|A macskás szomszéd|

266 48 17
                                    

Min Yoongi egy idegesítő ember, idegesítő macskával, idegesítő mosollyal és idegesítő hanggal... Taehyung szerint legalábbis. Hányszor megmondta már, hogy zárja be azt az undorító szőrhányó szőrgömböt, amit macskának neveznek. Undorodott arccal ragadta meg a macskát és sétált át szomszédjához. Öt hangos kopogás után nyílt is az ajtó. 

- Mondd meg a hülye szőrpacnidnak, hogy fejezze be a virágaim letördelését azzal, hogy átugrál a kerítésen - dühöngött Taehyung leejtve a macskát, aki sértődötten nyávogva bújt át Yoongi lábai között be a házba. 

- Akkor te is mondd meg a patkányodnak, hogy ne szarja szét a gyepem. 

- Először is, Yeontan nem patkány-

- Ahogyan Yunha sem szőrpacni. 

- Nem ez a lényeg, Min Yoongi! Yeontan egy nevelt kutya, a Gárfildoddal ellentétben, csak azoknak az embereknek ürít a telkére, akiket utálok - mondta Tae büszkén. 

- Szóval utálod magad? - nevetett Yoongi, majd nemes egyszerűséggel Taehyungra csukta az ajtót. 

A fiatal dühöngve sétált vissza saját házába, de azért még távozás előtt belerúgott egyet Yoongi postaládájába, aminek nem lett túl jó vége, mert beverte kis lábujját... a "nagyon fájt" nem is kifejezés, de Taehyung nem szeret káromkodni. Sóhajtva csapta be maga után az ajtót, mikor visszaért házába és kiskutyája, Yeontan már farok csóválva fogadta gazdáját. Taehyung lehajolt a kis jószághoz és megsimogatta a kis buksiját.

- Te nem utálsz engem, ugye? - kérdezte Tae bambán a kutyától, aki csak fejét oldalra hajtva fülelte gazdája mély hangját. A fiú nevetve kelt fel és konyhájába indult, hogy folytassa a főzést, amit az az idegesítő macska megakadályozott jelenlétével a kertjében, amire rálátást nyert a konyhaablakból...  

Folytatta a hagymák felszeletelését békességben, közben még a zenét is visszakapcsolta, hogy legyen valami zajforrás is a háttérből, ne csak a síri csend. Egy pillanatra felnézett, hogy megtörölje könnyáztatta arcát. Mikor megszabadult a folyadéktól szeméből, kinézett az ablakon, s meglátta Min Yoongit. A kertjében volt és éppen a cseresznyefájáról gyűjtött egy kosárba pár szem gyümölcsöt. Mellette a macskája ugrándozott ide-oda akárhányszor leesett egy cseresznye. Taehyung szája gyenge mosolyra húzódott, majd azonnal el is tűnt, s visszafordult a fránya hagymákhoz. Még elméletben egyszer fejbe csapta magát és folytatta a vagdosást. 

Yoongi magasra nyújtózkodva próbálta elérni az érett, piros cseresznyéket, közben hasa kilátszott pólója alól... és nem, Taehyung nem nézett oda közben... és nem maradt ott véletlenül a szeme pár pillanatra... vagy percre. De kit érdekel, az idő csak illúzió, egy másodperc vagy egy perc, a kettő egy és ugyanaz. Yunha egy falevéllel játszadozva nyávogott vidáman, közben várva, hogy gazdája rá figyeljen és teljesítse kéréseit, ugyanis eljött az etetési idő. Yoongi az utolsó gyümölcsöket is leszüretelve a fáról sétált vissza házába, Yunhat beengedve maga előtt a teraszajtón, mert egy hercegnőt mindig előre kell engedni. A fekete hajú fiú az étkezőbe lépve öntötte a kosár cseresznyét egy tálkába, egy szemet kivéve belőle. Éppen szájához emelte volna, mikor Yunha hangos, keserves nyávogásba kezdett lábánál. 

- Mi az hercegnő? Enni akarsz? - nevetett Yoongi leguggolva a cicához és a cseresznyét az állatka orra elé emelte. Yunha közelebb hajolt és megszagolta a gyümölcsöt, majd egy gyors mozdulattal iszkolt el az etetőtálhoz, s ott kezdett nyávogni. 

Yoongi magában nevetve vitte a macskatápot a tálkához, s gondosan beleöntötte az eledelt. A cica jóízűen kezdett nyammogni. Addig Yoongi leült a kanapéra és a tévét bekapcsolva elbóbiskolt egy kicsit a hétvégi fáradalmaiba. Amíg ő jóízűen aludt, észre se vette, hogy Yunha evés után száját nyalva közelítette meg a résnyire nyitva hagyott teraszajtót. Lassan kicammogott és leült a terasz végébe, ahonnan rálátást nyert a szomszéd kertre. Yeontan, a kiskutya éppen dolgát végezte a növények alatt, amire Yunha nyávogott egy nagyot, mintha csak a kutya figyelmét szerette volna felkelteni. Yeontan fejét felkapva nézett a cicára és a kerítéshez érve kezdett el hevesen ugatni. A cica leugorva a placcról, végigsétált a kerítés mellett, hagyta Yeontant érvényesülni az ugatási rohama közepette. Egészen addig sétáltak így egymás mellett a kerítés mentén, amíg elértek a végére, a kapuhoz, ahol a cica egy gyors mozdulattal ki is slisszant, ám Yeontan kicsivel nagyobb volt , nem fért ki a kicsi kerítésen. Taehyung kertjének kapujához sétált a macska, ahol már szélesebbek voltak a lécek közötti rések, és ha kicsit megerőlteti magát, a kutya átfér. No hát a cica addig addig sétált fel-alá a feljárón, míg Yeontannak elege lett és kipréselte magát a kapun. A macska nekiiramodott és futott ameddig csak tudott, ki az utcából, aztán a következőből is és az azutániból is, a kutya pedig ugatva rohant Yunha után...

𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴Место, где живут истории. Откройте их для себя