|Író szemszöge|
Yoongi a stúdióval szemben lévő park padján ült, miközben a telefonját nyomkodta. Semmi érdekes nem volt twitteren. Sóhajtva nézett fel, s meglátta, hogy barátja mellette ül és figyelmesen nézi, amit a telefonján csinál.
-Taehyung! - kapott a szívéhez Yoongi- A frászt hoztad rám!
-Bocsi, hyung - mosolygott félénken - Jó volt a mai próba, remélem hamarosan hallhatom az új szöveget, amit írtál.
-Reméltem, hogy meg akarod hallgatni - suttogott Yoongi az orra alatt.
-Hm? - kapta fel a fejét Taehyung, alig értve az előző mondatot.
-Semmi...
Taehyung sóhajtott és közelebb csúszott a padon Yoongihoz. Felnézett az égre, majd beszédre nyitotta száját.
-Hiszel a földön kívüli életben?
-Talán...
-Hiszel a szerelemben?
-Hiszek abban, hogy mindenkinek szánt valakit a sors. Egy különleges valakit.
-Megtaláltad már a különleges valakidet?
-Én... Ó, mennem kell, Namjoon hív.
_________
Yoongi a szobájában ült fülhallgatóval a fülében, miközben dalszövegeket próbált írni. Taehyung a vele szemben lévő forgó székkel játszadozott és a plafont bambulta.
-Taehyung-ah! Fejezd be a pörgést, megszédülök tőled.-Bocsi, hyung - állt le, s az idősebb felé fordult - Félsz attól, hogy valamit elveszíthetsz?
-Hmm... természetesen - kezdett bele Yoongi, miközben kihúzta füléből a ketyerét - Hiszen ez a normális. Az ember soha nem akarja elveszíteni azt a valamit, amihez szoros kapcsolat fűzi.
-És neked van ilyen?
-Az igazat megvallva... Várj, Jin-hyung azt üzeni, hogy kész a vacsora.
_________
Yoongi az üres dormban pihent a tévé előtti kanapén Taehyunggal az oldalán. Az áram elment, ezért gyertyát kellett gyújtani, hogy lássanak valamit. A többiek rég elmentek egy étterembe, de a két csapattag inkább otthon maradt. Taehyung lábaival dobolt a földön, miközben némán ültek egymás mellett.
-Aigoo, Taehyung! Fejezd már be, ez idegesítő.
-Bocsi, hyung - emelte fel a lábát Taehyung törökülésbe a kanapéra, s hyungja felé fordult - Sokan azt mondják, hogy rengeteg fekete lyuk van az űrben, ami akár be is kebelezheti a Földünket. De mi van akkor, ha mi már most egy fekete lyukban vagyunk? Mi van akkor, ha az egész univerzum egy nagy fekete lyukban van?
-Érdekel a fizika? - mosolygott Yoongi - Tudod, lehet, hogy igazad van. Ezt senki nem tudja kideríteni. Legalábbis még nem.
-Jó meglátás...
-Mi a csuda? Valaki odafigyelt az iskolában?
-Tudtad, hogy éltanuló voltam a gimnáziumban? Kedvenc tantárgyam a fizika volt.
-Tényleg? - nevetett halkan az idősebb.
Az este hátralévő részében Taehyung a gimnáziumról és a tanulmányairól mesélt Yoonginak. Mind a ketten élvezettel beszélgettek és nevetgéltek, amíg el nem nyomta őket az álom.
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.