*177*

792 59 12
                                    

Kayla pov.

- Kayla, tu kur?! – išgirdau rėkimą kažkur 2 aukšte.

- Čia! Aš čia! – atsiliepiau ir išlindau iš savo vonios su rankšluosčiu ant galvos. Gi plaukus ploviau.

- Ką veiki? - paklausė Luke, kai po mano atsakymo iškart įsirovė į mano kambarį, nei pasibeldęs, nei dar ką padaręs.

- Nu, kaip matai, plaukus ką tik išsiploviau. – lėtai atsakiau ir su smiliumi parodžiau į savo rankšluostį ant galvos.

- O kam? Gi vis tiek peruką turėsi dėtis. – nusijuokė Luke, spoksodamas į mane, kai išsitraukiau tą lagaminą, į kurį man stilistės viską sukišo, ko reikės šiam vakarui. Gi už 3 valandų mes jau turim būt toj pokylio vietoj ar kaip pavadint tą renginį reiktų..?

- Rimtai? – pažiūrėjau į jį su pokerface'u. – Švara irgi svarbi. – sumurmėjau ir traukiau lagamino užtrauktuką. – O tu jau susiruošei? – atsegusi lagaminą ir jį atsidariusi, pažiūrėjau į Hemmings.

- Na, kaip ir. – truktelėjo pečiais. – Bet... – tęsė, tad aš toliau žiūrėjau į jį. – Nežinau, ką čia man apsirengt. – atsiduso.

- Tai čia skaitosi kaip ir, nors dar nieko nesusiruošei? – nusijuokiau ir išsitraukiau viską iš lagamino ir susidėliojau ant lovos, surūšiuodama, ką darysiu iš pradžių, o ką po to.

- Tai susiruošiu. Gi maždaug ten. – numojo ranka jis, visiškai atsipūtęs. Pamatysit lakstys likus 5 minutėms ir cypaus, kaip maža mergaitė, kad nieko nebespėja. Aš tik sakau, kad taip bus, o nieko blogio šiaip nepranašauju...

- Luke, turiu klausimą. – susimąsčiusi ir išplaukusi, spoksojau į tuos visus daiktus, kuriuos jau sudėjau ant lovos į grupeles šiokias tokias.

- Kokį?

- Tai man jau pilnai dabar susiruošt ar kaip? Nes tikiuos žurnalistai nesupuls prie pat šio namo išėjimo, kai lipsim į mašiną. Jaučiu, kiti gi žmonės galvos, kad tu važiuosi iki savo merginos. – parodžiau kabutes ties žodžiais 'savo merginos' ir tęsiau toliau. – Namų ir iš ten ją pasiimsi.

- Ruoškis iškart, nes galbūt ji atvažiavo čia ankščiau, o to niekas nežino, nes žurnalistai akli. – paslaptingai pasakė.

- Okiz. – sutikau sukrizenusi.

~ ~ ~ ~ ~ ~

Jau buvau apsirengusi dizainerės parinktus drabužius, kurie buvo mini sijonas su auksiniais žvyneliais, kurie blizgėjo ir išties atrodė gražiai ir prabangiai, tuomet croptop'as, kuris buvo juodos spalvos ir su nėriniais ties raktikauliu ir, ties apačia. Neįsivaizduoju, kas čia yra tai stilistei su tais croptop'ai, bet ji visad man duoda juos apsirengt.

Kadangi buvau su trumpa maikute, man teko vėl maskuot savo tattoo, kurios šiaip nesimatė, bet dėl viso pikto aš ją užmaskavau. Taip pat prie šio derinuko buvo man priderintas ryškiai rožinis švarkas, bet aš atsilenkiau šiek tiek jo rankoves, kad man būtų patogiau bei, kad susikurtų kažkoks vaizdas tarp šių drabužių. Man atrodo būsiu keistai įvairiaspalvė aš tam renginy.

Kai tik apsirengiau, pradėjau maskuot veidą, nes nenorėjau po to išterliot drabužių su makiažu, kai reiktų apsirengt. Tad įsidėjau lęšius, pasidariau makiažą, kaip iš vieno 'Instagram'o turorial'o, kuris buvo toks vakarinis, bet ne ryškus. Dar pamodeliavau veidą, susisegiau tuos savo plaukus ir galiausiai užsidėjau peruką, kurio plaukus dar pašukavau šiek tiek.

Pasikvepinau kažkokiais kvepalais, kurie buvo įdėti irgi į tą lagaminą, o tuomet įsinėriau didelius auskarus, kurie buvo blizgantys, tad atrodė šauniai, toliau sekė visi likę papuošalai, tai apyrankės ir pakabutis. Jei jūs galvojat, kad ten buvo nedidelis lagaminas, tai klystat, nes ten dar buvo kailinukai, kurie buvo tokie nuostabūs, kad negalėjau patraukt rankų nuo jų, kai juos išsitraukiau.

Batai, kurie buvo man priderinti nepatiko visiškai, tad pasisekė, kad įdėjo dar vienus ale atsarginius, kurie buvo juodos zomšinės medžiagos ir aukščiau kelių ir su kulnais, tad užsidėjau šiuos ir pažiūrėjau bendrą vaizdą veidrody. Viskas tarpusavyje buvo išties suderinta ir atrodė įspūdingai, o aš taip niekad gyvenime nebūčiau pati apsirengus, tad spalvos derėjo ir atrodė pasakiškai.

Užsidėjau savo kailinukus, o tuomet pagriebiau savo delninę, kuri buvo kiek didesnė, o man tas žiauriai patiko, kadangi ten tilpo net nedidelė kosmetinė, nes, manau, reikės vis tiek kažkiek pasitvarkyt makiažą, laikui bėgant tam pobūvy. Paskutinį kartą viską susitikrinau, ar užsidėjau ir įsidėjau, kai įsikišau dar savo telą į tą delninę, tad lygtais viską turiu.

Išsivilkau iš savo kambario, kuriame palikau didžiulį bardaką. Meh, kai grįšiu, susitvarkysiu, nes dabar ir taip laiko nelabai čia ir liko dar pult kažką tvarkytis. Nulipau žemyn, bet girdėjau, kaip dar Luke daužėsi viršuj, o ką aš sakiau, kad lakstys likus 5 minutėm, tad nusijuokiau.

- Luke, atvažiavo vairuotojas! – užrėkiau per visą namą, kad tas glušius išgirstų, nes pro langą pamačiau juodą mersą.

- Tuoj, tuoj! – atrėkė, tad aš dar pažiūrėjau į veidrodį ir pasitvarkiau plaukų garbanas truputėlį. – Atrodai... – išgirdau, tad pasisukau į tą pusę, iš kur girdėjau balsą, ir pamačiau Hemmings, kuris baiginėjo nulipt laiptais žemyn.

- Kaip? – paklausiau, nes jis kažkaip nepabaigė sakinio niekaip, net nulipęs ir jau stovėdamas netoli manęs.

- Neatpažįstamai. – sumurmėjo.

Aš nužiūrėjau, ką čia broliukas apsirengė ir dar vos nepradėjau lūžt, kai pamačiau, kad jis dedasi paltą, kas man buvo keista... Luke Hemmings su paltu? Dar taip gali būt...? O šiaip Liuciferis buvo užsidėjęs vienspalvius marškinius mėlynos spalvos ir juodus džinsu. Maždaug jis eina bele kaip, o, jei aš taip eičiau, mane dizainerė nudėtų iškart, vos nuotraukas pamačiusi iš šio renginio.

- Tai gerai, tiesa?

- Tai aišku ir prisimink visas pamokėles. – šyptelėjo. – Gerai, einam viskas. – stūmė mane pro duris, kai vos aš jas pravėriau.

Mes išėjom iš namo, Luke ten rakino duris, įjungė signalizaciją, o aš priėjau prie tos mašinos, kuri mūsų atvažiavo paimt ir grūdausi į galą, kai vairuotojas man atidarė dureles, pasisveikinęs su manimi. Po minutės Luke jau irgi sėdėjo gale ir kažką naršė telefone, o aš išsitraukiau matinį lūpdažį, kuris buvo rausvo tamsiai atspalvio ir pradėjau dažytis, įsijungus per telą priekinę kamerą.

~ ~ ~ Renginyje ~ ~ ~

Po maždaug 30 minučių atsidūrėm reikiamoj vietoj, nes renginys vyko kitoj London'o pusėj, negu mes gyvenam, tad teko ilgai ir nuobodžiai važiuot. Vos mums išlipus iš mašinos, pasipylė pilna blyksčių, o, kad aš nepasimesčiau, mane Luke iškart paėmė už rankos ir mes ėjom raudonu kilimu iki pastato vidaus, o žurnalistai ten stumdėsi ir o jėzau kaip rėkė.

Mes sustojom kelioms minutėm dėl tų kadrų ir ale papozavom, o tuomet nuėjom vidun, kur jau buvo šilta ir prie mūsų iškart prisistatė darbuotojas, kuris paėmė mano kailinius ir Hemmings paltą, o aš dar jam pasakiau, kad atsargiau elgtųsi su tais kailinukais, nes man jie išties labai patiko.

- Vaja, kiek čia žmonių. – akimis perbėgau per visą patalpą, kur buvo pilna žmonių, turbūt kokie keli šimtai, ir visi tarpusavyje kalbėjo, grukšnodami savo gėrimus.

- Nu, tai žinai, žymus žurnalas daug žmonių prikviečia, kurie fotkinosi per šiuos metus, nes dėl to tampa dar labiau populiarus tas žurnalas. – paaiškino man biškutį Luke tuos reikalus.

Mes sveikinomės su kalnais žmonių, nes visiems buvo smalsu susipažint su manim ir bent šiek tiek pabendraut su ta Luke Hemmings naująja mergina, tad man teko taip pat kalbėt, dar kelis kartus drebėt šiek tiek pradėjau, nes, blemba, pirmąkart, su kai kuriom, garsenybėm kalbėjau gyvenime ir galbūt net paskutinį. Su kai kuriais žmonėm dar pasidarėm nuotraukyčių, nes jie to labai norėjo.

Šiaip vakaras ėjo sklandžiai ir visai smagiai. Aš gėriau šampaną, kurį man įsiūlė Luke, nes tipo ragino, kad galiu išgert šiek tiek su juo bei, žinoma, palaikyt jam kompaniją, tad sutikau. Svarbiausia tik man nesąmonių neprikalbėt per šį vakarą ir viskas, nes kitaip rimtai liksiu nudėta Liuciferio.



Įspėsiu: Galit pradėt ruoštis dramoms, nes jos jau artėja, o kokioms galit spėt į komentarus ;) Įdomu, ką galvojat ^^


"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now