|Min Yoongi szemszöge|
Fáradtan nyomkodtam a telefonom és megpróbáltam ébren maradni, de nem sikerült. Lehunytam a szemeim, de hirtelen egy hatalmas bukkanás hozott vissza a világba.
-Vezess már normálisan! - mordultam Taehyungra, aki szintén fáradt volt és még morcos is, úgyhogy egész úton csak veszekedtünk.
-Lassan két órája vezetek. Szerezz egy rohadt jogosítványt és csak utána pofázz.
Megsértődve fordultam el tőle, s kulcsba tett kézzel néztem ki az ablakon.
-S-sajnálom - suttogott Tae és végigsimított karomon.
-Én is. Fáradtak és feszültek vagyunk - sóhajtottam visszafordulva - Inkább csak haladjunk és érjünk oda minél előbb. Nagyon ideges vagyok.
-Ne legyél. Minden rendben lesz.
De miért ne lettem volna ideges? Éppen úton vagyunk Taehyung családjának háza felé, ugyanis karácsony van és Tae kitalálta, hogy most szeretne bemutatni engem a szüleinek. Nagyon féltem, mert nem tudom mit fognak gondolni rólam. Mit szólnak majd ahhoz, hogy terápiára kellett mennem, meg vagdostam magam még Taehyung előtt... hazudni nem akarok. Főleg nem az én mindenem szüleinek. Úgyhogy össze kell szednem magam és elmondanom minden jó tulajdonságom.
-Min gondolkozol, szívem? - fordult felém Tae, miután észrevette, hogy kómába estem.
-Én csak... azon gondolkoztam, hogy mit mondjak a szüleidnek.
-Ne aggódj már ennyit emiatt. Szeretni fognak.
-Azt azért elmondtad, hogy ne lányra számítsanak?
-Igen, ne idegeskedj légyszíves. Ők nem olyanok, mint a te szüleid.
Sóhajtva pislantottam párat, majd megráztam fejem és ismét bekapcsoltam a telefonom. Felmentem Twitterre, hogy megnézzem mit műveltek a barátainknak nevezett élőlények.
_________
HOBIt:
Merry Xmas, fam! 😘🎄🎁@BunnyKookie: adod 😂💓 Boldog karit tesó!!
@RapJoonie: Boldog karácsonyt ❤❤
@HOBIt: @BunnyKookie @RapJoonie köszi srácok😊💓
@PinkJiN: @HOBIt Akkor megyünk Kookiékhoz?
@HOBIt: még szép. Közös karácsonyozás 😊
@Yoongs93: Boldog karácsonyt mindenkinek ❤❤ ~Myg, Kth
@HOBIt: aww, nézzétek! Cuki párocskánk boldog karácsonyt kívánt nekünk. Nektek is 😘😘_________
Chimmin: Boldog karácsonyt!😆
HOBIt: de rég nem használtuk a közös chatet...
BunnyKookie: nosztalgikus😂
PinkJiN: Suga elérhető😱
Yoongs93: sziasztok
BunnyKookie: hyuung! BOLDOG KARÁCSONYT💓💓😘
Yoongs93: köszönöm, Kookie! Neked is💕
RapJoonie: És mit csináltok, hyung? Gondolom egy gyönyörű meghitt karácsonyi éjszakát töltetek majd el édes kettesben
HOBIt: 😂😂😂
Yoongs93: ami azt illeti sajnos nem...
PinkJiN: hát akkor? Hol van Taehyung? Mit csináltok?
Yoongs93: Taehyung vezet. Úton vagyunk a szülei felé. Meghívtak minket karácsonyozni. Tudjátok mennyire izgulok? Út közben azt hittem, hogy elájulok.
Chimmin: úh... első találkozás?
Yoongs93: ja 😓
BunnyKookie: jaj, hyung. Sok sikert. Csak légy nyugodt!
HOBIt: hát Yoongikám! Szar lehet😂
Yoongs93: Ne hívj így😒😒😒
RapJoonie: most miért kell piszkálnod, Hoseok? Csak képzeld magad a helyébe! Tudod mennyire stresszes egy ilyen dolog?
HOBIt: ezt most úgy mondod, mintha már átestél volna ezen....
RapJoonei: Nem! Én neem!
Chimmin: hogy tagadja😂😂😂
Yoongs93: befejeznétek a baromkodást?
HOBIt: bocsi, hyung...
Yoongs93: semmi baj! De megérkeztünk. Itt vagyunk a ház előtt értitek!! Basszameg... kurvára félek 😨
BunnyKookie: hyung, ne idegeskedj! Maradj nyugodt és hozd a legjobb formád, hiszek benned!❤
HOBIt: sok sikert, Suga😄
Chimmin: ügyes legyél💕
RapJoonie: Ne izgulj. Minden rendben lesz😊
PinkJiN: az erő legyen veled, fiam...
Yoongs93: köszi srácok. Hát akkor sziasztok, és boldog karácsonyt❤
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.