Szeretném megköszönni a kétszáz követőt! Nagyon hálás vagyok, hogy ennyien követitek ezeket a borzalmas könyveket :D De úgy tűnik tetszik nektek és most meg is próbálom aktivizálni magam, úgyhogy:
Arra gondoltam, hogy e különleges szám megünneplésére, megírnám azt, ami a fejetekben van. Szóval írok oneshot-okat kérésre, ide kommentbe le is írhatjátok az ötletet- Részletesen, vagy csak pár szó, teljesen mindegy, akármit, a feltétel annyi lenne, hogy TaeGi endgame legyen, mivel ez egy Taegi egyperces könyv :) (Ha valaki nem tudja mi az az endgame, az a lényeg, hogy bármelyik shipet belevonhatjátok, csak a végén TaeGi legyen a páros, ha ez így érthető)
A másik ötletem az lenne (hogyha nincsen senki, aki szeretne kérni valamit), hogy felsorolok pár ötletet, amit már egy ideje gyűjtök magamnak és egy szavazással eldönteni, hogy melyiket olvasnátok szívesen következőleg. Szavazni is a kommentekben lehet és remélem tényleg elnyeri valamelyik ötlet a tetszéseteket.
Témák, amikre lehet szavazni (EZEK CSAK TAEGI-BEN LESZNEK MEGÍRVA, NE KÉRJETEK MÁS PÁRT):
1. Menekülés a rendőrök elől (nem bűnözők), rossz életű, lázadó tinédzserek (angst, fluff)
2. Kocka/idétlen általános iskolások szellemekre vadásznak a suliban (crack, fluff)
3. Háttértáncos szerelembe esik az énekessel (crack, fluff)
4. Harry Potter!AU - egy varázsigétől magasságot/vagy/testet cserélnek (Mardekár!Yoongi és Griffendél!Taehyung) (crack, fluff)
5. Karakter A elveszti az emlékezetét, majd kiderül, hogy meghalt és Karakter B álmaiban maradt csak életben (angst)
6. Android és alkotó a jövőben (angst, crack kinda)
7. Az első szavak, amiket a lelki társad mond neked megjelennek a testeden és örökre ott maradnak (crack, fluff)
Ennyi lenne egyenlőre, remélem elnyeri pár ötlet a tetszéseteket és tényleg, szívesen megírom bárki ötletét, ha van valami a fejetekben kérlek írjátok meg és megpróbálom teljesíteni <3 Köszönöm szépen!
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.