*131*

975 78 33
                                    

Kayla pov.

- A tai tipo pati nenorėjai būt su manim vėl kartu? – pakėlęs antakį, pažiūrėjo į mane Tomlinson, o aš pritipenau arčiau jo, prie savo lovos.

- Pff. Aišku, kad ne. Kam man tu reikalingas? – su pokerface'u kalbėjau, o tuomet numojau ranka, o rudaplaukis į mane žiūrėjo prisimerkęs. – Man ir taip buvo gerai vienai, bet neee... Šitas čia vėl gadint gyvenimą sugalvojo po daxuja mėnesių. – bambėjau ir apsimečiau, kad ale labai rimtai čia kalbu.

- Princese, stabdom tokį žodyną! – pakėlė balsą ant manęs.

- Išsprūdo. – nusivaipiau su fake smile'u. – Gi ir pats žinai, kad be tavęs aš kaip be rankų, kaip, pavyzdžiui, dabar. – atsisėdau ant lovos ir iškėliau rankas viršun bei laukiau jas ore.

- Kas? – nesupratęs manęs visiškai, Louis paklausė.

- Nurenk, gražoli. – nusijuokiau.

Tuomet mirktelėjau vaikinui, kai jis atsistojo nuo lovos, ir stovėjo jau priešais mane po sekundės. Louis nuvilko mano maikę, o jo akys buvo ant mano kūno. Žinoma, kaipgi nebus, tad pavarčiau akis. Tipinis – Tomlinson.

- Akis viršun. – paliepiau, o tuomet laukiau, kol jis man uždės tą mano blizgančią maikutę. – Louis, alioooo??! – pamojau jam prieš veidą, kai jis kelias minutes tik spoksojo į mane. – Kayla kviečia savo angelą sargą, kuris apglušo! – sušukau, o tuomet rudaplaukis nusijuokęs paėmė mano maikę ir ją man uždėjo per galvytę, o aš įkišau savo rankytes bei dar gavau bučkį į lūpas. – Tu nesupyksi, jei aš eisiu susivėlus, taip? – paklausiau ir atsistojau nuo lovos, tad stovėjau per keliasdešimt centimetrų nuo jo.

- Supyksiu, nes mano mergina turi atrodyt perfecto. – apsikabino mano liemenį ir sumurkė į lūpas šiuos žodelius.

- Ane? Bet šitąąąą... Aš tai ne modelis. Va, kame pati didžiausia bėda, tad niekad neatrodysiu perfecto, kaip tu sakai.

- Užtat tu man perfecto ir tobula, ir visokia kitokia. – pabučiavo mano nosytę.

- Tipo žodžių daugiau rast negali, kad mane apsibūdintum? – pyktelėjusi paklausiau. – Tik 2? Wow, „daugoka". – leptelėjau sarkastiškai.

- Perfecto, tobula, nuostabi, puiki, karšta, seksuali, lanksti, meilutė, šauni, meilė, princesė ir dar mano gyvenimo blizgutis. – parodė į mano maikę Tomlinson su šypsena veide.

- Awww... – nutęsiau. – Tavo laimė, kad pasitaisei, nes galvojau, kad reiks jau iškastruot tave. – atrėmiau savo rankas į jo liemenį, o tuomet pabučiavau jo lūpas ilgesniam bučiniui po Louis juoko iš mano žodžių. - Važiuokim, nes rimtai jiems visiems užknis mūsų laukt taip ilgai. – po bučinuko sumurmėjau ir atsitraukiau nuo jo.

- Tai kad šita mergiotė nerado, ką apsirengt ilgiausiai. – pareiškė.

- Gerai, šaaa tik! Niekam čia neįdomu bus, kodėl mes vėluojam.

- Tai aišku, kad nebus įdomu, nes jie visi galvos, kad mes fiti miti darėm. – su dirty smile'u pažiūrėjo į mane Louis, o aš jį nukilinau. Kas kam galvoj...

- Einam! – užrėkiau ir stūmiau jį lauk iš savo kambario laiptais žemyn. – O taksas jau atvažiavo? – logiškai paklausiau, kai užsidėjau savo batus, o mėlynakis savo kedukus.

- Seniai jau. Girdėjau, kaip pypsino daug kartų. – nusijuokė, o aš pasiėmiau telą ir raktus nuo namų.

- Upsss... – nutęsiau, nusijuokdama bei atidarydama lauko duris.

~ ~ ~ Vakarėly ~ ~ ~

Galiausiai atsiradom tam vakarėlį ir grūdomės pro visus čia esančius žmones, ieškodami kažko pažįstamo. Vaikinas buvo sukabinęs mūsų rankų pirštus, kas man žiauriai patiko. Mes vėl pora, o tai taip nuostabu. Aš jį myliu, jis myli mane... Viskas mano life vėl tobulas.

"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now