*158*

778 55 18
                                    

Kayla pov.

- Kontraceptikų šiaip. – išsišiepiau su fake smile'u. – Turėtum žinot, kas tai yra, ar nežinai?

- Jie skirti tam, kad tave galėtų dulkint bernas be apsaugos ir jo sperma galėtų patekt ten, kur nori tavyje, pavyzdžiui, kiaušialąstėj, bet tu, apsidrausdama nuo vaikų turėjimo, gersi šias tabletes.

- Tu gal rimtai patylėk! Ir pasilaikyk sau tą biologiją. – atsistojau nuo sofos.

- Tai man iš biologijos A išėjo! – pasigyrė.

- Netikiu! – atrėkiau ir lipau viršun.

Nuvažiavau į parduotuvę ir pripirkau maisto, nes kažkaip, kai dabar Luke būna namie, tas maistas greit dingsta, o tuomet užėjau į vaistinę ir nusipirkau kelias dėžutes kontraceptikų. Parvažiavusi atgal į namus viską sudėliojau, ką pripirkau ir skaičiau savo tablečių vartojimo lapelį.

- Tu rimtai jas gersi? – paklausė Luke, parodydamas į tabletes, kurias aš laikiau rankoj.

- Taip. – linktelėjau.

Padėjau tablečių lapelį ant spintelės, o tuomet ėjau pasiimt stiklinės iš kitos spintelės, esančios kiek toliau. Pasiėmiau stiklinę ir, priėjusi prie vandens čiaupo, įsipyliau vandens, o tuomet pamačiau, kad brolis laikė tą tablečių lapelį tarp dviejų pirštų ir žiūrinėjo, kai atsisukau į tą pusę.

- O nenori tu su juo apie tai pakalbėt? Nebūtų taip geriau jums abiems? Nes dabar tu paslapčiom gersi tabletes, kad nepastotum, o jis nori gi vaikų ir stengsis, kad tik pavyktų.

- Bandžiau ir sakiau, kad nesu dar tam pasiruošusi, bet Louis labai nori to vaiko su manim ir sakė, kad mes mėginsim vis kartais ir galbūt mums pavyks. – aiškinau viską. Manau, nieko blogo, jei Luke žinos viską. Vis tiek tik jis vienas man liko toks artimas žmogus, kuriuo galiu pasitikėt.

Ištiesiau ranką link brolio, kad jis man jas atiduotų, tačiau jis man jų neatidavė. Visaip siekiau to tablečių lapelio, bet Hemmings, kaip mažas vaikas, man jų nedavė ir iškėlė tą savo ranką viršun, kurioj laikė tai, tad, žinoma, aš dabar jų nepasiekiu ir pažiūrėjau į jį su veido išraiška 'ar tu rimtai?'.

- Luke, atiduok ir tau tai net neturėtų rūpėt. – siekiau ir toliau to lapelio, tačiau jo man neatidavė vis vien.

- Bet man rūpi. Aš gi tavo brolis.

- Įbrolis. – pataisiau jį, nes jis gi visada prikiša, kad aš jo netikra sesė, tad nuo šiol ir aš jam tai prikišinėsiu.

- Tai nieko nekeičia, nes aš turiu teisę tavim rūpintis ir prižiūrėt.

- Aš pilnametė. – atsidusau. – Tad duok tu man jas. – vėl ištiesiau ranką į jį.

- Nesiginčysiu su tavim. Vis tiek esi tokio charakterio, jog nepersigalvosi ir neperkalbėsiu aš tavęs. – atsiduso ir padavė man lapelį, tad aš jam šyptelėjau, o tuomet išsilupau tą vieną tabletę ir įsidėjau į burną. Užgėriau su daug vandens ir viskas dabar man ramu.

- Prašau, baigiam apie tai. – pasakiau, kai mačiau, jog Hemmings vėl norėjo žiotis ir kažką man sakyt. – Geriau sakyk, kodėl nesakei, kad ryt koncertuosit per vasaros uždarymą? – mes įėjom atgal į svetainę tik šįkart aš dar pagriebiau traškučių pakelį iš virtuvės.

- Kad nežinau, ar ten ir eisiu... – nutęsė, o mes abu atsisėdom ant vienos sofkės, o aš dar praplėšiau tą čipsų pakelį.

- Tai ko taip? Ar kažkas nutiko, ko aš nežinau? – pasiteiravau ir paėmiau iš pakelio keletą traškučių, kuriuos įsidėjau į burną.

- Tiesiog. – truktelėjo pečiais. – Kažkaip nėra nuotaikos.

- Nagi, man reikia geros muzikos per tą šventę. – bandžiau jį įtikint eit grot. – Ir taip daugiau nei pusę atlikėjų bus lievi, o jūsų muzika veža.

- Aww... Kaip tu myli '5SOS'. – besijuokdamas pasakė Luke.

- Bet tai tiesa, nes man jūsų muzika išties patinka. – šyptelėjau ir vėl paėmiau traškučių. – Be to ten bus visi, tad kaip be jūsų?

- Arzaylea irgi. – pažiūrėjo į mane Hemmings.

- Tai čia viskas dėl jos? Luke, tu gyveni toliau, o ji daužta merga, kurią reikia nuskust plikai ir sudaužyt. – bambėjau, kiek pikčiau, kai kramčiau savo traškučius, o jis pradėjo juoktis iš mano žodžių. – Nekreipk tu dėmesio į tą kekšę, nors žinau, kaip skauda per išsiskyrimus, bet bus geriau patikėk. Tad prašau, koncertuok ryt ir priversk tą kalę gailėtis, kad jūs išsiskyrėt.

- Aš koncertuosiu, jei mane pamaitinsi dabar. – like a boss atsisėdo Luke dėl ko aš pradėjau juoktis.

- Rimtai? Man tai nesunku. – nusijuokiau ir, paėmusi kelis traškučius, įdėjau juos jam į burną, bet, kai jo lūpos palietė mano smilių, buvo kiek nejauku, tačiau aš stengiausi niekaip nesureaguot į tai.

~ ~ ~ Kitą dieną ~ ~ ~

- Labas, labas! – sucypiau visus iš eilės apsikabinėjau, nes gi į šitą šventę susirinko mūsų visa šutvė, tad reik su visais iš eilės pasisveikint. Gerai, kai aš jau atėjau su Louis, tad viena neklaidžiojau tarp visų žmonių, ieškodama šitų draugelių.

Apsikabinau su Niall, Amber ir pagyriau jos suknelę, nes ji išties buvo graži, tada su Harry ir Nika, Liam bei Sophia ir galiausiai Zayn su Angela, kurie buvo vos ne vienodai apsirengę. Derinasi porelė.

- Tai tavo brolis vis dėlto čia? – paklausė manęs Tomlinson, kai mes visi dasigrūdom prie scenos, kur koncertuoja visi atlikėjai, o dabar kaip tik ant scenos ruošėsi '5SOS'.

- Patikėk, jam tikrai sekasi, kad turi tokią sesę, kaip mane. – sukikenau. – Įkalbėjau kažkaip. – truktelėjau pečiais.

- Šaunuolė. – pabučiavo mano skruostą Louis, o tai buvo velniškai miela, bent jau man.

Jie ten galiausiai susijungė aparatūrą ir dar kažką derino, nes ne kaip skambėjo gitaros, kai pabandė pagrot. Matosi, kad grynai vos ne paskutinę minutę nusprendė ir pradėjo ruoštis čia grot. Gi Luke dar vakar galvojo, kad net čia negros, tad nepasiruošimas matosi. Tik tegu nesu'fail'ina visko, nes bus gėda, kaip tokiai įžymiai grupei.

Bet... Galiausiai jie pradėjo grot, o viskas skambėjo puikiai ir suderintai ir visai nepasirodė, kad jie čia vos ne iš lempos atvarė. Turbūt jie pratę dainuot, tad jiems nėra skirtumo ar ruoštis, ar ne, nes viską jie jau žino ir taip. Lengvai judėjau pagal muziką su kitais, čia stovinčiais žmonėmis prie scenos, o vienos merginos tiesiog klykė, kad net muzika perrėkė. Jėzau...

Žinoma, Ashton mane pamatė, o aš jam nusiunčiau mirties žvilgsnį, kai jis žiūrėjo tiesiai į mane. Aš juk sakiau, kad jis ramiai neprasisuks dėl savo liežuvio, nes aš jį vis tiek užsipulsiu dėl to. Jei ne dabar, tai kada nors, bet vis tiek tai padarysiu kažkada. Ramiai negyvens jis čia man.

Pamojavau Michael, kai jis buvo arčiau mūsų pusės, tad jis man šyptelėjo. Va, čia tai draugas, o su Calum, nesutariu, kaip šuo su kate, mes niekad nerandam bendros pokalbio temos, tad ir nebendraujam. Nors aš gi apie bet ką kalbėt galiu, bet su juo ne. Jau tai yra patvirtinta keliasdešimt kartų, kai Luke bandė padaryt taip, kad mes būtume draugai, bet nepaėjo...

Kadangi šis renginys yra už dyką, '5SOS' atliko keletą dainų ir nulipo nuo tos scenos, tad atėjo kažkokia merginų grupė, kurios aš gyvenime nei mačiau, o juolab esu negirdėjus, tad vilkomės visi prie maisto ir gėrimų. Pasiėmiau fri bulvyčių su kečupu ir sau jas kramsnojau, sėdėdama ant suoliuko šalia Louis.

- Duok megztinį. – suzyziau, nes išties čia žiauriai vėsu pasidarė, o jau vėlu, tad aš jau baigiu sušalt.

Maždaug dieną oras puikus, šviečia saulė, šilta, o dabar jau po 9PM, tai su savo švarku drebu sėdėdama. Kas per orai? Niall su Amber jau išėjo, nes Amber sušalo su suknele. Jeigu aš būčiau su šortais, sijonu ar suknele, jau seniausiai būčiau išvarius namo ir dabar sėdėčiau lovoj po kalnu antklodžių ir galbūt nebedrebėčiau.



Gražios ateinančios savaitės ir nesušalkit! ^^


"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now