Kayla pov.
Praėjo savaitė po to, kai Louis atsigavo, tad jis jau gan senokai paleistas namo ir jam viskas gerai, dėl ko aš išties esu laiminga. Šiandien galbūt būtų eiliniai naujieji metai, tačiau šiandien yra ir mano gimtadienis. 20-tas bei dar jubiliejinis. Ruošiausi viskam nuo ryto, nes reikėjo spėt suruošt viską iki vakaro.
Bet, kadangi buvau pradėjusi viską pirkt ir ieškot reikiamų dalykų iš ankščiau, tai viską jau turėjau. Nepagailėjau pinigų ir gan daug išleidau, kad išsinuomočiau patalpą naujųjų metų parai. Mano gimtadienis sutampa su naujaku, tai kainos buvo pakeltos visur, bet bent jau nereikia atskirai švęst, o čia iškart sujungi ir vsio.
Apsimoka šiek tiek, o ir draugai turės, kur sėdėt ir švęst naujus metus, tad jiems pliusai, o man kančia, bet tenka įprast prie šio dalyko, nes tai jau vyks šį vakarą 20 kartą. Buvau nuvažiavusi iki tos vietos ir dar sužiūrėjau ar darbuotojai viską gerai suruošė, o tai jiems kartais visiškai vienodai būna ir dirba bele dirbt, bet šįkart viskas man tiko ir buvo puikiai suruošta. Net geriau, nei įsivaizdavau.
Buvau apsirengusi šiek tiek šventiškiau, nes vis dėlto nauji metai bei dar mano gimcė. Su plaukais nieko nedariau, bet sugebėjau pasidaryt gan ryškų makiažą, kuris man visai patiko, neskaitant kreivo akių apvado. Jau buvau susiruošusi, tad išsikviečiau taksą ir važiavau link tos vietos, kur viskas jau suruošta vakare.
Kadangi esu pagrindinė šio baliuko dalyvė, atvažiavau ankščiau, kad nebūtų taip, jog svečiai ankščiau susirinktų už mane, nors mes čia naujaką daugiau švęsim nei mano gimcę. Iš metų į metus. Atsitrenkiau į tą vietą, o taksistui sumokėjau šiek tiek daugiau nei jis man pasakė. Nauji metai, tai nepagailėsiu, o šiaip man, kaip foto modeliui, labai neblogai ir moka.
Įėjus vidun, mane dar pasitiko darbuotojai, kurie viską pabaigė, tad teko ir jiems sumokėt. Visur tik mokėk. Kai visi išėjo ir likau tik aš viena, šiek tiek prasisukau pro vaišių stalą ir pavalgiau, nes šiandien tam laiko visiškai neradau, o valgiau tik pusryčius, tad tikrai esu išalkusi.
Visi pradėjo rinktis, tad, žinoma, mane sveikino ir man įteikinėjo dovanas, nors sakiau, kad man jų nereikia, nes šiaip viską turiu, ko man reikia, ar ką noriu turėt. Neįsivaizduoju, ką jie čia galėjo man primąstyt dovanot, kai grįšiu namo reikės viską išpakuot ir pažiūrėt.
- Maže, su 20! – apsikabino mane Louis, o tuomet pabučiavo mano skruostą. – Pasenai, bet dabar tu mano amžiaus. – nusijuokė, bet buvo vis dar užkabinęs rankas ant mano liemens.
- Jėzau, Louis, tarp mūsų vos savaitės skirtumas, tad tai nėra tiek ir daugiau. – sukikenau.
- Žinau, bet aš vis tiek vyresnis. – su pošla šypsena pažiūrėjo į mane ir gyrėsi čia man, tad aš pavarčiau akis.
- Louis, nepasisavink mano best'ės! – užrėkė Angela ir atplėšė mane nuo vaikino, o tuomet apsikabino per pečius ji.
- Matai, Louis, von eik nuo manęs. – nusijuokiau, o jis pažiūrėjo į mane su pokerface'u. – O tai nudės tave mano gynyba. – apsikabinau per liemenį merginą.
- Tai, taip, nes mes einam šampano! – sušuko laiminga mergina, tad mes tipenom link Niall, kuris čia jau jautėsi, kaip visiškai savas čia, ir atidarinėjo šampę. Nu, aš tai neprieštarauju, kad jie čia aptarnaus. Man mažiau tik darbo, tad geriau.
Galiausiai visi susirinko, tad čia žmonių buvo apie 20 maždaug. Neprisikviečiau velniai žino ko, tad čia tik žmonės, su kuriais daugiau bendrauju, žinoma, ir mano šaikelė, nes be jos čia ne baliuks būtų, o kažkokia nesąmonė.
Mane jau buvo visi pasveikinę, tad mes tiesiog tūsinom pasileidę muziką, kuri žiauriai garsiai skambėjo. Vaikinai jau buvo gan daug išgėrę, o aš, kol kas, tik vieną šampės taurę. Kažkaip man atrodo dar ankstoka prisilupt, nes vis vien teks laukt iki 12 valandos, o paskui prasidės pats bumas su alkoholiu.
Šiaip mes ne kiek mano gimcę šventėm, o tiesiog laukėm vidurnakčio ir naujų metų, kurie tikiuos nebus tokia lievi, kaip šie. Nuėjau atsisėst prie stalo, nes pavargau šiek tiek nuo šokių, tad sėdėjau atokiau ir naršiau po telą, nes mane prisveikino visi ir per soc. tinklus, kaip Luke sesę.
Pasirodo broliukas manęs nepamiršo ir sugebėjo dar baisią mano fotkę įmest su pasveikinimu į 'Instagram'o istoriją. Kaip aš džiaugiuosi, kad ta fotkės bus tik 24h, o po to dings. Čia kaip niekad. Žinoma, kad gavau dar ir normalią sms iš Hemmings su gražiu sveikinimu, tad atrašiau jam bei pridūriau, kad pasiilgau jau.
- Ko tu čia sėdi kamputy? – priėjo prie manęs Malik su gėrimu rankoj ir atsisėdo greta.
- Atsakinėju į sveikinimus. Patikėk brolio fanės knisa, bet kartu ir malonu gaut jų sveikinimus. – atsijungiau nuo visų soc. tinklų, o tuomet pažvelgiau į jį.
- Gersi? – atsuko į mane tą stiklinę su tamsiu gėrimu, tad aš papurčiau galvą į šalis, atsakydama, kad ne.
- Geriu šampaną po truputuką, o dar spėsiu prisigert per šiąnakt. – atsakiau ir menkai šyptelėjau.
- Nauji metai - naujos lenktynės. – sumurmėjo patenkintas juodaplaukis.
- Kas tau galvoj jau iškart. Lenktynės. – dramatiškai ištariau žodį 'lenktynės', tad Malik nusijuokė.
- Tai žinoma. – sutiko. – Gal pagerins trasas.
- O tai žada? – pažiūrėjau į jį, o jis gurkštelėjo gėrimo.
- Norėjo bent jau, bet žiūrėsim, kaip ten bus, nes su tuo Ben, tai jokių garantijų nėra.
- Na, jo, tiesa. – pamąsčiusi atsakiau, kai užsispoksojau į grindis.
Praėjo dar keletą valandų, kas reiškė, jog artėja vidurnaktis. Vieni jau išvažiavo kažkur kitur švęst tą naujaką, tad galima sakyt, kad liko tik mūsų šaikelė pilna. Jėzau, greičiau galėtų ateit 12h, nes noriu pamatyt fejerverkus. Praeitais metais tai nemačiau, nes trankiausi visur su '5SOS', tai tokie nauji metai ten ir buvo...
Valgiau sumuštinuką, kurį pasiėmiau nuo stalo, nes dar buvo likę 20 minučių iki 12, tad spėsiu ir pavalgyt, nes visi tie šokiai nuvarė nuo kojų. Pradėjom visi rengtis striukes, paltus, nes nusprendėm paeit, kiek toliau nuo šio pastato, kad geriau matytųsi viskas ir aplamai geresnė vieta būtų. Paėjėję kiek toliau, susiradom tą vietą, kuri buvo atoki ir jokie medžiai neturėtų trukdyt ar dar kas.
Visi vaikinai nuėjo dėliot tų fejerverkų ir skaityt instrukcijas. Na, manau, pats laikas susipažint su saugumo taisyklėm ir naudojimosi instrukcija. Pasisekė, kad lauke nebuvo taip šalta, bet ir blogai, nes visas sniegas ištirpo. Na, bent ne purvas ir balos aplink.
- 10... – pradėjom visi skaičiuot, kai Amber įsijungė tikslų laiką, kuris rodė, kad liko vos 10 sekundžių iki naujų metų. – 9... – tęsėm toliau. – 8... 7... 6... – dar gan ramiai sakėm. – 5! – jau dabar garsiai surėkėm. - 4! 3! 2! 1! – surėkėm, o tuomet visi plojo, kas puolė degt fejerverkus, o aš buvau saldžiai pabučiuota, tad į bučinį iškart atsakiau ir dar išsišiepiau iki ausų.
Mūsų bučinio nesudrumstė net jokie fejerverkų garsai, ar juolab švilpimai. Aš su Louis tiesiog mėgavausi šia akimirka, kuri buvo išties miela iš jo pusės, kai jis mane pabučiavo. Mes vos pajėgėm atsiplėšt vienas nuo kito, o tuomet iškart pakėlėm galvas viršun stebėt fejerverkų, kurie buvo išties labai gražūs ir jų daug.
Spėju dar kelis nufotkint, tad iškart kėliau foto į soc. tinklus, sveikindama su naujais metais visus. Mes dar ilgiausiai šaudėm tuos fejerverkus, nes sakau jų buvo tikrai daug. Netgi per daug, nes jų netgi kitiems metams būtų užtekę, manau.
Užpirko čia Liam su Sophia paskui Harry su Nika ir visi šitaip, tad jų išėjo tikrai daug. Na, bent jaučiasi, kad nauji metai. Iššovėm šampaną, kai vos grįžom atgal, tuomet pradėjom tūsint toliau. Laukia didžiulis nuovargis...
Puikios ateinančios savaitės! Ir, jap, čia dar viena dalytė ;)
ESTÁS LEYENDO
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanficDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)