*200*

1.4K 69 56
                                    

Kartokit būtinai dainą! Ir paskutinė dalytė! Sėkmės skaitant (Jos prireiks ;) ) <3

Kayla pov.

Sekantį rytą labai daug su Hemmings nekalbėjau. Na, kalbėjau, bet ne tiek daug, kaip įprastai. Dėjausi daiktus, dažiausi ir tiesiog dariau įprastus dalykus, kaip ir kiekvieną dieną. Rutina. Susikroviau savo daiktus, kuriuos buvau jau išmėčiusi po visą Luke kambarį. Meh...

Papusryčiavom visi drauge, tad kartu ir su jo mama, o tuomet jai pranešiau, kad turiu jau vykti namo ir bla bla bla, nes darbas ale šaukia mane. Žinoma, ji nuliūdo, kad aš tiek mažai čia paviešėjau, bet paliepė dar kada sugrįžt, nors abejoju ar realiai, kada nors tai įvyks gyvenime.

Verčiu naują gyvenimo puslapį, kaip ir etapą. Turėsiu vaikutį, tad turiu pilnai subręst šiam reikalui ir kažkaip pasakyt bei paaiškint viską Louis... Kas, manau, bus velniškai man „smagu". Bijau galvot kažką į priekį, o tai dar iš baimės nualpsiu. Stengiausi negalvot apie tai, kol važiavau su Luke iki oro uosto.

Brolio vairuotojas atvežė mus čia, o tuomet Luke paliepė jam palaukt jo, nes jis ketina mane lydėt vos ne iki lėktuvo. Turėjau lėktuvo bilietą, kurį man šįryt nupirko Luke. Ilgiausiai dar kalbėjau su Liuciferiu, nes turėjau liko iki skrydžio, tad aš jam paliepiau susirast normalią merginą, nes daugiau šitų dalykų nebus.

- Ko tu žvengi? – paklausiau. – Aš tai rimtai šneku, kad susirastum, kokią paną, nes rimtai daugiau jokių tokių dalykų nebus susijusių su manim. Verčiu naują gyvenimo puslapį, kuris bus švarus visiškai ir pradėsiu viską nuo pradžių.

- Gerai, gerai. – sutiko su manim jis.

- O šiaip tau atvaryt tai leidžiu į London'ą, nes vis tiek tai tavo vaikas, tad... – nepabaigiau minties, nes man pritrūko žodžių šiuo metu. – Man tik įdomu, kaip reaguos Louis..? – susimąsčiau garsiai ir išplaukiau paplaukiot debesyse.

- Jėzau, gi jis myli tave, tad tikrai bus laimingas. – pavartė akis. – Kai atskrisi, parašyk man ir pranešk, kaip su Louis ten tau bus, nes kitaip jaučiu reiks su juo pakalbėt labai rimtai man.

- Ai, tik nepradėk. – numojau ranka. – Viskas bus čiki piki. – šyptelėjau. – Na, tikiuos, kad taip bus.

- Tai aišku, nes gi visad yra planas B ar C, ar D koks. – nusijuokė.

- Gerai, planas, tu. Prašau man pirmai atsiųst naujos dainos klipą. – nukilinau jį labai rimtai, o jis nusivaipė. – Ei, aš noriu būt pirmoji, kuri jį pamatys. Ai, dar perduok linkėjimų nuo manęs Ashton. – išsišiepiau su velniška šypsena.

- Tu kažką pridirbai, kai mes filmavom video, ane? – prisimerkęs pažiūrėjo į mane keistai brolis.

- Taigi, nepyks jis, kad kažkaip paslaptingai jo telo numeris pasiviešino. – truktelėjau pečiais.

- Jis nudės tave. – juokėsi Hemmings.

- Galės ieškot Mila'os po visą pasaulį, nors jos nebebus išvis. Ir, Luke? – kreipiausi į jį, kad surimtėtų ir išklausytų.

- Ką?

- Paskelbk po kelių dienų viešai, kad tu išsiskyrei su Mila, gerai?

- Gerai. – palinkčiojo sutikdamas jis, o aš išgirdau, kaip kviečia, mano reiso skrendančius, žmones.

Apsikabinau broliuką paskutinį kartą, o jis man dar palinkėjo gero skrydžio, o aš jam pasakiau, kad atvarytų manęs aplankyt, nes kas čia žino, kas man gali užplaukt šiuo metu. Ėjau ieškot to lėktuvo vietos ir vartų. O dar apsaugą praeit reik ir visą kitą.

&quot;My Life Is Better Now&quot; (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now