*157*

762 51 24
                                    

Kayla pov.

- Ar būtina tai primint? – dejuodamas paklausė vaikinas, nes žinojo, jog aš dabar užsivesiu kalbėt ta tema ilgai labai ir neužsičiaupsiu.

- Oj, taip! Jis gadina mums gyvenimą, tad aš noriu jam atkeršyt. – išsišiepiau su savo evil smile'u.

- Karininke, geriau rakink duris. – nusijuokė Louis, nes pasirodo mes galiausiai sugebėjom atsivilkt iki mano namučių, o juose buvo tamsu visiškai, kas reiškė, jog Luke išėjęs, ką aš ir sakiau. Nesėdi jis namie, o kažkur šlaistosi visad.

Atrakinau duris ir mes įėjom vidun, nusiavėm batus ir patraukėm į svetainę, kurioj tiesiog gulėjom ir bučiavomės. Viskas vyko visiškai įprastai: mes įsijungėm teliką, nes galvojom, kad jį žiūrėsim, bet jau bučiuojamės ir nusirenginėjam, nors tiksliau jau esam pusnuogiai.

- Kayla, tu galvojai apie tai? – paklausė Louis, bučiuodamas mano kaklą, o aš iš mano lūpų tiesiog išsprūdo nesulaikyta dejonė.

- Apie ką? – įkvėpdama giliau oro, paklausiau, nes jo trukumas vis atsiranda ir didėja.

- Apie ateitį su manim? – priminė man Tomlinson ir pradėjo su savo delnais masažuoti mano krūtinę. – Gi sakei, kad pagalvosi, tad, ką sumąstei..?

- Ak, taip. – prisiminiau tą mūsų pokalbį, kuris man buvo keistas tąkart.

Man tik įdomu, kokio velnio mums apie tai dabar kalbėt, kai aš jau guliu drėgna po juo, tik ir laukianti, kada jis įsmuks į mano vidų ir mane patvarkys?

- Tad ką galvojai apie mane, šeimą, vaikus? – rudaplaukis, paklausęs šio klausimo, pradėjo bučiuoti mano krūtinę, o aš savo akis užmerkiau dėl tokio gero jausmo. O dieve...

- Taigi ir pats žinai, kad visur teigiami atsakymai. – suaimanuodama garsiau, išlemenau.

- Tuomet, manau, mes galėtume pradėt mėginti, taip?

- Jėzau, Louis, aš myliu tave, bet tu įeik į mane, nes rimtai mirsiu iš laukimo ir jaudulio viduje, kuris didėja. – vos ištariau paskutinį žodį, mėlynakis įslydo į mane pilnu ilgiu, o aš sudejavau, nes pagaliau galiu jausti tai, ko norėjau, ir viduje degiau noru gauti savo orgazmą.

~ ~ ~ Po visų veiksmų ant sofkutės ~ ~ ~

Po mylėjimosi su Louis nuėjau po dušu, nes jaučiausi kažkokia lipšni bei prakaituota, tad vanduo žiauriai padėjo atsigauti. Apsirengiau savo miegojimo drabužius bei veidą patepiau kremu, kuris drėkina odą, o tuomet grįžau į kambarį pas Tomlinson, kuris, kaip visuomet, naršė po telefoną. Spėju, soc. tinklus.

- Kaip jautiesi? – paklausė manęs ir pažiūrėjo į mano akis, tad jos sukontaktavo, o aš jau gulėjau lovoj po antklode, o rudaplaukis jau telą buvo padėjęs šalin.

- Gerai. – lėtai ištariau, nes ankščiau Louis manęs neklausdavo, kaip aš jaučiuosi po sekso, o dabar paklausė, tad keista. – O kodėl klausi? Gi niekad šiaip neklausdavai.

- Na, mes pirmąkart mylėjomės be sargio, tad... – nutęsė jis.

- Man viskas gerai, tikrai. – patvirtinau rimtai darkart. – Geriau eikim miegot, nes rimtai jaučiuosi pavargus po tokio ėjimo ir mylėjimosi. – užsitempiau iki pat pečių savo antklodę, nors Louis mane įsitempė į savo glėbį, kai vos normaliai įsirangiau lovoj, tad teko vėl rangytis.

~ ~ ~ Kitą dieną ~ ~ ~

- Jėzau, susiraskit kambarį! – išgirdau Luke balsą, kai aš bučiavausi su Louis svetainėj.

"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin