Kayla pov.
- Taigi kur jau pati trankeisi? – paklausė manęs brolis.
- Nakvojau pas Louis. – atsakiau paprastai ir išdribau per visą sofą, o tuomet pažiūrėjau į teliką, nes čia kažkokį filmą rodė, kuris galbūt visai įdomus turėtų būt, o Luke jį čia žiūrėjo.
- O aš galvojau, kad jo mamai nepatinka, jog judu kartu miegat. – susimąstė garsiai Hemmings.
- Tai ir nepatinka, bet mes tiesiog miegam atidarytom durim. – pasakiau, o Liuciferis pradėjo žvengt. Oj, oj, kaip juokinga... Mintyse pavarčiau akis.
- Betgi taip neįdomu. – besijuokdamas vos išlemeno. Dar padus jis čia man, tai bus po to fiasko.
- Pats tu neįdomus. – atšoviau jam, kol dar nepaduso rimtai iš juoko, nes net už pilvo susiėmė. – Geriau pasakok, kas dėl naujo turo gero? Suplanavot kažką?
- Pusė nori varyt į turą, kitą pusė negali, nes, pavyzdžiui, nori ženytis ir eit į pasimatymus. – pavartė akis.
- Kas čia ženytis nori? – pasidomėjau su nustebusia veido išraiška, žiūrėdama į Luke. Wow, ankstoka.
- Calum. Ten jo merga jį prisirakint prie savęs nori. – burbuliavo Hemmings, tad aš nusukau akis į TV.
- Visos panos tokiosss... – nutęsiau ir toliau spoksodama į filmą. – Santykiai svarbu gi. – pridūriau.
- Ane? Tada kodėl tu ne pas Louis dabar? – pažiūrėjo į mane su pakeltais antakiais Liuciferis, patraukęs akis nuo to filmo.
- Nes aš jau buvau su juo vakar visą dieną ir šiandienos dalį? – atsakiau į jo klausimą klausimu. – O mes šiaip esam susitarę, kad kiekvienas turim laisvo laiko skirt ir sau, tad ilsimės vienas nuo kito, kad labiau pasiilgtume. – truktelėjau pečiais, viską aiškindama Luke.
- Man atrodo per daug tu tos laisvės duodi Louis. – atsargiai pasakė, o aš žiūrėjau ir toliau filmą, nes dabar kaip tik rodė, kaip mušasi 2 vaikinai čia dėl mašinos ar ko.
- Ai, gerai, nespank man čia. – numojau ranka. – Aš juo pasitikiu, o jis manim, tad chill. O, jei mes būtume nuolatos kartu, tada max temtume 3 mėnesius, kaip tu su Lea.
- Kad aš gaučiau merginą su tokia logika, čia rojus man būtų... – pezėjo Luke.
- Kad jūs įžymūs, tai sunku čia tokius bulius, kaip jūs, jaučiu ir sulaikyt nuo mergų bei kito mėšlo, kuris vyksta aplink jus, tad ko norėt. – pasvarsčiau garsiai, bet į tai Luke tarsi nereagavo ir negirdėjo, ką aš čia sapalioju.
- Tu, buliau, skambino Mark šiandien. – pasakė Luke, žiūrėdamas į mane, nes jaučiau jo žvilgsnį ilgoką laiką, kol aš spoksojau į tą berną, kuris atsiėmė mašinos raktelius filme vis dėlto.
- Aš ne bulius, bet va tu tai konkretus ir neįsižeisk čia. – nukilinau jį. – Kas jam jau neįtiko? – atsidusdama dramatiškai paklausiau.
- Pradėjo žiūrėt jis tas mūsų nuotraukas ir sakė, kad tu tiktum būt foto modeliu.
- You kidding me? Right? – paklausiau ir žiūrėjau į brolį tarsi į ateivį. – Aš modelis? Nejuokauk! – pradėjau lūžt iš juoko.
- Aš tik sakau, ką jis man pasakė. Galėsi pati tuo įsitikint, kai fotkes žiūrėsim, nes sakė jis kažkaip pažymės geresnius mūsų kadrus, kad nepasimestume tarp 500 ir išrinktume geriausias fotkes. – nusivaipė.
- Aš palauksiu, nes rimtai norėsiu pažiūrėt. – sutikau ir susidėjau rankas po galva, kad būtų patogiau ir toliau žiūrėt tą filmą gulint.
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)