Kayla pov.
- Tikiuos nesiruoši vėl su Luke ir tuo idiotu Ashton kažkur išvažiuot?
- Na, kad ne. – papurčiau galvą į šalis. – Kol kas apie tai jokios kalbos nebuvo, o šiaip ir pati nežinau, ką jie čia veiks po šios pertraukos. Kažkaip niekad nekalbėjom dar apie tai, bet, kai grįšiu po šio savaitgalio, teks pakalbėt.
- Manęs tai universitetas laukia. – pasigyrė man Louis su pagyria šypsenėle.
- Oj, tik nesigirk čia per kraštus. – nusijuokiau. – Būsi antrakursis. O ką tu studijuoji, Louis? – pasidomėjau, nes net nežinau, ką studijuoja mano vaikinas. Niekad apie tai nekalbėjom.
- Inžineriją šiaip. Gėda, Kayla, nežinai, ką tavo vaikinas studijuoja. – nusijuokė.
- Kad nesigyrei man niekad apie tai, tad iš kur man žinot? Bet dabar užtat žinosiu. – šyptelėjau.
- O tu, princese, ką galvoji mokytis? – paklausė, o aš tik truktelėjau pečiais, nes neįsivaizduoju, kurioj profesijoj dirbt aš tikčiau labiausiai.
- Ateis ruduo tada ir galvosiu, o dabar mes galim džiaugtis ir toliau vasaros karščiais.
Su Louis dar pabuvau apie valandą prie to vandens, o po to nusprendėm nueit pažiūrėt, ar neišmirė ten kiti be mūsų. Saulė jau nebekaitino taip kaitriai, tad ir eit atgal pas visus buvo lengviau. Jau, kai buvom arčiau mūsų stovyklavietės, išgirdau juokimąsi ir šūkavimus, tad supratau, kad jau atėjom.
- Wow! Kas sugrįžo. – pakilnojo antakius Angela, o aš su Tomlinson pritipenau arčiau jų, nes pasirodo jie kortom žaidė.
- Durnė! – parodžiau jai liežuvį, o mergina apsimetė, kad labai įsižeidė, bet žinau, kad ji tik vaidina dėl to.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Pavakarojom prie mūsų laužo, o tuomet visi grūdomės į palapines eit miegot. Atsigulėm ale visi miegot, bet kur čia aš su savo tokiu karštu vaikinu pamiegosiu, o ypač kai jo ranka atsidūrė ties mano apatiniais, kai jis palindo po mano kalnu paklodžių. Nors čia nebuvo taip kieta, kaip įsivaizdavau, bet vis tiek buvo ne itin patogu, nors pasitiesėm čiužinį, kurį aš pūčiau ilgiausiai dieną bei miegmaišių.
- Louis, ką tu darai? – sušnabždėjau, nes gi aplinkui kiti miegot turėtų.
- Pažaisti... – pabučiavo mano kaklą, pasisukęs į mane, vaikinas.
Atsidaviau Tomlinson ir leidau jam daryt tai, ką jis norėjo, tad jo pirštai užkabino mano kelnaites ir netrukus likau be jų. Čia, palapinėj, buvo visiškai tamsu, kad beveik nieko nesimatė, o girdėjau tik mūsų kvėpavimus ir kažkokių paukščių garsus iš lauko. Vaikino rankos nukeliavo link mano krūtinės, kurią jis pradėjo masažuoti, o aš sukandau savo apatinę lūpą taip stipriai, kad tik nesudejuočiau ant viso miško.
Louis bučiniais nuklojo visą mano kaklą ir, žinoma, paliko man vieną gan ryškią meilės žymę, nes pajaučiau, kaip jis tai padarė, o tuomet mažutis pradėjo leistis žemyn, bučiuodamas mano krūtinę bei pilvuką. Iš tokio malonumo mano akys tiesiog užsimerkė, o klubai pakilo nuo žemės, nes aš jau nekantrauju ir esu drėgna vien nuo tokių menkų dalykų, kuriuos ką tik padarė šis tatuiruotas vaikinas. Viduje aš liepsnoju.
Tomlinson sugrįžo prie mano lūpų ir pabučiavo mane ilgesniam ir su daugiau aistros bučiniu. Mano kvėpavimas pakito, nes dėl tokio bučinio tikrai pajaučiau oro stygų, tad vaikinas, atsitraukęs šiek tiek, leido man įkvėpt oro, o tuomet vėl puolė mane bučiuoti. Mano pirštai pabėgo nuo jo plaukų ir atsirado ties jo apatiniais, kuriuos aš nutempiau žemyn, nieko nelaukdama.
Jei mus išgirs mūsų draugai, aš rimtai ryt mirsiu iš gėdos jausmo ir būsiu visa raudona, kaip prinokęs pomidoras. Louis pirštai atsirado ties 'ta' mano vieta, o aš sudejavau, bet stengiausi, kuo tyliau. Mudviejų nuogi kūnai susilietė, o aš viduje suvirpėjau, nes tai tobulas jausmas, o šiurpuliukai viduje man nedavė ramybės visiškai.
Švelniai suėmiau su savo delnu 'jį' ir pajudinau savo delną aukštyn bei žemyn, nors žinojau, kad rudaplaukio erekcija turėtų greit atsirast, nes gi jis yra visad pasiruošęs dėl manęs. Pats gi taip sako. Pabučiavau jo lūpas ir toliau žaisdama su jo draugužiu, tad Louis švelniai sukando mano apatinę lūpą.
- Nebedaryk ten nieko daugiau, nes aš rimtai baigsiu. – pabučiavęs mano nosytės galiuką, atsitraukė kokiai minutei, kol susirado iš savo kelnių paketėlį.
Mėlynakis pats šįkart užsmaukė preziką ir neprašė, kad aš jį uždėčiau. Man atrodo, kad aš jį ir taip pakankamai sujaudinau. Jo rankos atsidūrė ties mano šlaunimis ir jis kelis kartus perbraukė per jas, o aš pašiurpau, bet tuomet jis mane pasiguldė įprastai, kaip jam patogiau, o man tai nesudaro jokio skirtumo. Mano kojos buvo praskėstos, o jis įsitaisė tarp jų.
Pajaučiau lipšnų sargį prie savo odos, o tuomet švelnų slydimą į mane, tad sukandau stipriau savo lūpą, o rankas sugrąžinau ant Tomlinson kaklo, taip jį prisitraukdama arčiau savęs. Louis prilaikė savo svorį su rankom ir judėjo manyje vis pirmyn ir atgal, o aš stengiausi, kuo mažiau ir tyliau dejuoti. Jam įėjus į mane dar giliau, gavau iškart bučinį į lūpas, kuris buvo labai saldus.
Vaikino judesiai tokie tikslūs ir tobuli, kad aš vos susilaikiau nesucypusi išties. Vos 10 minučių, o aš jau skęstu debesyse iš malonumo ir tokio didelio susijaudinimo. Papešiau Louis plaukus, kai jaučiau, kad netrukus priartėsiu prie savo lauktos euforijos. Mano kvėpavimas, kaip ir rudaplaukio, tapo visiškai sumišęs, o dar tas orgazmas, kuris užliejo viską mano viduje ir aš jaučiuosi tokia atsipalaidavusi.
Tomlinson suglebo ant manęs ir sunkiai kvėpavo, bet aš iškart pabučiavau jo lūpų kamputį ir glosčiau jo plaukus, kurie yra beprotiškai švelnūs. Mes taip ir gulėjom, tik Louis 'jį' ištraukė iš manęs. Man netrukdė visiškai jo svoris, o kaip tik man dabar buvo šilta ir velniškai gera.
- Neįsivaizduoji, kaip myliu tave. – sušnabždėjau ir žiūrėjau į jo akis, nors čia buvo aklina tamsa.
- Aš tave, Kayla'ute. – sušnabždėjo taip pat ir padėjo savo galvą ant mano krūtinės.
- Tikiuos kiti mūsų negirdėjo.
- Kad man atrodo, jog čia buvo vienas iš tyliausių mūsų kartų. – nusijuokė. – Tikiuos tau nešalta?
- Nea. – mieguistai ištariau. – Beprotiškai gera ir šilta.
- Tada gerai, bet aš vis tiek miegosiu šitaip ant tavęs, kad šildyčiau tave visą naktį.
- Gerai, man tinka. – šyptelėjau, nors Louis to ir nematė, bet nenustojau glostyt jo plaukų.
~ ~ ~ Kitą dieną ~ ~ ~
Prabudau, kai pajaučiau, kad mane stebi, tad pramerkiau akis ir prieš save pamačiau Louis, kuris man šyptelėjo. Vaikinas pakėlė galvą ir, palinkęs link manęs, iškart saldžiai pabučiavo mano lūpas, žinoma, į bučinį atsakiau, net nesudvejojusi. Išsimiegojau tikrai gerai ir jaučiuosi žvali. Gerai, kad nesušalom mes čia per naktį. Matyt, pasisekė, kad šilta naktis buvo, nors čia pas mane ir šį mėlynakį buvo velniškai karšta, o ne šilta.
- Labas rytas. – prikimusiu savo seksualiu balsu pasakė, kai mudu nustojom tingiai bučiuotis, o mano ausys jau mirė nuo šių dviejų žodžių.
- Labas. – menkai pasirąžiau, nes pasirodo dabar aš ant jo miegojau.
Vakar jis užmigo ant manęs, o dabar aš atsikėliau ant jo. Tobula. Tomlinson viena ranka dingo nuo mano liemens, tad jis patraukė mano užkritusius plaukus nuo veido, o po to savo ranką sugrąžino atgal ant mano liemens.
- Kaip miegojai? – pasiteiravo manęs vaikinas ir glostė mano nuogą liemenį, nes gi mes vis dar nuogi po šios nakties. O kam čia rengtis..? „Nereikia".
- Puikiai. – nusišypsojau ir pabučiavau jo nuogą krūtinę, nors tiksliau tatuiruotę '78'. – O tu?
- Po tokių naktų, žinoma, kad tobulai. – nusijuokė.
- Gerai, ša. – šiek tiek tildžiau savo vaikiną. – Nes nebūtina čia skelbt visiems aplinkui, ką mes veikėm čia gero, nes galbūt jau jie nebemiega.
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)