*106*

1.2K 89 33
                                    

Angela pov.

- Tikiuos žinai, kad Louis vienas negers? – išdygo prie manęs Liam, kad net išgąsdino ir vos neapsipyliau.

- Pfu... Blemba, negąsdink tu čia manęs. – pasidėjau gėrimą, kad jo neišversčiau ant savęs. - Tai kartu, kartu gerkit, o Kayla tuoj irgi bus čia, tad neleisk Louis eit į dešinę pusę šio vakarėlio, bent jau kol kas. – aiškinau čia viską.

- Man atrodo sudegsim mes čia... – atsiduso Payne.

- Nesudegsim, o išdegsim. – sumurmėjau kažkokią nesąmonę, kad net pati susiraukiau. Wtf? – Eik tik pas jį ir prižiūrėk.

- Mane Louis nudės. – numojo rankom vaikinas ir nusisukęs nueidinėjo nuo manęs.

- Ne tave, o mane! – surėkė dar, o tada vėl atsigėriau gėrimo.

~ ~ ~ Kayla pov. ~ ~ ~

Vaikinai mane atsitempė į vakarėlį, nors ne itin norėjau čia būt ar ateit, bet... Nu, negalėjau atsakyt draugam, kurių nemačiau N dienų. Skambėjo visai neblogos dainos, tad man tai patiko. Mes nuėjom atsisėst prie kažkokio mini staliuko, o Harry su Zayn dar pasisveikino su keliais žmonėmis. Harry atnešė gėrimų ir mes pakėlėm stiklinaites už mano puikų grįžimą į lenktynes, nors nežinau, kada vėl ten lenktyniausiu. Čia buvo tik vienas kartas ir viskas, nors net mane įkalbėjo Styles.

Jie man daugiau papasakojo, kaip čia, kas jiems sekasi. Pasirodo jie jau baigė vienus studijų metus, kol aš sugebėjau tik būt su broliu jo pasauliniam ture, bet pamačiau daug įvairių dalykų, tad, manau, tai atsiperka. Išgėriau 2 gėrimus, o tada jie mane nusitempė pašokt. Neįsivaizduoju, kaip creepy tai turėjo atrodyt, bet anyway... Man apsvaigo galva, tad nuėjau atsisėst, o kadangi esu tokia durnė, tad atsigėriau dar savo gėrimo, o ne kokio vandens. Kaušė visiška.

~ ~ ~ Louis pov. ~ ~ ~

Sėdėjau vakarėly su Niall ir Liam, tad mes šventėm penktadienį, nors išties keista, nes retai kada darydavom tokius dalykus, bet šįkart nesigilinau. Dabar vasara, tad kam švęst penktadienį, kai mums dabar visos dienos beveik vienodos ir nėr esmės ar pirmadienis, ar penktadienis, ar dar kokia diena.

Išgėriau dar taurelę brendžio, o prie mūsų pradėjo sukiotis kažkokia merga, kuri mirksėjo ten savo akytėm, bet aš jai papurčiau galvą. Mažiausiai toks girtas noriu naktinių nuotykių. Alkoholis kalė į galvą, tad buvau apsvaigęs ir sunkai beverčiau liežuvį.

- Tu kur? – paklausė Niall, kai pakilau nuo sofos.

- Tūliką. – sumurmėjau ir prasibroviau pro jį ir ėjau ten.

Mane šiek tiek nešė į kairę pusę, bet sugebėjau prasibraut pro visus besitrinančius žmones iki tualeto, norėjau atidaryt duris, tačiau jos buvo uždarytos, tad padaužiau į jas, surėkdamas, kad pasiskubintų. Po kelių sekundžių durys prasivėrė ir mano akis pasitiko rudaplaukė mergina, kuri tokia pažįstama, o jos akys tokios pat. Ji tokia pati.

- Wow. – leptelėjo ji, kai praėjo pro mane susvyruodama. Ji tikrai girta.

- Kayla? – paklausiau nustebęs, nors žinojau, kad ji sugrįžo, bet tikrai negalvojau, kad ją sutiksiu čia.

- Labas, Louis. – šyptelėjo nusijuokdama, o tada pasirėmė į sieną, esančią šalia jos.

- Ką tu čia..? – žiūrėjau į ją taip atidžiai.

- Švenčiu kažką! – nusijuokė. – Savo grįžimą, turbūt. – truktelėjo pečiais, o jos akys atklydo iki manųjų, o tada ji prikando apatinę lūpą, kas atrodė taip karštai... – O tu ką?

- Į tūliką ėjau. – atsakiau.

Ir turėjau prieit arčiau merginos, nes pro mus turėjo būtinai praeit keli žmonės, kurie čia kažkur grūdosi. Stovėjau per mažiau nei metrą nuo jos ir galėjau užuosti jos tobulus kvepalus, o jos kvėpavimas karštas bei susimaišęs su alkoholiu atsimušė į mano veidą. Mes abu tokie girti... Jos akys tokios kupinos gyvybės, o ji pati pulsuoja gyvybe. Pasiilgau jos per visą šį laiką.

- Ką tu darai, Louis? – sunkiai versdama liežuvį, paklausė, kai aš palinkau dar labiau link jos, o mūsų kaktos beveik jau lietėsi. Ji sunkiai atsikvėpė.

- Apgailėtinai pasiilgau tavęs... – sumurmėjau ir sujungiau mūsų lūpas.

Iš pradžių ji labai spyriojosi ir nenorėjo atsakyt į bučinį, bet galiausiai pasidavė ir mane pabučiavo. Jausti jos lūpas buvo tobula, tai lyg mano atgimimas ir dabar vėl galiu gyvent, nes pasipildžiau gyvenimo baterijas, ją bučiuodamas.

Rankas uždėjau ant jos liemens, kai labiau prirėmiau prie šaltos ir kietos sienos, o jos rankos atsirado mano plaukuose. Mes atsitraukėm ir pažvelgėm vienas kitam giliai į akis, o tada vėl puolėm bučiuotis su daugybę garsų ir gausa aistros, kuri dar kirbėjo mumyse.

- Susiraskit kambarį. – kažkoks bernas pasakė, nes tai išgirdau, bet nesugebėjau nuo jos atsitraukt, nes aš jos suknistai nemačiau visus 16 mėnesių.

Mes, besibučiuodami ir būdami visiškai girti, sugebėjom nueiti iki pirmo pasitaikiusio kambario. Pasisekė, kad jis buvo laisvas, tad mes įėjom vidun. Nusiavėm iškart batus ir puolėm vėl bučiuotis. Ji nurenginėjo mane, kai vos užsidariau kambario duris ir dar sugebėjau jas užrakint. Pašalinių ir trukdymų nereikia.

Ji neatsitraukė nuo mano lūpų, tad aš ją vėl prirėmiau prie sienos, o jos kojos atsirado ant mano liemens. Kayla nuvilko man maikę, kaip ir aš jos, o tada pradėjau bučiuoti jos krūtinę, kol jos pirštai buvo įvelti į mano plaukus. Ji sudejavo ir mačiau, kad užmerkė akis, kai pabučiavau kakle jos jautriausią taškelį.

Mano rankos nubėgo jos liemeniu, o jos akys pažvelgė į manąsias, kurios degė noru. Nusinešiau ją iki lovos ir iškart užguliau, bet savo svorį prilaikiau su savo rankomis, kurias laikiau atremtas į lovą. Ji palinko į priekį ir pabučiavo mano lūpas. Štai kur mano mergina. Kai jos nugara pakilo nuo lovos, atsegiau jos liemenėlę, išlaisvindamas jos krūtinę.

Tai taip panašu į pirmą mūsų kartą. Prisimenu tai nuolatos. Jos pirštai nuklydo link mano džinsų sagties, kurią ji atsegė, prikandusi apatinę lūpą, ir tai atrodė taip seksualiai. Jos bamboje vis dar buvo įnertas auskaras ir puikavosi tatuiruotė po krūtine. Man tik įdomu, ar ji pasiliko tatuiruotę ant nugaros su mano vardo ir pavardės pirmomis raidėmis.

Nutempiau jos kelnes kartu su apatiniais, kai mano pirštai nubėgo ten. Brunetė nutempė mano kelnes žemyn taip pat kartu su apatiniais. Pirštais paliečiau jos klitorių, tad ji suvirpėjo ir, prisitraukusi mane arčiau savęs, pabučiavo. Ji buvo drėgna, tad tai viską palengvino.

Merginos rankos atsirado ant mano kaklo, o aš atsitraukiau nuo jos ir, nulipęs nuo lovos, susiradau savo džinsus, kuriuose buvo prezervatyvas, tad, jį pasiėmęs, sugrįžau į lovą pas jį. Mes buvom girti, bet man nerūpi, nes aš noriu jos ir neįsivaizduoju, kada atsiras vėl tokia proga išdulkint ją. Mudu nebedraugaujam jau ilgai, bet ši naktis nieko nepakeis, manau, tarp mūsų.

Kayla paėmė pakelį iš mano pirštų ir jį atplėšė. Ji kaip ir visuomet mėgsta valdyti situacijas, kas mane jaudina. Rudaplaukė taip seksualiai jį man uždėjo, o tada, prikandusi savo apatinę lūpą, man su savo smiliumi parodė įeiti. Nedelsiau ir, praskėtęs jos kojas, atsidūriau tarp jų, lėtai ir švelniai įlydau į ją.

Jos nugara pakilo nuo lovos iš malonumo, o rankos nubėgo link mano nugaros. Judėjau merginoje, o nuo jos dejonių ir kūno kalbos supratau, kad ji pasiruošusi patirti orgazmą, tad leidau jai patirti tai, kaip ir sau nuimti garą. Buvo taip gera ją išdulkinti. Giliai kvėpavau, bet ji neleido atsikvėpt, kai saldžiai mane pabučiavo.

Mes ir toliau bučiavomės bei glamonėjomės. Mėgavomės šia akimirka, kuri, bet kada, gali pasibaigt ir dingti. Žinau, kad greičiausiai nei aš, nei ji ryt nieko neprisiminsim, bet buvo verta. Viskas yra verta, kas susiję su ja. Bučiavau jos nuogą ranką, o po to ir petį, ant kurio radau ir tatuiruotę, kuri buvo tokia pati nei taisyta, nei panaikinta.


"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now