Kayla pov.
Nusiaviau tuos savo batus bei pasidėjau telefoną ant spintelės, kuri čia buvo, ir ropojau lova iki Luke. Nejauku, bet reikia. Neįsivaizduoju, kaip kitos merginos gali fotkintis visiškai nuogos ar su apatiniais. To negalėčiau būdama Kayla, bet kadangi dabar esu kitas žmogus, bent atrodau kitaip, pasiryžau tam. Kas čia tokio pasistaipyt su apatiniais prieš kamerą? Mane tik trikdo, kad jis mano brolis, o šiaip man vienodai leputės šviečia.
Jau geriau tegu tos fotkės išeina geros ir gražios, kad nereiktų daugiau man niekad daryt tokių nesąmonių. Svarbiausia tegu įtinka Luke, kad paskui nebūtų priekaištų. Man Mark pasakė, ką turiu padaryt, ir jis pezėjo, kad ale tarp mūsų turi būt aistra. Tik man įdomu, kaip ji gali būt, jei mes brolis ir sesuo?
Atsisėdau ant Luke liemens, o prie mūsų iškart prilėkė Mark pagalbininkė, kuri patvarkė mūsų patalus, kol Mark reguliavo apšvietimą. Gi miegamajam neturi šviest ryškiausia šviesa, o kaip tik turi būt blanku ir ale romantiška. Hemmings rankos atsirado ant mano liemens, bet daugiau nieko nedarė.
- Ištiesk labiau nugarą ir apnuogink dešinį petį. – paliepė man vyriškis.
Aš paklusau ir nenorom padariau, ką man paliepė. Su pirštais nutempiau žemyn chalato medžiagą, palikdama savo petį nuogą, o po to dar su pirštais perbraukiau per savo netikrus plaukus.
- Puikiai. – pyškino nuotraukas vyriškis. – Padarykit gilesnį akių kontaktą. – pasakė, tad pažvelgiau labiau į Luke akis, o tuomet dar prikandau savo apatinę lūpą švelniai, nes, manau, tai turėtų teikt šiek tiek daugiau aistros. – Dabar prisiglausk prie jo.
Maždaug tas vyras tik man viską reguliuoja, o Liuciferis atsipūtęs čia guli ir viskas. Kas per pieva? Maždaug jis toks čia žvaigždė, kad jam nieko net neliepia daryt. Palinkau žemyn, tad buvau tikrai nejauku, kai mūsų kūnai labiau susilietė. Nesuprantu, ką galvojau sutikdama?
- Luke, prilaikyk jos smakrą ar skruostą su dešine ranka. – Hemmings padarė, ką jam paliepė, o aš primerkiau savo akis, nes ale labai jau mėgaujuosi jo prisilietimais.
Brolio pirštai atsidūrė ties mano lūpomis, o aš tiesiog sustingau ir nekvėpavau. Rimtai tai žiauriai nejauku. Po kelių shoot'ų šios mūsų pozicijos, man liepė bučiuoti jo krūtinę, o kadangi aš buvau su raudonu lūpdažiu ten liko mano bučinių žymės. Svarbiausia, bučiuodama jo krūtinę, dar turiu palaikyt akių kontaktą. Aš gal vunderkindas, kad turiu sugebėt padaryt viską vienu metu?
Paskui fotografas prikibo prie mano rankos, tad ją atrėmiau į jo presą ir galiausiai jam įtiko šios nuotraukos, kai greit jis jas peržiūrėjo, o tuomet mes apsikeitėm pozicijom. Dabar aš guliu, kaip princesė lovoj, glostydama jo plaukus, kol Luke turėjo bučiuot mano kaklą, o aš žiūrėt į, viršuje esantį, objektyvą.
Šiaip prie tokių dalykų įmanoma įprast, nes dabar, kai įpratau tai pusė velnio, o čia tai fotkinuos su broliu, o ne su kokiu visiškai nepažįstamu žmogumi.
- Daugiau aistros akyse. Jėzau, įsivaizduokit, kokį jausmą, kurį jautėt gyvenime geriausią ar dar ką. – kalbėjo Mark, kai aš ir Luke tiesiog žiūrėjom atidžiai vienas į kitą vos per 10 centimetrų. Lengva jam kalbėt.
- Apsikabink mane. – sušnabždėjo Luke, tad aš lėtai užkėliau savo rankas ant jo kaklo ir suvirpėjau, kai jo viena ranka atsidūrė ties mano šlaunimi ir jis ją pakėlė nuo žemės, mane priglausdamas labiau prie savęs.
Mes vis dar fotkinamės, tik dabar stovint, o aš su savo chalatuku, kuris jau buvo atvirai praskirtas ir matėsi, kuo puikiausiai mano kūnas su juodais neriniuotais apatiniais. Hemmings viena ranka nuslydo žemyn mano liemeniu ir sustojo ties mano užpakaliuku per chalatą, o aš į jį pašnairavau, o jis tik apsimetė, kad nieko nedaro.
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)