Szóval, ennél jobban már nem is lehetnék felbaszva.
Egy idióta, hálátlan, undorító, egyszerűen csak borzalmasan buta lánygyerek, úgy hívja az én mindenemet, akit annyira imádok és becsülök, hogy 'elmebeteg' meg miegyéb. Nem hiszem el, hogy lehet valaki ennyire elvetemült, hogy egy keményen dolgozó, odaadó embert így nevezzen? Esküszöm, néhány ember nincs tisztában azzal, hogy Min Yoongi mennyit jelent nem csak a rajongóknak, de magának a BTS-nek is. Olyanokat mondani, hogy 'lépj ki a bandából', azt hittem, itt helyben töröm szét a telefonom, vagy futok Koreáig, hogy megtépkedjem a csajt. Undorító, nem tudok mást mondani...
Szegényem, így is olyan kimerült, nem érzi jól magát, és még le is támadják érte....
Aki nem hallott róla, annak mondom, hogy a mai napon az Aladdin Fansign-on egy ribanc olyanokat mondott Yoonginak, hogy úgy néz ki, mint egy beteg (patient [helytelen fordításokért bocsánat]) csak azért, mert mostanában csendesebb, és nem néz ki olyan jól (egészségügyileg).... Ez annyira fel tud baszni, hogy a fejem a plafonon. És azt nem értem, hogy ez a koreai csaj, aki bejutott erre a rendezvényre PÉNZÉRT, csak azért ment, hogy ilyeneket mondjon? Ilyen undorító, emberhez nem méltó sertést.
.... Még mindig nem vagyok képes felfogni!!!
"Úgy nézel ki, mint egy elmebeteg, lépj ki a BTS-ből!"
Ez amúgy borzasztó érzés úgy, hogy Yoongi az egyik legcsodálatosabb, legédesebb, keményen dolgozó férfi az egész világon és mindennél jobban imádom. Nem hiszem el. Ez most szíven ütött...
Remélem a hajánál fogva rángatták ki a csajt onnan..
Terjesszétek mindenhol a #WeLoveYouMinYoongi hesteget (XD) és bizztassátok szegényt, hogy kitartás, ne adja fel és hogy minél hamarabb épüljön fel.
Awwhhwhw ez nagyon elcseszte a kedvem...😤😢💔
🥀❣️
(Ezt a részt kitörlöm, ha leülepedett ez a tragédia, viszont ugyanúgy megnezhetitek később is az Everything|- cimű könyvemben)
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.