Bab41

6.7K 138 26
                                    

Selesai raudhah izzarah menunaikan solat subuh. Dia bergegas ke dapur dengan telekung yang tersarung ditubuhnya untuk membuat sarapan untuk iezwan daniel. Dia teringat kata aryuni yang iezwan daniel amat gemarkan ayam masak lemak cili api. Sedikit sebanyak walaupun raudhah izzarah tidak larat untuk bergerak. Tetapi dia sanggup buat apa sahaja suapaya iezwan daniel memaafkannya.

Raudhah izzarah mengeluarkan semua bahan masakan daripada peti sejuk.

Erm.. Harap sangat iezwan sudi makan masakkan aku ni” Raudhah izzarah berharap kerana iezwan daniel telah melarang untuk membuat sarapan.

20minit kemudian..

Selesai raudhah izzarah memasak Ayam masak lemak cili api dengan air kopi panas. Raudhah izzarah duduk disofa dan akhirnya terlelap.

Iezwan daniel Lee POV

Argghh.. Segarnya ” Iezwan daniel berasa segar baru habis mandi.

Erm. Tak sangka rupanya raudhah sayang aku ehehe.  Terima kasih ya allah. Engkau dengar doa hambah mu. ” Iezwan daniel gembira mendengar pengakuan raudhaha izzarah.

Raudhah maafkan abang. Abang terpaksa buat semua tu”

pada hari itu iezwan daniel ingin berjoging dia memakai singlet hitam dan seluar pendek  sahaja. Kerana dia telah mengambil cuti untuk memberi tumpuan pada isterinya. Dan semua kerjanya di pejabat telah pun di handle oleh timbalannya.

Apabila iezwan daniel turun ke bawah dia terlihat sebuah susuk tubuh yang amat dia kenali. Dan dia mendekati susuk tubuh itu.

Ya allah. Apalah isteri aku buat dekat sini. Dah lah masih bertelekung haihh...” Iezwan daniel mengomel. Tetapi iezwan daniel terhidu sesuatu yang amat dia kenali. Iezwan daniel bergerak ke meja makan apabila iezwan daniel membuka tudung saji. Dia terkejut

Fulamak... Ni kegemaran aku ni. Macam mana dia tahu eh?” Iezwan daniel pelik lalu mengaru kepalanya.

Assalamualaikum awak..”

“Waalaikumsalam” Iezwan daniel terkejut kerana raudhah izzarah berada di belakangnya.

Jom sarapan. Saya ada masak untuk awak ni” Raudhah izzarah mengajak iezwan daniel untuk sarapan dengan senyuman.

“Kau dah lupa apa aku pesan?” Wajah raudhah izzarah berubah.

Kalau ye pun jamah la sikit” Raudhah izzarah tetap mengajak iezwan daniel untuk sarapan. 

Baik.” Iezwan daniel mengambil pinggan yang berisi lauk itu lalu di buang kedalam tong sampah.

Awakk... Kenapa buang sayang tu.. Penat saya masak. Kenapa awak tak hargai.. ” Raudhah izzarah terkejut tindakkan iezwan daniel.

So what. Ni rumah aku” Iezwan daniel tanpa menjawab tanpa rasa bersalah.

“Sampai hati awak. Awak saya dah minta maaf tapi awak tak maafkan. Saya masak makanan kesukaan awak awak buang. Kalau awak rasa tak perlukan saya lagi ceraikan saya.........” Raudhah izzarah menangis sepuasnya dia kecewa sakit hati.

Not now.” Iezwan daniel meinggalkan raudhah izzarah.

Awakk kejammmmmmm!!!!!!!!!!” Raudhah izzarah teriak sepuasnya untuk lepaskan kesakitannya.

Maafkan abang sayang. Abang terpaksa. Abang tak sanggup kehilanggan sayang” Iezwan daniel turut mengalirkan air matanya kerana dia kejam pada isterinya. Lalu dia menumbuk sebuah tembok hingga tangannya berdarah.

Hensem tak Iezwan daniel ehhehComel tak raudhah izzarah?Serasikan?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hensem tak Iezwan daniel ehheh
Comel tak raudhah izzarah?
Serasikan?

Hensem tak Iezwan daniel ehhehComel tak raudhah izzarah?Serasikan?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


_____________________

B E R S A M B U N G ........

P/s: Amacam best tak part ni. Maaf la kita kurang idea sikit.

Suami Tanpa Setitik Cinta  ✅ (Complete)Where stories live. Discover now