Vágyódtál már valami iránt oly annyira, hogy közben teljesen elvesztetted az eszed? Hogy bármit megtettél volna azért, hogy megkapd azt a dolgot? Bármit? Ilyen pszichotikus vágyódást még nem éreztél. Nem haltál meg volna csak azért, hogy megkapj valamit. Nem tettél kárt magadban azért, hogy megkapj valamit. Nem is lehet elmagyarázni, hogy hol vannak az ember határai... de az biztos, hogy Min Yoongi túl tesz mindenen.
Kivételesen gyönyörűen kék volt az ég, ebben az őszi hónapban. Október volt, de a madarak mégis olyan szépen csicseregtek, mintha egy júniusi reggelre ébredtünk volna. A Nap gyönyörűen ragyogott az égen, egy felhő sem takarta el. Kivételes ez a mai nap.
A professzornő az előbb felfirkantott képletet magyarázta a hallgatóknak, akik szorgosan jegyzeteltek, próbáltak nem lemaradni a témáról. Yoongi a leghátsó sorban ült és ceruzájával firkált valamit jegyzetfüzetébe, majd unottan hátradőlt és bambán bámult ki a fejéből. Előhúzta telefonját, de még egyszer gyorsan felnézett, hogy biztosra menjen nem nézi senki. Sóhajtva nekilátott a szakterületének. Pár parancs lefuttatása után már az iskola rendszerébe tört és a legfontosabb információk után kezdett keresni. A következő teszt kérdései. Nem is olyan sok keresgélés után megtalálta és gyorsan lementette, majd nyom nélkül lekapcsolódott a rendszerről és mintha mi sem történt volna, ismét az előadásra figyelt.
Yoongit mindig is érdekelte a számítástechnika. Feszegetni a határokat, ellenállni a szabályoknak... Ez az ő asztala volt. Mindenre kíváncsi, mindent meg akar tudni, ezért is tanulmányozta a gépeket. Így lett belőle egy, ha nem is profi, de egészen jó cracker. Cracker kifejezést nem összetéveszteni a hacker szóval, ugyanis a két dolog teljesen különbözik egymástól. A cracker olyan, a számítástechnikához magas színvonalon értő személy, aki tudását elsősorban a saját céljaira használja fel, visszaél vele, esetleg másokat károsít meg. Ezzel szöges ellentétben áll a hacker, aki jóra használja tudását és megveti Yoongi 'fajtáját'.
Amint az órának vége lett, Yoongi azonnal a válltáskájába dobta összes cuccát és gyorsan kifutott az épületből. Végignézett a tömegen egy bizonyos személyt keresve. Amint meglátta, elmosolyodott és a hozzá legközelebb lévő fa mögé rohant, nehogy észrevegye. Egyik barátjával beszélgetett, akivel nagyon szoros kapcsolatban álltak. Már egészen kiskoruk óta barátok, ami Yoonginak egyáltalán nem tetszett. Félt, hogy ha tovább várakozik, akkor már csak azt nézheti, ahogy az a kettő szépen bevallja egymásnak az érzéseiket és minden nap kézen fogva jönnek főiskolára.
Miután elváltak egymástól, Yoongi hazáig követte a személyt. Minden egyes léptét figyelemmel követte egészen addig, amíg be nem zárult mögötte az ajtó. Megkönnyebbülve fordult el a fától és saját háza felé vetette irányát. Az utca sarki kis házacskában lakik egyedül, mivel szülei tizennyolc éves korában elküldték otthonról.
Betette lábát a sötét, apró lakásba és cuccait a kanapéra dobva ült le a számítógép elé.
-Akkor hajrá! - dörzsölte össze kezeit, majd egy energiaital társaságában nekikezdett a tervének.
A terv az, hogy feltöri élete szerelme közösségi oldalait és üzeneteket küldözget a barátainak, hogy szálljanak le róla.
Első a Facebook profilja. Miután sikeresen bejelentkezett és jelszót váltott, indulhatott is a móka. Észre is vette, hogy van pár beérkező üzenete. Gyorsan megnyitotta és vigyorogva elolvasta.
Hoseok: Tae, nincs kedved ma este elmenni valahova?
Yoongi őrülten mosolyogva gondolkozott egy frappáns válaszon, majd a legördögibb dolog jutott eszébe.
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.