Louis pov.
- Nes aš tavęs neįstengiau pamiršti ir myliu iki šiol... – ji sušnabždėjo prie mano lūpų, o aš jau lenkiausi ją pabučiuot...
Man jos šie žodžiai reiškia daug, nes aš ją myliu iki dabar taip pat. Taip, turėjau įvairiausių merginų, bet nei viena nesugebėjo man atstot mano Kayla'utės, kuri yra tokia nuostabi. Nė viena, net nesugebėjo jai prilygti. Ši rudaplaukė per daug įsiveržė į mano vidų, tad aš taip ir pats nepajėgiau jos išmesti iš galvos nė kelioms dienoms. Tad pripažinsiu, myliu ją.
Norėjau iškart sujungti mūsų lūpas ir pajausti jas ir vėl, bet staigiai prasivėrė namo duris, tad Kayla iškart nustūmė mane šalin nuo savęs ir pažvelgė į tarpdurį. Aš norėjau su ja pasibučiuot. Noriu ją mylėt ir saugot vėl. Noriu vėl būt ją apsikabinęs ir patirt daugybę dalykų su ja kartu, kad ir kokie jie būtų...
Pažiūrėjau, kas čia man sutrukdė, žinoma, kad Lottie, kuriai viskas smalsu aplink, o ypač tokie dalykai, kaip aš ir Kayla. Jos veidas buvo sutrikęs turbūt dėl to, kad mums sutrukdė pasibučiuot, bet ir nustebęs turbūt dėl vaizdo, kurį ji pamatė. Žinoma, dabar bus vėl pletkai šiuose namuose ir mane jos užmuš su savo klausimais, tad atsidusau.
- Oj, atleiskit, kad sutrukdžiau. – sutrikusi pasakė mano sesė ir pravėrė plačiau namų duris.
- Tai nieko, tiesa? – Kayla'os akys atklydo iki manųjų, o tuomet ji, pakėlusi vieną antakį, ir toliau žiūrėjo į mane. O man tai tokio šiaip.
- Nieko, nieko. – pridūriau ir praleidau merginą pro duris į namo vidų.
Rudaplaukė ir aš iškart nusiavėm batus įėję į vidų, o tada Lottie apsikabindama pasisveikino su Kayla, bet tai ramiai nepraėjo, nes netrukus prasidėjo garsiausias bildėjimas į šį nedidelį gana koridorių ir jo visos puolė ją apsikabint, net Ernest, mano brolis. Išdavė vyrų giminę.
- Gerai gana! Neuždusinkit jos. – pavartydamas akis, pasakiau, o tada apeidinėjau tą makalošę.
- Nepavydėk, Louis! – atkirto man Fizzy, kai pasitraukė nuo merginos.
- Aš dar ir ne to gaunu. – nusivaipiau ir dingau svetainėj, kai išgirdau mergaitiškus kikenimus.
- Na, ir kaip gyvenat? – paklausė Kayla, kai jau atsinešė ant rankų Doris į svetainę pas mane.
- Tavęs pasiilgom. – prie jos buvo prilipusi Phoebe, tad jos atsisėdo priešais mane ant kitos sofos. Beprotnamis prasidės.
- Aww... Aš jūsų visų irgi. – rudaplaukės akys sukontaktavo su manosiomis trumpam, kai ji tai pasakė.
- Daug miestų turbūt aplankei, tiesa? – paklausė Daisy.
- Daugybę, bet vis tiek London'as yra London'as ir man čia patinka labiausiai. – šyptelėjo mergina Ernest, kuris užlipo ant jos kelių, tad ji jį prilaikė, kad tas nenukristų.
- Kas tarp tavęs ir Ashton? – smalsiai ir paslaptingai paklausė Lottie. Kąąąąą?
O čia kas dabar? Gal mane, kas nors, apšviest nori..? Kokie dar Ashton? Tai tipo ji kažką turėjo, kai mes išsiskyrėm? O aš kažkodėl galvojau, kad ji per daug myli mane. Nors pats irgi miegojau su daug merginų, tad ko čia man stebėtis, kad Kayla turėjo kažką irgi? Mes visi esam žmonės ir tai normalu, kad susirandam kažką kitą, bet vis tiek mylim vienas kitą, turbūt.
- O kas tarp manęs ir jo? – paklausė Kayla mano sesės, o aš apsimečiau, kad esu labai susidomėjęs kažkokia TV laida, kurią šiuo metu rodė, nors man įdomus tos merginos atsakymas.
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)