Tae a kanapén ülve nézett végig a twitter főoldalán. Csak pár unalmas kép és több ezer még unalmasabb idézet jelent meg szeme előtt, amíg valami érdekes el nem ragadta figyelmét. Egyik legjobb barátja - Jung Hoseok képén ragadtak le az ujjai, s abbahagyta a lejjebb görgetést. A képet egy Yoongs93 nevű felhasználó tette ki. Taehyung nem ismerte őt, még csak ismerősen sem hangzott a név, de kicsit meglepődött, hogy megjelölte Hoseokot.
Yoongs93:
emiatt a vadállat miatt kell most emberek közé mennem. Köszi a koncertjegyeket @HOBIt . Big Bang, itt jövünk!!😀@HOBIt: miért nem a közös képeinket raktad fel???😞
@Yoongs93: @HOBIt Nem tehetem fel ide az ocsmány képem 😅😂
@Deathquotes: Mázlista! Én már nem kaptam jegyeket...
@BunnyKookie: @Yoongs93 jó szórakozást hyung! 😆😘
@Yoongs93: @BunnyKookie köszii😝
@HOBIt: @Yoongs93 Miről beszélsz te idióta?😱 Tökre cuki vagy 😂😂😆
@Yoongs93: @HOBIt hazudni nem szép dolog 😡'Ki lehet ez a Yoongs93?' tette fel magában a kérdést, s észre se vette, hogy mind a három barátja eszeveszetten integet a bamba fiú szeme előtt. Jimin, Namjoon és Jin feladva a kísérletet huppantak le mellé és bekapcsolták a tévét. Tae gyorsan a szobájába sietett és tovább fürkészte a bejegyzést. Nincs több megjegyzés.
'Ki kell derítenem ki ez a srác...' gondolta, s a felhasználó oldalára nézett. Nincsen semmilyen kép róla, csak uncsi idézetek, meg béna képek 'Akkor nincs más választásom... ráírok privátban'
Taelien: Szia! 🙂
Yoongs93: Hello. Ismerlek?
Taelien: Nem hiszem, csak láttam a tweetet, amiben megjelölted Hobi-hyungot. Én is ismerem, egyik legjobb barátom és gondoltam rád írok...
Yoongs93: ...ohm... oké. És mit akarsz?
Taelien: Megismerni téged!
Yoongs93: Figyelj... nem hinném, hogy jó társaság vagy barát lennék.
Taelien: Szerintem meg de
Yoongs93: Utálom az embereket, a tömegeket. Utálok kint lenni a szabadban vagy mozogni és szerintem kiégne a szemed, ha meglátnád a pofám. Mindenki utál, a suliban piszkálnak. Ilyen egy jó barát?
Taelien: Szerintem aranyos vagy. És szerintem nem vagy ronda.
Yoongs93: Nem is láttál még.
Taelien: Szerintem nincsenek ronda emberek.
Yoongs93: Jó, ha nem ijesztettelek el eléggé, akkor majd most... régebben volt egy öngyilkos kísérletem, de Hoseok megmentett, ezért vagyok még életben. Na és most?
Taelien: Sajnálom. De nem hinném, hogy ez a te igazi éned. Kérlek beszélgessünk 😃meg akarlak ismerni.
Yoongs93: Aish, legyen. De ne zaklass 24/7, jó? 😒
Taelien: Hurrá, Yoongs93 a barátom!
Yoongs93: Nem vagyok a barátod. Most mennem kell, indulunk a koncertre.
Taelien: Jó szórakozást!
Yoongs93: kösz..._________
Taelien: Reggelt!
Taelien: Hogy vagy?
Taelien: Még nem ébredtél fel?
Taelien: Beszélj hozzám!
Taelien: Kérleeek!
Yoongs93: Nyugodj már le. Most keltem fel.
Taelien: De kilenc óra.
Yoongs93: Pontosan! Még hajnal van.
Taelien: Vicces vagy 😂😆
Yoongs93: Ja, kurvára. Na mit akarsz?
Taelien: Reggel gondolkoztam és rájöttem, hogy azt sem tudom mi az igazi neved vagy hogy hány éves vagy. Mesélj magadról.
Yoongs93: Figyelj, honnan a francból tudjam, hogy nem egy pedofil állat vagy, aki le akar vadászni? Minek adjam meg az adataimat neked?
Taelien: Nem vagyok pedo... 😢
Yoongs93: Bizonyítsd.
Taelien: Itt egy kép rólam és Hobi-hyungról.
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.