|...| 2

162 38 4
                                    

Taehyung:
Fent vagy még???

Hoseok: 
Éppen lefeküdni készültem, mi a baj?

Taehyung:
Szökjünk el... nem akarok itt maradni, értelmetlen ez az egész.

Hoseok: 
Holnap rengeteg beadandót kell átnyújtanunk a professzornak és még a történelem esszét is el kellene kezdené, és még egy csomó sulis projektünk is van jövő hétre! Tae! Szedd össze magad! Diák vagy, az a dolgod, hogy tanulj, ne hogy elszökj. Inkább kezdd el az összefoglalást írni, hamarosan dolgozat. 

__________

Taehyung:
Fent vagy még???

Jimin:
Aha, éppen konyhában ülök és megeszem a maradék sütit, miért?

Taehyung:
El akarok innen menni, utálok mindent.

Jimin:
Jaj, ne kezdd már megint.

Taehyung:
megint...

__________

Taehyung:
Fent vagy még???

Jungkook:
Nem :P

Taehyung:
El akarok menni... gyere velem, nem szeretnék itt maradni többé, gyűlölöm ezt az életet.

Jungkook:
Ne mondj ilyeneket na :'D 

__________

Taehyung:
Fent vagy még?

Namjoon: 
Igen.

Taehyung:
Szökjünk el, elegem van az életből és mindenből, ami ide köt. 

Namjoon:
Taehyung... nem tudom, hogy mi a problémád, de szerintem közel nem olyan nagy dolog, mint azt elképzeled. Mi van, valamiből dogát írsz? Örülj neki, hogy csak ennyi a problémád! Más emberek örülnének, ha ilyen problémájuk lenne. Menj aludni...

_________

Taehyung:
Fent vagy még???

Seokjin:
Igen, pont most beszéltem Eunnal, holnap együtt megyünk suli után valahova kajálni, meg elkísérem a boltba. Hallod így is annyi dolgom lesz, de ez a szerencsétlen minden időm. Imádom.

Taehyung:
aha...

Seokjin:
Jaj, Eun apukája jóba van az egyik professzorral, aki az egyetemen tanít, tudod, az a jófej. Most már tuti bír engem. 

Taehyung:
... biztos jó lehet...

Seokjin: 
Nagyon! Amúgy Eun hétvégére áthívott magához és Disney meséket fogunk nézni :') Olyan cuki. 

_________

Taehyung:
hyung...

Yoongi:
???

Taehyung:
fent vagy még???

Yoongi:
úgy nézek ki, mint aki nem :p mit akarsz, kölyök???

Taehyung:
csak... el akarok szökni, messze innen. 

Yoongi:
na és... hova menjünk???


𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴Where stories live. Discover now