Bab44

7.5K 139 27
                                    


Sampai hati awak iezwan !!!!!!” Raudhah izzarah menangis sepuasnya di atas kerusi meja makan.

Raudhah izzarah amat keliru dengan keadaannya. Dia tidak dapat bayangkan apabila anaknya lahir tanpa kasih sayang bapanya. Dia sudah dapat rasakan yang iezwan daniel amat bencikan dia.

Raudhah izzarah tekanan. Dan ada suara seperti membisik ke telingnya.

Sudah raudhah baik kau bunuh anak iezwan tak dah guna dah. Dia dah benci kauu!!!” Bisikan hasutan ditelinga raudhah.

Arghhhh sudahhhhh!!!!!”

“Buat raudhah buatt!!!! Tiada guna lagi semua tu!!!!”

Akhirnya raudhah izzarah mengambil pisau  yang terletak di dalam kabinet dapur. Raudhah izzarah termakan hasutan syaitan yang membisiknya.

“Raudhah buat raudhah kau tunggu apa” Bisikan halus di telinganya.

Tolong.. Stop it..... Aku tak kuatt... Jangan buat aku macam ni!!!!!” Raudhah izzarah terduduk dilantai dan tidak sambil memegang pisau.

*********************
Iezwan daniel terkejut apabila raudhah izzarah teriak.

Aduhh kenapa hati aku tak sedap ni......” Getus hati iezwan daniel apabila mendengar suara raudhah izzarah menangis.

Dengan pantas iezwan daniel berlari ke dapur apabila tedengar suara raudhah izzarah seperti teriak.

Semasa iezwan daniel di ruang dapur dia amat terkejut melihat raudhah izzarah sedang terduduk dan menangis di lantai dan tangannya menggengam sebilah pisau tajam.

Raudhah sayangg .....” Penuh dengan kelembutan suara iezwan daniel memanggil nama raudhah izzarah. Dia tidak mahu raudhah izzarah bertindak luar jangkauan.

Raudhah izzarah perlahan-lahan berdiri sambil  menatap wajah iezwan daniel pisau di tangannya belum dilepaskannya. Hatinya sakit melihat iezwan daniel kerana sudah banyak cara dia buat untuk mendapatkan maaf iezewan daniel.

“Baik awak jauh!!!!!!! Kalau tak saya bunuh anak nii!!!!” Raudhah izzarah memberikan amaran pada iezwan daniel. Tetapi iezwan daniel tidak peduli semua itu.

Sayang.... Letakkan pisau tu tak baik sayang cakap macam tu. Sayang tak sayangkan baby kita? Sayang tak sayang abang? Sayang kalau sayang nak tahu dah lama dah abang maafkan sayang tau” Iezwan daniel memujuk raudhah izzarah agar tidak melakukan perkara yang tidak sepatutnya.

Awak tipu iezwannnnnn!!!!!!” Raudhah izzarah menjerit seperti tidak waras.

No sayang abang tak tipu” Iezwan daniel mendekati raudhah izzarah untuk cuba mendapatkan pisau tersebut tetapi raudhah izzarah semakin menjauh.

Raudhah.... Bunuh suami kau kalau kau tak nak bunuh anak kau... Bunuh raudhah bunuh.... Dia banyak sakitkan hati kau...” Bisikan anasir jahat ditelinga raudhah izzarah sampaikan raudhah izzarah tidak sanggup untuk lakukan perkara itu.

Raudhah sayangg..  Letakkan pisau tu sayang.. Bagi abang pelasee.....” iezwan daniel memujuk raudhah izzarah. Tetapi raudhah izzarah berkeras hati.

“Baik awak jauh iezwann......  Kalau takk...” Raudhah izzarah memberikan amaran kedua pada iezwan daniel tetapi iezwan daniel tidak peduli.

Bagi pisau tu sayang pelasee...” Iezwan daniel cuba merampas pisau itu tetapi raudhah izzarah semakin berundur.

Sayang bagii pisauu tuu!!!!!...” Akhirnya iezwan daniel menaikkan suaranya dia bengangang dengan raudhah izzarah yang keras hati. Iezwan daniel semakin kedepan mendekati raudhah izzarah.

“Baik awak jauh!!!!!”

“Arghhhh!!!.........” Raudhah izzarah terkejut melihat dengan tidakkannya dan iezwan daniel terduduk dan terbaring kelantai. Raudhah izzarah seperti terpukau melihat pisau yang tertusuk diperut iezwan daniel. Raudhah izzarah melihat darah membuak-buak keluar daripada perut iezwan daniel

“Sa...yaa....ngg..... Ke..nnaaapaa.... Buat aba...ng.....maca...m ni..... Kan... Aba..ngg dah... Maafkan..sayang.. ” Iezwan daniel menahan kesakitan yang tidak terhingaa.

Raudhah izzarah perlahan-lahan duduk kelantai dengan air mata yang mengalir dia menyesal dengan apa yang dia lakukan. Apa yang akan dia dapat dengan cara membunuh iezwan daniel.

“Abang....... Maafkan sayang abang....” Raudhah izzarah memangku kepala iezwan daniel sambil menahan darah yang mengalir dari perut iezwan daniel. Raudhah izzarah mencium dahi iezwan daniel.

“Sa....yaa...nnggg.......... Aba...ngg tak...kuaatttttt..... Anak ayah maafkan ayah, ayah tak dapat jaga sayang dan mama.... Ay..aahh taakk kuaattt..” Iezwan daniel tidak dapat menahan kesakitkannya dan air matanya mengalir sahaja. Dah merasa tuhan sudah mengambil nyawanya. Sambil mengusap perut raudhah izzarah

“Abang.. Pleasee jangan tinggalkan saya dan anak kita. Kami perlukan abang. Maafkan saya abang...” Raudhah izzarah mencium dahi iezwan daniel. Dia sakit hati dengan perbuatannya yang derhaka pada iezwan daniel.

“Aba...ngggg tak......” Akhirnya kedua mata tertutup.

Raudhah izzarah terkejut. Dia tidak mahu iezwan daniel pergi.

Abanggg..!!!!!!!!!!!!!! Jangan tinggalkan raudhah abang.... Raudhah sayang abang. !!! Semua ni salah raudhah abang” Raudhah izzarah meratap menangis. Dan mengoncong tubuh badan iezwan daniel yang kaku.

Dengan pantas raudhah izzarah memanggil ambulance.

Dengan pantas raudhah izzarah memanggil ambulance

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Iezwan daniel. Kesian diaa kan.. Hehehe bayangkan dah la iezwan hensem raudhah cantik. Mesti anak² ikut mak ayah dia heheh)













___________________

BERSAMBUNG.

----IEZWAN DAH TAK DEE :(---

P/S: Maafkan saya kerana membisu. Dan maafkan saya andai part² membosankan. Saya baru pulih dari sakit.

Suami Tanpa Setitik Cinta  ✅ (Complete)Where stories live. Discover now