Bab11

5.5K 92 0
                                    

Assalamualaikum Ummi ” Raudhah izzarah mengetuk pintu rumahnya , dengan dua buah beg bagasinya.

Waalaikumsalam anak ummi . Awalnye sampai. Pukul berapa berlepas dari sabah tadi? meh masuk dalamummi raudhah izzarah mempelawa dia masuk.

Raudhah izzarah menarik dua buah beg bagasinya .

Ye ummi. Urm pukul 5.20 Subuh. ” Raudhah izzarah duduk di sofa mewah di ruang tamu mereka.

“huh. Penatnye ummi, Dah la semalam sampai je sabah, terus atur semuanye . syukur la . semua dah selesai. ” Raudhah izzarah memicit tengkuk lehernya yanh di baluti oleh tudungnya.

Oke la tu. So Raudhah dapat mana tempat kerja baru” ummi raudhah izzarah lega hati. Dan sedikit tergelak gelagat anak manjanya.

Dekat je Ummi . kat AmpangRaudhah izzarah membetulkan duduknya   .

kejap ye. Ummi nak ke dapur . nak ambil air untuk anak ummi. ” Ummi raudhah izzarah bergerak ke dapur.

Dan beberapa minit kemudian .

Nah . ummi buat kan Milo Susu Panas, dan ni Kuih Apam comel ummi buat tadi . ” Ummi raudhah izzarah menghidangkan anaknya air dan kuih.

Ala. Ummi ni susah susah je. Btw tq ummi sayang ummi” raudhah izzarah mencium pipi umminya.

Dah² . makan makan. Lepas makan naik rehat ye.”

Raudhah izzarah sangat berselerah makan kuih apam yang umminya buat.

Ummi sedap nyeSuara raudhah izzarah sedikit tengellam kerana mulutnya dipenuhi kuih.

Ape ni anak ummi ni. Makan jangan gelojohla. Nah air” ummi raudhah izzarah memarahi anaknya.

Tq hehe

Raudhah , ummi nak tanye ni. Bila raudhah lapor diri sebagai Dr kat Ampang nanti Ummi raudhah izzarah memulakan cerita.

Esok kut ummi kenapaRaudhah izzarah meletakkan milonya dan menjawab pertanyaan umminya.

Ouh tak. Bagus la tu. Sebap hari Jumaat nanti kita nAk balik Kedah. Sebab majlis khawin raudhah walid dan ummi buat dekat Kampung kita sayang

Suami Tanpa Setitik Cinta  ✅ (Complete)Where stories live. Discover now