Kayla pov.
- Labai skauda? – paklausė labai susirūpinęs Louis, o aš palinksėjau, nes man išties skaudėjo. – Atleisk dėl to.
- Louis, baik manęs atsiprašinėt dėl visko, nes man viskas gerai. Būna, kad pasitaiko gi.
- Bet tau skauda.
- Man daug ką jau skaudėjo gyvenime ir tai nėra baisiausias dalykas. – užsukau buteliuką su kamšteliu, o tuomet padėjau jį atgal į lentyną spintelėje, o tuomet uždariau ją. – Geriau eikim miegot, nes rimtai jau vėlu. – nusižiovavau, o Tomlinson pabučiavo po to mano kaktą.
~ ~ ~ Kitą dieną ~ ~ ~
Kol vaikinas prausėsi mano vonioj, aš jau sukausi virtuvėj ir tepiau krūvą sumuštinių, kol arbata vėso. Nors mano gaminimas buvo ir iškart suvalgyt pusę maisto, bet aš vis tiek dariau pusryčius ir dar niūniavau vakar klube grojusią dainą, kuri rimtai man įstrigo galvoj ir vis ją prisimenu.
- Labas rytas, sesute! – mano ausis pasiekė balsas, tad žvilgsnis nulėkė į duris, pro kurias įėjo į virtuvę Luke. Jis ką namie šiąnakt buvo?! Kažkaip galvojau, kad jo nėra, ir, kad jis net negrįš šiąnakt. Pasirodo klydau...
- Tu ką buvai namie šiąnakt? – išpūstom akim žiūrėjau į brolį, kai jis atsisėdo priešais mane, atsitraukęs kėdę.
- O manei, kad nesu? – nusijuokė ir paėmė iš lėkštės, mano ką tik suteptą, vieną sumuštinį. – Tada sveikinu tave suklydus.
- Nieko sau sveikinimas. – suprunkščiau. – Maniau, kad ir liksi pas Michael. – ištariau ir, paėmusi puodelį nuo stalo, atsigėriau arbatos, o tuomet padėjau jį atgal.
- Grįžau vakar gan anksti ir nuėjau miegot, bet mane kažkaip paslaptingai pažadino aimanos po to iš miego. – su dirty smile'u žiūrėjo į mane, o mano skruostai buvo on fire tiesiogine prasme ir aš vos nemiriau iš gėdos. Mano brolis girdėjo mane ir Louis, kai mes intymiai leidom laiką lovoj... Kas gali būt „geriau"?
- Gerai, tylėk tik. Vakar ilgai neužmigom.
- Tai aš girdėjau, kad neužmigot. – pašaipiai pasakė, o aš save norėjau nudėt, kad nepatikrinau, ar mes vieni namie, nors kitą vertus mes gi suaugę žmonės ir čia normalus dalykas mylėtis.
- Kas čia neužmigo? – šlapiais plaukais į virtuvę atėjo ir Louis. O jėzau...
- Judu. – parodė su smilium į mane, o po to į Louis, kuris sėdosi prie manęs, Hemmings.
- Tai pasitaiko. – nusijuokė Tomlinson, kai pamatė mane tokią visą raudoną, kaip pomidorą.
- Kayla, nesigėdink, aš gi žinau, kad tu karšta, ir, kad Louis sunku atsilaikyt tau, kai būna šalia. – pasakė Luke, o tuomet pradėjo žvengt, kai aš jį nukilinau.
- Luke, baikkk! – suzyziau, kaip vaikas, nes rimtai tai knisa.
- O jis tiesą pasakė. – įsiterpė ir Louis.
Galiausiai mes sugebėjom pavalgyt ir nebekalbėt apie tą garsų temą ir, kas ką girdėjo naktį. Po to Luke man padėjo sutvarkyt virtuvę, kas buvo keista, nes jis retai tai daro ar padeda. Išlepusi žvaigždutė gi jis, tad jam dar rankos gali nukrist, jei kažką padarys namie, ar padės man.
Louis išėjo namo, pranešt sesėm, jog važiuosim pasivažinėt su tais dviračiais vakare. O aš dabar valgiau pyragą su ledais, kurį ką tik išsikepiau, nes užsimaniau kažko tokio, tad teko kept ir gamint. Žiūrėjau realybės šou laidą, kurioje vyrai ieško sau merginų, bet turi atlikinėt įvairias užduotis drauge, bet tuomet kalbėdamas telefonu atsivilko į svetainę Luke.
DU LIEST GERADE
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)