudžiausi, kaip jis nurengė mano naktinius bei iškart apatinius. Aš nedelsiau ir nutempiau jo apatinius, o jis mane užgulė dar labiau, bet karščiau, nes mūsų nuogi kūnai susilietė. Jo auskaras, kaip ir visuomet, man kėlė įvairius jausmus, kurie buvo tokie klaidingi besibučiuojant.

Hemmings rankos atsirado ties mano šlaunimis ir jis praskėtė mano kojas, kai jas suėmė, o dabar vaikinas jau manyje tolygiai juda, o aš negaliu normaliai kvėpuoti, nes oro trūksta vis labiau su kiekviena sekunde, o dar dejonės nori pabėgti iš mano lūpų.

Įvėliau savo pirštus į Luke plaukus ir suvirpėjau, kaip jis įėjo į mane visu ilgiu, o tuomet gavau saldų bučinį į lūpas, tad nebegalėjau aimanuoti, tad bučiuojantis bėgo kažkokie keisti garsai iš mano lūpų, kurie norėjo sklisti, bet buvo sustabdyti.

- Dar, dar, dar... – vos nemaldavau jo, o mano klubai pakilo nuo lovos, o galva atsilošė, tačiau Hemmings mane suvaldė ir suėmė mano liemenį. – Tobula... – sumurmėjau neaiškiai, pasiekusi palaimą, o Luke pradėjo man teikti dar vieną orgazmą, bučiuodamas mano krūtinę, kaklą, ar tiesiog kokią nors kūno vietą.

- Tu nuostabi... – dulsiai sumurmėjo, tad aš jį pabučiavau išsišiepusi. - Viskas gerai? – sujudėdamas lėčiau pasiteiravo. - Dar drėgna tu? Nes aš turiu lubrikantą kažkur, jei reikia tau jo, ar reikia?

"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now