Úgy zuhog az eső, mintha dézsából öntenék. A tavasz nemrég köszöntött be, úgy egy hónapja. A fák zöldellnek, bár még néhol így is csupaszok. A magnóliák csak úgy virágzanak, szirmaik beterítik az utcákat. A városszéli emeletes házsornál látszik ez meg igazán. Az óceán mellett, a hatalmas parkok árnyékában. Olyan békés itt minden. Ezért is imád itt lakni Taehyung. Ez a környék nem olyan forgalmas, mint a belváros. Ilyen időben, viszont egy árva lélek sincs az utcán. Most nem játszanak a gyerekek a parkban szüleikkel, a tinédzserek nem lófrálnak a part mellett, a nyugdíjasok nem üldögélnek a padokon madarakat etetve, vagy egymással beszélgetve. Az emberek zaját átvette a természet. Az eső kopogása. Nem volt hideg odakint. Egyáltalán nem. Sőt, egészen fülledt volt a levegő. Az ég nem volt sötét, de teljesen kék sem. A sötétszürke esőfelhők mögül azért mégiscsak kikandikált a nap.
'Gyönyörű ez az időszak. Yoongi kedvence...' mondta magában Taehyung, miközben becsukta ablakát és tovább nézte egy kicsit a kilátást.
Taehyung soha nem volt igazán oda a tavaszért. Talán azért, mert allergiás volt a létező összes virágra és túl furának tartotta, hogy nincs se hideg, se meleg. 'Döntse már el, hogy hideg vagy meleg, nem nehéz, hülye tavasz' szokta mondani, amikor feldühíti a kiszámíthatatlan időjárás. Ő sokkal jobban szerette a telet. Egyszerű, fehér, hideg és nincs benne semmi bonyolult mégis olyan sokat rejt. Taehyung szerette az egyszerű dolgokat. Vele ellentétben Yoongi nem igazán szerette a telet, ő sokkal inkább tavaszi volt. Imádta a virágokat, a zöldellő fákat, a rengeteg színt és a sok kis élőlényt. Yoongi szerette a bonyolult, összetett dolgokat. Talán ezért szerették egymást annyira. Mert Yoongi egyszerű volt, Taehyung pedig bonyolult.
Visszament a nappaliba, ahol Yeontan békésen szunyókált az óriási lila kiságyában, amire Tae külön rávarratta a kutyus nevét. Egy vagyonba került, de megérte. Yeontannak bármit. Taehyung kihozta a fürdőből az arcpakolásához szükséget tubust, majd visszarohant a nappaliba és a kanapé előtti barna, bolyhos szőnyegre telepedett. Előszedte a laptopját és elindított a Black Mirror legújabb évadának második részét, mert az a kedvence és nem mintha nem látta volna már hatvanszor. Kezére nyomta a krémet, amit óvatosan felkent arcára és hagyta száradni, miközben egy tál epret evett.
'Milyen tökéletes nap' gondolta magában, mikor hirtelen megrezzent a telefonja.
Az eper már félig a szájában volt, így ráharapott, ott tartva addig, amíg feloldotta a telefonját és megnézte, hogy mi történt. Egy üzenete érkezett 'Cicafül'-től. Nem, egyáltalán nem gáz a becenév. Ezt később át is kell írnia valami másra. Mondjuk YoonYoonra. Úgysem szereti, ha annak hívják.
Cicafül :
Taehyungie, hamarosan odaérek hozzád. Mindenem elázott, de nem baj, mert megérte. Így veled tölthetem az egész napot. Remélem nem haragszol rám. Szeretlek!Hogy a fenébe ne haragudna rá? Azért, hogy vele tölthesse a napot, nem kellett volna a város másik feléből átsétálnia hozzá, ilyen borzalmas időben. Most meg fog fázni, mert ismerve Yoongit, nem vesz magára semmilyen meleg holmit, csak egy pólót megy egy farmert. Mire felér a nyolcadikra, addigra meg kimelegszik, így garantált a megfázás. Taehyung a fürdőbe sietett, hogy engedjen egy kád forró vizet. A csapból erőteljesen zúdult le a temérdek forróvíz. Amint a hideg burkolathoz ért, fehér gőzként lobbant fel, s lassan megtelítődött. Belenyomott egy kis tusfürdőt, hogy habos legyen a víz. Mikor elkészült és gondosan elzárta a csapot, visszament a nappaliba, hogy tovább nézze sorozatot, amíg Yoongi ide nem ér. Közben elkezdte leszedegetni magáról a maszkot. Megszólalt a kapucsengő, amire párducként ugrott és a telefon felvétele nélkül be is engedte a csengetőt. Mert ki más lenne az ilyenkor, mint Min Yoongi. Úgy körülbelül kilenc perc telhetett el, és kopogtattak az ajtón. Tae odarohant és kinyitotta, a látvány rosszabb volt, mint azt elgondolta. Yoongi arca vörös volt a futástól és folyt róla a víz, ami talán eső, talán izzadtság. Ruhája is lucskos volt és... sáros? Bele se akar gondolni.
- Taehyungie! - tárta ki kezeit az idősebb, de Taehyung csak elhátrált.
- Így nem ölelsz meg engem. Na gyere! - nyújtotta a kezét barátja felé és a fürdőbe rángatta - Na, vetkőzz!
- Tae, én...
- Nem azért, te bolond. Most megfürdesz. Nem hagyom, hogy így legyél egész nap. Egy esernyőt igazán hozhattál volna magaddal.
Yoongi levette az elázott felsőjét és a nadrágját, majd megkérte Taet, hogy forduljon el, amíg beszáll a habzó vízbe. Gyengéden süllyedt bele a kádba és felnézett a fiatalabbra, aki megfordult és leguggolt elé. A kád szélének támaszkodva nyújtotta Yoongi felé a kezét és finoman a hajába túrt.
- Min Yoongi, miért vagy te ilyen?
- Tudod, hogy szeretsz - vigyorgott az idősebb, majd a víz alá bukott.
Taehyung elővette a kedvenc epermenta illatú samponját és mikor Yoongi ismét megjelent a víz alól a hajára nyomta és megmosta a haját.
- Tae, meg tudom mosni egyedül is a hajam - forgatta a szemét.
- Én szeretném - dugta ki a nyelvét a fiatalabb és tovább dörzsölte a krémet a hajában.
Leöblítés után még tusfürdővel átdörzsölte a testét és amint Taehyung elhagyta a fürdőt, hogy összeszedjen valami ruhát neki, kiszállt és egy törölközőt a a dereka köré tekert, egy másikat pedig a fejére. Kikecmergett a fürdőből, vizes lábnyomokat hagyva a parkettán, belépett a hálószobába és vigyorgó barátjára nézett.
- Tessék itt egy fekete alsónadrág, a fehér, rongyos fehér felsőm a nevemmel, és a kosaras pulcsim. Ja meg egy rövidnadrág - nevetett Taehyung és mindent Yoongira dobta, aki lassan elfordulva fel is vett mindent.
Azért imádta annyira Taehyung cuccait hordani, mert kétszer akkorák voltak rá. Olyan érzés, mintha mindig ölelné, Tae illata van. Epermentés. Kiment a nappaliba, helyet foglalva a szőnyegen nézett körbe a szobában. Black Mirror, a kedvenc sorozata. Az első évadot együtt nézték meg még tavaly, amikor Netflixen rátaláltak. Epres tál a laptop mellett. Yoongi nem szerette annyira az epret, mint Taehyung, de jelenleg megteszi. Mintha csak otthon lett volna, elfoglalta a helyét és elindította a filmet. Miközben Yoongi teljesen otthon érezte magát, Taehyung visszament a fürdőbe és előhúzta a hajszárítóját és a fésűjét, majd kisietett a nappaliba és a kanapéra ült, lábát átemelte Yoongi nyakán és magához szorította. A kábelt bedugta a konnektorba és bekapcsolta.
És most képzeljétek el, hogy milyen aranyosan néztek ki, ahogyan Yoongi nevetve lökte el magától Taehyungot, mert nem hallotta a filmet, de ő nem hallgatott rá és egyel erősebb fokozatra állította a hajszárítót. Amikor Yoongi csak azért is elkezdte rázni a fejét, hogy Taehyung ne tudja kifésülni a kócos haját, és mind a ketten fuldokoltak a nevetéstől. Ahogyan Taehyung még jobban összeszorította a lábát, hogy Yoongi ne tudjon kiszabadulni. Ahogyan Yoongi direkt felrántotta Taehyung pulcsijának a kapucniját és a madzagot megkötözve fordult hátra, összepréselt arccal. Szemei kis mosolyra préselődtek, és fogínyét megvillogtatva nevetgélt.
Ahogy Taehyung érzett, amikor ránézett a világ legédesebb emberére és csak arra gondolt, milyen szerencsés, hogy egy ilyen pasija van.
- Te vagy a legédesebb dolog az egész Világon, ugye tudsz róla, Min Yoongi?
- Összekeversz valakivel... - vonta meg a vállát, az immár száraz hajú, Yoongi.
- Kivel kevernélek össze? - nevetett Taehyung.
- Magaddal.
_______________
Szóval, ennek a sztorinak nincs semmi jelentősége, csak eszembe jutott egy ilyen "gusztustalanul aranyos" ötlet és muszáj volt leírnom. Remélem tetszett, ha akartok még ilyen semmitmondó, de cuki történetet, akkor jelezzétek nekem. Kíváncsi vagyok, érdekelne titeket.
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.