Bab16

5.2K 85 1
                                    


Uish .. Kenapa mamat ni , awal pula dia balik . Geramnye!! Tak cukup lagi ke aku simbah dia coffee panas tadi. ” Raudhah izzarah marah dan bermonolog sendiri. Dan akhirnya raudhah izzarah menekan Remot control pagar rumah mereka daripada dalam kereta. Dan masuk kedalam kemudian meletakkan kereta di sebelah kereta iezwan daniel.

Arhh... Penatnye seharian dekat hospital. ” keluhan raudhah izzarah setelah turun daripada kereta.

Raudhah izzarah membuka kunci pintu rumah mereka dan memulas tombol pintu.

Assalamualaikum" kecil suara raudhah izzarah memberi salam. Dan menapak masuk kedalam dan mengkunci semula pintu. Raudhah izzarah terus masuk ke dapur untuk minum.

Uishh mana mamat ni. Kereta ade, tapi mana dia ni. Dah la gelap. ” Raudhah izzarah risau .

Raudhah izzarah bergerak untuk menghidupkan suis lampu.
Dan apabila lampu ternyalah .
Raudhah izzarah terkejut melihat Iezwan daniel yang sedang baring dan tertidur di atas sofa dengan keadaan berbuka baju dan seluar pendek. Dan laptop serta kertas kerjanya.

Amboiii. Sedapnye .... Ya allah.!!  ” Kemarahan raudhah izzarah bertukar menjadi terkejeut. Dan menekup mulutnya.

Ya allah kenapa aku jadi macam ni . aku dah cederakan orang yang tak bersalah ya allah. ” Raudhah izzarah tergaman melihat dada iezwan daniel yang melecur dan kemerahan akibat simbahan Coffee panas.

Perlahan -lahan raudhah izzarah pergi ke sofa tempat iezwan daniel terlantar.

Aduhhh .. Teruknye kesan melecur ni  nak rawat ke tak ehh. ” Raudhah izzarah gusar hati untuk merawat iezwan daniel.

Tiba tiba tangan iezwan daniel bergerak menandakan untuk bangun. Dan raudhah izzarah bangun dan pergi jauh sedikit daripada iezwan daniel.

Ehh .. Awak dah balik ke. Sorry saya tertidur lembuat suara iezwan daniel dan sedikit serak basah . dan duduk .

Ermm ya. ” Kasar nada suara raudhah izzarah .

Kenapa dada dada kau tu ? ” Raudhah izzarah sengaja mentanyakan soalan bodoh.

Iezwan daniel menutup laptopnya dan memasukkan kertas kerjanya di dalam beg kerjanya.

Ouh. Tak de ape ape la. Saya naik dulu"

Ehh. Sekejap meh aku rawat dada awak tu. Nanti tambah teruk.”

Iezwan daniel duduk semula ke sofa .

Tapi saya nak solat isyak ni Iezwan daniel mengaru kepalanya.

Suami Tanpa Setitik Cinta  ✅ (Complete)Where stories live. Discover now