Szabadság. A szó, amely minden ember egyik legfontosabb kincse. Mindenki szabadon él, szabad döntése van. Persze ennek is vannak korlátozásai, hiszen nem élhetünk úgy, mint a vadállatok. Szabadok vagyunk, a maga szűk értelmében... de vannak kivételek is.
Milyen a tökéletes ember? Mindent tud, vagy ő a legszebb a világon? Tökéletes a bőre, szemei gyönyörűek, alkata tökéletesen vékony.
Most keresztezzük a tökéletes embert vagy embereket a szabadság fogalmával. Elképzelhetetlen, igaz?
A híres kóreai fiúbanda, ismert nevén Bangtan sonyeondan, Bangtan boys vagy BTS, eme két fogalom csak egyikével tud azonosulni.
Tökéletes emberek.
A BigHit bármit... BÁRMIT megtesz azért, hogy létrehozzák a legtökéletesebb, legcsodálatosabb bandát a világon, amiért majd minden tinédzser lány megbolondul. Így alakult meg ez a banda is, tagjai Kim Namjoon, Min Yoongi, Jung Hoseok, Kim Seokjin, Jeon Jeongguk, Kim Taehyung és Park Jimin. Ők heten eleinte nem arra számítottak a leszerződtetés után, mint amit végül kaptak.
A BÁRMI szó itt az éheztetést, veszélyes műtéteket, fájdalmas kezeléseket jelenti, hogy egyre tökéletesebbé tegye a fiúkat. Meglehet, hogy a kamerák előtt és a fellépéseken mindig mosolyognak és vidámak, de a való élet nem ilyen. A képernyő mögött csak meggyötört, éhező és mindenek felett egyáltalán nem 'szabad' emberek, s így élik mindennapos életüket, ami kicsit sem kecsegtető. Természetesen erről senki sem tud, tehát senki sem segíthet rajtuk. Ezért is kell magukon segíteniük.
De hogy tehetnék, ha még megszólalni se mernek főnökeik előtt?
_________
A stúdióban voltak mind a heten és keményen bemelegítettek tánc előtt. Jungkook és Jin fáradtan beszélgettek, miközben nyújtottak. Hoseok, Namjoon és Taehyung kómás fejjel ültek a földön és megpróbáltak nem elaludni közben. Yoongi egyedül álldogált a tükrös terem egyik sarkában és kezét nyújtóztatva nézett végig társain. Jimin pont abban a pillanatban rontott be és Jinhez futott egy papírral a kezében.
A többiek kíváncsian kapták fel a fejüket. Yoongi lassan odasétált és hátulról figyelte az eseményeket.
-Megszereztem a legújabb beosztásokat - lengette a lapot Jimin idegesen, amit Jin kirántott a kezéből és gondosan elolvasta.
Közben megérkezett a földön fetrengő másik három is és figyelmesen nézték, ahogy a legidősebb olvas.
-Hát... vannak jó és rossz hírek, már akinek. Taehyung, Namjoon, Jimin és én kimaradunk ebből a körből - az említettek nyugodtan lélegeztek fel szívükhöz emelve kezeiket - De Yoongi, Hoseok és Jungkook... nektek mennetek kell.
Legfiatalabb a földre rogyva kezdett el pityeregni és mintha életéért könyörögne, kérlelte az idősebbeket, hogy hadd ne kelljen mennie. Jin sóhajtva simogatta meg a kisebb vállát és megpróbálta megnyugtatni.
Hoseok megrántva vállát elfogadta sorsát és beletörődött abba, hogy most neki kell mennie. Már csak azért is fogadta el, mert rég óta nem volt, viszont szegény Jungkooknak ez lesz a második egymás után. Nem is csoda, hogy így kiborult.
Yoongi a földre szegezte szemeit és ujjait tördelve állt a többiek mögött. Mindannyian ránéztek.
-Megint Yoongi? - suttogott Jimin szomorúan.
-Ezt nem hiszem el! - üvöltözött Namjoon - Hogy lehetnek ekkora parasztok. Yoongi azóta csinálja ezt, amióta idekerült. Minden egyes alkalommal benne volt a listában és nem adnak neki egy szabad hetet sem.
YOU ARE READING
𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴
RandomTaeGi (Kim Taehyung x Min Yoongi) pár perces történetek mindenféle témában.