Jam menunjukkan 7:30 pagi .Raudhah izzarah seakan-akan termimpi indah sekali. Dan semakin erat di peluk Iezwan daniel kerana dia terasa hangat dalam pelukkan Iezwan daniel . Manakala iezwan daniel nyenyak sekali .
Tiba-tiba raudhah izzarah terasa sangat lain. Dan dia terhidu aroma yang amat dia kenali. Perlahan-lahan dia membuka kedua mata. Raudhah izzarah sangat terkejut. Apabila melihat iezwan daniel yang sedang nyenyak tidur dalam keadaan tiada baju dan hanya berkain pelikat.
“Ya allah. Bererti semalam aku dalam pelukan dia . Omg. Mana tudung aku.. Arghhhhhhh. Kurang ajar punya jantan.!!” getus Raudhah izzarah sangat marah perbuatan Yang dilakukan iezwan daniel. Dan dia mengenggam penumbuk tangan kanannya.
“Bukkk.....”Tangan penumbuk raudhah izzarah melekat dekat perut .
“Arghhh.. Uhukk..”Iezwan daniel menggerang kesakitan yang amat perit dia rasakan.
“Apa awak buat ni raudhah izzarah. Awak nak bunuh saya ke?!!”Pertama kali Iezwan daniel meninggikan suarannya dan matanya merah menandakan dia sangat marah dengan perbuatan raudhah izzarah.
Raudhah izzarah sangat terkejut dan takut kerana pertama kali dia melihat iezwan daniel marah sangat. Tetapi dia beranikan diri untuk berdebat dengan iezwan daniel.
“Yee... Memang aku nak bunh awak... !!! Apa awak buat dekat aku semalam hahh!!!!?” Raudhah izzarah marah dan teriak iezwan daniel. Tetapi iezwan daniel hanya senyum sahaja.
“Ermm. Betul awak nak bunuh saya?” iezwan daniel bertanya soalan yang sama dan tidak menjawab pertanyaan raudhah izzarah.
“Ye” ringkas raudhah izzarah menjawab dan air matanya mengalir deras sekali . kerana dia marah perbuatan iezwan daniel .
“Ouhk baik. Sekajap tunggu sini.” Iezwan daniel keluar dari bilik tersebut dan hanya membiarkan raudhah izzarah tertanya-tanya .
“Ya allah .. Apa dia nak buat tu.. Errr takutnya” Getus hati raudhah izzarah yang sangat risau.
“Nah ambil ni.” Iezwan daniel meletakkan sebilah pisau tajam ke tapak tangan raudhah izzarah. Raudhah izzarah sangat terkejut. Perbuatan gila iezwan daniel .
“Aku tak nak. Dan ingat aku tak nak kotorkan tangan aku untuk bunuh kau. Tapi kau ingat aku akan upah orang untuk binsakan kau.”Tegas ayat raudhah izzarah.
Iezwan daniel hanya diam dan merenung tajam ke arah raudhah izzarah.
“Kenapa raudhah . saya ni anjing ke sampai awak cakap macam tu?” Iezwan daniel bertutur dengan nada yang rendah namun hatinya sangat sedih.
“Lebih dari itu.”
“ermm..ok baiklah. Saya terang kan jadi awak tak marah sia-sia macam ni . awak tu tak sihat. Ok semalam lepas saya balik dari gym , saya tengok awak tidur dekat sofa bawah. Jadi saya kejutkan awak then awak sedar . awak marah saya. Masa awak nak naik dekat bilik awak , awak pengsan so saya angkat awak dekat bilik saya sebab saya risau tinggal kan awak sendiri. Dan lepas saya mandi , saya tak guna baju well tu habith saya kalau malam . saya keluar dari bilik air saya tengok awak kesejukkan kerana awak deamam sangat. So saya peluk awak untuk berkongsi haba tu je. Pasal hijab awak tu saya buka sebab awak dah berpeluh” Panjang lebar dan ringkas iezwan daniel terangkan perkara yang terjadi supaya raudhah izzarah tidak tertanya-tanya.
“Dan akhir sekali. Maaf kan saya , saya tak ada niat lain pun. Dan saya tak kisah kalau awak nak balas dendam ke atas saya. Saya tak kisah” Iezwan daniel sangat kecewa perbuatan raudhah izzarah yang tidak hormat dia sebagai suami. Dan dia tinggalkan raudhah izzarah.
Raudhah izzarah tunduk dan menangis menyesal akan perbuatannya tanpa usul periksa dahulu. Sedangkab dia hanya di bantu dan diselamatkan.
“Ya allah . apa aku dah buat ni” Raudhah izzarah menyesal.
“Ermm. Kenapa aku rasa selamat dalam pelukkan dia..”
“Dah raudhah izzarah dia pemusnah hidup kau....!!” getus bisikkan hati raudhah izzarah penuh dendam .
Raudhah izzarah bergerak kebilik air dan dia mencuci mukanya lalu dia membuka Handphonenya . lalu dia menghantar pesanan ringkas melalui Whatsapp.
“Selamat pagi. Saya Dr. Raudhah izzarah. Hari ini saya ambil MC ,kerana saya kurang sihat . sekian”
Raudhah izzarah menghantar teks kepada Nurse yang bertugas. Dan apabila dia turun ke bawah ruang tamu mereka dia rasa sunyi. Kerana iezwan daniel keluar meninggalkannya dirumah.
“Ermm .. Aman aku kalau kau tak de. ” raudhah izzarah senyum kerana iezwan daniel tiada di dalam rumah tersebut...
(KORANG BAYANGKAN IEZWAN DANIEL KECEWA DENGAN PERBUATAN RAUDHAH IZZARAH YANG MELAMPAU)
____________________
BERSAMBUNG...........
IM SO SORRY TONIGHT I DON'T HAVE MANY IDEA FOR THIS CHEP. SO I HOPE SO YOU ALL ENJOY READ THIS CHEP HEHEH. SO WAIT FOR NEXT CHEP BAB21 . I CAN DO IT THE BEST FOR NEXT CHEP. HEHEHE
YOU ARE READING
Suami Tanpa Setitik Cinta ✅ (Complete)
Storie d'amoreKENAPA PERLU ADA KEBENCIAN SEDANGKAN HATI KUAT UNTUK MENGATAKAN SAYANG. Complete ✔️ Published: 12 August 2017