Taehyung... jól nézett ki. Nem volt csúnya, de a világ legszebb embere se. Mindig is volt rajta egy kis felesleg, de senki se foglalkozott vele nagyon. Amíg ő elfogadja magát, addig nincs probléma. Csak hogy van probléma. Ha mások nem is, de Taehyung a világ legrondább személyének tartja magát. Azt a kevés plusz kilót több száznak látta, az arcát aszimmetrikusnak és torznak tartotta. Utálta az orrát, mert olyan nagy volt. Utálta az ujjait, mert pufik voltak. Utálta a lábát, mert dagadt volt. Nem volt szép. Undorító volt.
Viszont volt az iskolában egy nagyon is szép fiú. Jóképű, helyes... vékony. Taehyung irigyelte őt. Szeretett volna úgy kinézni, mint ő. Sovány alkat, angyali arc, szép szemek, pálcika ujjak. Gyönyörű volt. Az irigységgel jár az utálat is. Ha valakire irigy vagy, egy kicsit utálod is személyt, mert te nem kaphattad meg azt, ami neki van. Taehyung nem kaphatta meg a szépséget...
Pedig csak szép akart lenni.
...
Yoongi soha nem volt a legkedveltebb fiú az iskolában, de akik igenis a barátai voltak, átlagosnak tartották. Persze, Jin néha túlságosan is féltette őt és sokszor mondta, hogy kezdenie kellene valamit ezzel a testsúly problémával, de Yoongi csak vállat vonva ignorálta a nála idősebbet. Bár ettől függetlenül igenis foglalkozott a súlyával és néha kétségbeesetten hívta fel az orvost, ha gyengének érezte magát. Nehéz negyvenkét kilóval egyáltalán életben maradni, mikor az ideális majdnem, hogy hatvan lenne számára. Nem egészséges, ronda, csak csont és bőr. Yoongi gyűlölte ezt. Gyűlölte gebeségét. Utálta a lábait, mert úgy néztek ki, mintha hurkapálcák lettek volna. Utálta az arcát, mert olyan süppedtnek látszott. Utálta a színét, mert olyan fehér volt, mint egy hulla. Nem arról volt szó, hogy éheztette magát - pedig sokan ezt hitték -, egyszerűen csak nem tudott hízni. Képtelen volt. Volt, hogy egy teljes napon át csak hizlaló, egészségtelen kaját evett és feljött rá talán egy kiló, de el is tűnt azonnal.
Azonban volt valaki. Valaki az alatta lévő évfolyamon, aki gyönyörű volt. Sötétbarna haja enyhén göndör, szemöldöke soha nem látszott ki alóla, bár a kinti testnevelés órákon sokszor felfedte homlokát és Yoongi még soha az életben nem látott ahhoz hasonló homlokot, se arcot. Szépséges volt az a fiú. Habár nem vékony, de alkata tökéletes volt. Halkan meg is jegyezhetjük, hogy Yoongi mindig is oda meg vissza volt a nem izmos, de kicsit több súllyal rendelkező srácokért, de az a tizenegyedikes egy igazi csoda. Lehet, hogy Yoongi irigy volt, lehet, hogy ő is ilyenre vágyott. Olyan szép akart lenni, mint az a fiú.
De nem lehetett, mert egy csontvázként kell leélnie a hátralévő életét.
__________
A reggeli kelés fájdalmas és ezt senki nem tudja jobban reprezentálni, mint személyesen Kim Taehyung. Az ágyból egyenesen sírva dőlt a padlóra és a szekrényéig csúszott, ahonnan az akasztófákról szabta le az összes létező holmiját a földre, amiből sikeresen kiválasztott egy bő pulóvert és egy fekete farmernadrágot. A földről csak tíz perc fetrengés után sikerült felkelnie, és szépen átöltözött utcai ruhájába, majd jött a mumus. A fürdőszoba. Ott van az egyetlen tükör, bár volt már rá példa, hogy Taehyung - nem csak egyszer - be akarta verni puszta kezével. Fejét lehajtva, szemét lesütve sétált be a helyiségbe, és a reflektív monstrumot elkerülve állt a kád elé. Fogait gyorsan megmosta, arcára egy kis hideg vizet fröcskölt és nagyot sóhajtva állt a tükör elé.
Állkapcsait összeszorította és hevesebben vette a levegőt orrán keresztül. Előre nyúlt a kis asztalon, hogy felemelje fésűjét és kicsit elrendezze haját, közben végig saját magával szemezett. Nem nézhet a hájas karjára, nem nézhet az undorító orrára, csak a két szemébe és hajára. Hamar végzett is, ma nem akart semmilyen különleges hajstílust beállítani magának. Kirohant a fürdőből és nagyot nyelve csapta be maga mögötte az ajtó. Kicsit összeszedve magát vette fél vállára táskáját és elindult otthonról. Szülei nem voltak itthon, mindig korán mennek dolgozni, ezért soha nincs idejük Taehyungra reggel, már nem mintha este olyan sok figyelmet fordítanának rá. Egy utolsó fejrázással indult el az iskola felé Taehyung.
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.