Siedziałaś w domu oglądając telewizję była godz. 19:00
-*jeszcze wcześnie*- pomyślałaś
Oglądając film, kiedy nagle przerwano twój ulubiony serial/ film na jakieś ogłoszenie, które i tak pewnie wszyscy zignorują.
- Z ostatniej chwili, na miejscu zderzenia jest już śledczy Croshfiger i Dr. Herliks. Doszło do morderstwa kobiety Nicol Pawes. Ostatniej nocy za klubem nocnym, kiedy to pewnie wracała z imprezy bla bla bla - mówiła reporterka z przerażeniem.
Nie ruszało Cię to. Wiedziałaś już o tych morderstwach, który sprawcą jest nie jaki Jeff the coś tam. Nie przejmowałaś się tym za bardzo, ponieważ wiele takich morderstw już wyjaśniało się w jakiś tydzień.
- Tym razem, będzie to trudniesza sprawa do rozwiązania, sprawca jest szybki i przebiegły (hehe niech jeszcze powiedzą mądry XD)- powiedziała starając się zabrzmieć jak najmniej z przerażonym głosem Dr. Jaka tam.
Badają miejsce zbrodni, więcej dowiemy się za tydzień. Czyli jak na wiadomości przystało w każdą sobotę mówią o takich sprawach o tej godzinie.
Szałaś na górę, przebrać się wziąć prysznic i iść spać, jest już późna godzina, więc uznałaś, że to idealna pora na pójście spać. (XD Aut.~)
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
0:02 NOCKiedy (Imię) spała z dołu było słychać dziwne walące się rzeczy i tłuczące się szkło.
Czym prędzej wystraszona (kolor włosów) wzięła nóż, który miała schowany pod poduszką tak na wszelki wypadek gdyby ten morderca przyszedł by ją odwiedzić. I ostrożne schodząc po schodach, żeby jakikolwiek dźwięk nie wydobył się z jej kroków.
Kiedy (kolor włosów) zeszła na dół nikogo nie zobaczyła
-może mi się zdawało- pomyślała. Kiedy próbowała się odwrócić i wrócić na górę pójść spać, ten ktoś był szybszy przyłożył rękę do ust z jakąś szmatką i środkiem usypiającym.~Time skip~
(Kolor włosów) obudziła się w nieznanym jej dotąd miejscu. Wszędzie była krew! Na suficie, ścianach i podłodze. Była przywiązania do krzesła. Próbowała rozluźnić sznur, który obwiązuje ją w pasie, oraz na nogach.
-o widzę, że księżniczka się obudziła.- powiedział tajemniczy mężczyzna w kącie gdzie grasuje mrok.
Próbowałaś się przyjrzeć sylwetce która stoi w mroku. Tajemnicza postać podeszła trochę bliżej i odrazu mogłaś się przyjrzeć to ten morderca z telewizji!
-To ty jesteś tym mordercą, o którym wszyscy tak mówią!
-Zgadza się, jestem Jeff. Jeff the killer.
Przez chwilę (kolor oczu) nie wiedziała co powiedzieć jednocześnie była zaskoczona a z drugiej strony się bała. (Wszyscy wiedzą jak wyglada Jeff więc opuśćmy opisywamie tego)
- Więc, moja królewno powiesz mi jak masz na imię?
-(i...imię)-powiedziała trochę zaskoczona tym pytaniem nasza bohaterka
- Więc (Imię) powem Ci dlaczego się tutaj znalazłaś, powiedzmy, że śledzę Cię już od jakiegoś czasu, i już nie miałem się doczekać kiedy Cię zobaczę.- powiedział z entuzjazmem czarno włosy.
-Jesteś chory! idź się lecz!
Niebiesko oki nie był zachwycony tą odpowiedzią,więc uderzył (Imię ) w twarz.
-Grzeczniej, jeśli chcesz żyć- powiedział z jadem w głosie chłopak.
(Kolor włosów) bała się nie na żarty, co ten psychol mógł jej zrobić.
(Imię) nie mogła wytrzymać, rozpłakała się. Nie chciała umierać. Bała się śmierci. Chciała tylko mieć normalne życie, z rodziną i jej przyjaciółmi.
Jeff widocznie nie spodziewał się takiej reakcji ze strony (kolor oczu), więc starał się ją jakoś uspokoić. Kiedy, żadne z działań nie pomagały pocałował ją. (Imię) od razu przestała płakać, na początku była trochę zdziwiona tą sytuacją, lecz oddała pocałunek całował się dopuki nie usłyszeli syreny policyjnej.
Jeff jak najszybiej uciekł z pomieszczenia, nawet się nie żegnając. Policjanci wyważyli drzwi i wbliegli do środka. Rozwiązali (kolor włosów) zadawali jej dużo pytań. Potem wróciła do domu myśląc co stało się z chłopakiem, który ją porwał.
~Time skip~
Kiedy (Imię) wróciła do domu poszła od razu do siebie, żeby położyć się spać. Była wykończona tamtą nocą. Kiedy weszła do pokoju zobaczyła kartkę na swoim łóżku i zaczęła czytać:
,,Jeszcze się spotykamy''
~ Jeff°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Cześć ❤ mam nadzieję, że one shot się spodobał.
Jak zauważyliście w tytule nie piszę już one shotow na zamówienia, bo pomyślałam, że będzie lepiej dla każdego jeśli będę pisać w wersji reader x wymyślona przeze mnie postać.
Następnym razem będzie Laito x Reader z Diabolic Lovers 🌼
Do nexa ❤
~Blonde_ AS 🍁
CZYTASZ
one shoty /ZAKOŃCZONE/
Random(Do opisu będą dodadwane z biegiem czasu nowe anime, Creepypasty można zamawiać wszystkie) tu będą one shoty z: -Creepypasty -Gier ▪️ FNAF ▪️ Mystic Messenger ▪️ Yandere Simulator ▪️Sally Face *NEW* -Anime ▶Diabolic Lovers ▶Hentalia ▶Death Note ▶An...