Kayla pov.
- Mes ten turim būt lygiai 7PM. – pasakė labai rimtai su pokerface'u, o aš greit pažvelgiau į, ant sienos kabantį, laikrodį, kad žinočiau, kiek čia maždaug liko to laiko.
- A, jezau! Tu juokauji, taip?! – rėkavau. – Jau už valandos turim ten būt! Davai, Louis, einam greičiau viršun rinkt man drabužių! – nenorom jis pakilo nuo sofos, o aš jau buvau patenkinta ir tempiausi į savo kambarį. – Ką čia užsidėjus? – įpuolusi į kambarį, iškart prilėkiau prie savo spintos ir pradėjau ją kuist.
- Apsirenk kažką gražaus. – siūlė, bet ne itin toks čia jo pasakymas man padėjo.
- Pvz? – trumpinį pasakiau žodžio 'pavyzdžiui' ir trumpam žvilgtelėjau į Louis.
- Suknelę. – trukteldamas pečiai, atsakė.
- Kaip manai ši tiks? – išsitraukiau juodą paprastą suknelę, kurios viršus buvo aptemtas, o apačia lengvai krentanti, o dar apykaklė ir rankovės su neriniais ir atsisukau į Tomlinson, kai pridėjau tą suknelę prie savęs su pakaba.
- Tiks, tiks. – patikino. – Su ja atrodysi gražiai.
- Gerai, tai nusisuk. – paliepiau, o tas susiraukęs pažiūrėjo į mane. Jaučiu nieko nepagavo.
- Ką? Kam? Aš gi esu tave matęs nuogą begalę kartų.
- Aha, o ką paskui važiuot su stajaku nori į klubą? Tad pirmyn. - parodžiau su pirštu pusratį ore, tad jis atsidusęs nusisuko, o aš greit nusirengiau ir užsidėjau šitą suknelę bei dar užsisegiau pati, nes čia užtrauktukas yra šone. Nebuvo problemų šįkart.
- Jau? – pasidomėjo.
- Jap. – atsakiau, tad vaikinas atsisuko į mane ir visą nužiūrėjo.
O aš per tą laiką, kol jis neatsižiūrėjo ir seilėjosi, išsitraukiau pėdkelnes, kurias, atsisėdusi ant lovos krašto, visai greit užsidėjau, ir dar vos nesuplėšiau, nes zarazos plonos labai. Galiausiai aš vis tiek jas užsitempiau, nors mėlynakis ir lūžo iš mano tokio rengimosi, bet paignorinau tai tiesiog.
- Jei tu taip lėtai kuisies, mes rimtai nespėsim. – pranešė, kai aš dar tik šukavausi plaukus.
- Tai pala man dar pasidažyt reik. – informavau, trumpai pažiūrėjusi į jį.
- Pasidažysi mašinoj. – pradėjo mane temtis lauk iš kambario Louis užskubindamas.
- Tai palauk ir leisk bent špaklių pasiimt į mašiną, nes su kuo aš dažysiuos tada? – nustraksėjau prie savo staliuko ir pagriebiau visą savo kosmetinę. Gerai, kad pagrindines makiažo priemones esu susidėjus į kosmetinę ir neišmėčiusi.
Mes nulipom žemyn, o aš iš savo nedidukės tašės išsipurčiau visą nereikalingą mėšlą ir ten įsidėjau savo kosmetinę, telą, asmens dokumentą su pinigine ir kol kas viskas. Užsidėjau savo rudeninius aukštakulnius, tad dabar buvau vienodo ūgio su Tomlinson ir jaučiausi kietai.
Vaikinas padėjo man užsidėt mano paltuką, o tuomet aplink kaklą aš dar apsivyniojau šaliką ir mes išbildėjom iš namo. Užrakinus duris, įsidėjau raktus į tašę ir tuomet priėjau Louis mašiną, į kurią iškart įsėdau, kai vos jis atrakino ją. Patikėkit lauke nešilta.
- Nu, mažiau, dabar jokių staigių stabdymų ar posūkių, nes darysiuos eyeliner'į. – paaiškinau ir pasiėmiau savo plunksnelę.
- O tau būtina jį darytis? – nusijuokė, vairuodamas ir toliau.
- Taip! Nes jis paryškina mano akis. – pradėjau darytis pravedimą, bet patikėkit sekasi ne kaip, kai mašina nuolat važiuoja. Ir maždaug po kelių sekundžių Tomlinson pradėjo sukt į kitą gatvę ir visko laimė, kad aš tuo metu nebrėžiau linijos. – Louis, gi sakiau nesukt!
STAI LEGGENDO
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)