Bab69

10.4K 120 22
                                    


Pada hari itu kebetulan Iezwan Daniel tidak bekerja. Raudhah izzarah sibuk diruang dapur. Sudah kebiasaan nya memasak. Dia rasa semacam

Eh ... Kenapa perut aku sakit semacam ni” Dia makin tidak tahan.

Abanggggg............” Raudhah izzarah teriak kerana terlalu sakit.

Iezwan Daniel terkejut saat dia main ps5 bersama anaknya.

Ya Allah” Iezwan Daniel terus masuk ke ruang dapur.

Abang... Perut Raudah sakit bang.... Ya allah” Raudhah izzarah terasa sakit yang teramat.

Sayang nak melahirkan ni..... Jom pergi hospital tahan ye sayang...” Iezwan Daniel mendukung isterinya lalu di masuk kan kedalam kereta.

Abang. . sakit abang... Ya Allah.... ”

“Sabar sayang... ”

Iezwan Daniel masuk kedalam rumah mematikan gas masakan Raudhah izzarah kemudian  memanggil kedua anaknya untuk pergi bersamanya.

Adik abang mari ikut ayah..” Anak kembar duduk di Bangku belakang.

Iezwan daniel menggengam tangan isterinya.

Raudhah izzarah menggigit tangan suaminya kerana terlalu sakit. Tetapi Iezwan Daniel hanya biarkan sahaja.

Sayang.. sabar yea kejap je lagi” Iezwan Daniel dengan fokus memandu kereta nya.

Raudhah izzarah hanya mengucap sahaja. Sambil berpeluh²

Iezwan Daniel mengambil telefon nya lalu menghubungi ibu ayahnya serta mertuanya.

Sampai sahaja di hospital Raudhah izzarah dibawa masuk kedalam wad bersalin. Manakala anak kembarnya dibawa jagaan pengawal keselamatan.

adik abang tunggu sini kejap lagi nenek dan atok sampai”

Baik ayah..” Aakif dan Aathira duduk di bangku mereka berdua sangat memahami.

************************

Puan push puannn” Doctor wanita itu memberikan semangat kepada ruadhah izzarah.

Manakala Iezwan Daniel menggengam tangan isterinya. Kerana terlalu sakit Raudhah izzarah menggigit tangan Iezwan Daniel tetapi Iezwan Daniel hanya biarkan sahaja.

Sayang lagi sikit jer... ”

“Pushh puan sikit lagi...”

Arghhhhhhhhhh” Raudhah Izzarah sambil menguatkan semangat tanpa dia sedari dia menggigit tangan Iezwan Daniel

Uwekkkkk” Suara bayi.. 

Allah Alhamdulillah.... Sayang bayi kita sayang” Iezwan Daniel gembira tanpa dia sedari air matanya keluar kerana terlalu gembira. Dia mencium dahi isterinya yang berjuang untuk anaknya.

Raudhah izzarah ter senyum lemah.

Tahniah encik bayi Lelaki”

“Iezwan Daniel mengambil bayi tersebut dari doktor perempuan itu. Lalu dia mengazan kan anaknya ” merdu sekali suara Iezwan Daniel saat itu.

Raudhah izzarah menangis melihat suaminya yang begitu penyayang .

Ya Allah terima kasih ya allah” getus hati raudhah dalam keadaan lemah.

*************************

Iezwan Daniel keluar dari wad bersalin sementara doktor dan jururawat sedang menguasai anaknya dan Raudhah izzarah.

Suami Tanpa Setitik Cinta  ✅ (Complete)Where stories live. Discover now