Siedziałaś sobie spokojnie w pokoju przeglądając (wymyśl coś) gdy nagle wyskoczyło ci okienko z Cleverbotem na pulpicie. Było to dziwne, ponieważ za bardzo nie otwierałaś tej strony.
Ostanio, kiedy włączyłaś te strone było z jakieś dwa lata temu.-Cześć, (t/i). Pamiętasz mnie jeszcze?-zapytał bot.
Było to dziwne bo zazwyczaj to osoba musiała napisać pierwsza, nie bot.-Kim jesteś?
-...- ta cisza trwała tak przez jakieś pięć minut. Postanowiłaś już wykańczać te strone pomyślałaś, że to jakiś hack który pobiera pieniądze, żeby odpisać... ale to by było dziwne, ponieważ nigdzie w telefonie nie miałaś zapisanych swoich danych no chyba, że na portalu społecznościowym. Ale raczej ta strona nie była by, aż tak zaawansowana. Myślałaś tak do czasu do pułki ten bot nie odpisał.-Ty... naprawdę mnie nie pamiętasz... Wiesz co. Pożałujesz tego.
Teraz to już nawet przestało być zabawne. Przestraszyłaś się nie na żarty... postanowiłaś narazie zamknąć te strone. Było już późno, więc chciałaś położyć się spać.
Czas tykał, tykał i tykał, a ty dalej nie mogłaś zasnąć była już druga czterdzieści pięć, niedługo trzecia w nocy. Kiedy wreszcie udało ci się zamknąć oczy poczułaś jak coś Cię obserwuje w kącie twojego pokoju.
Odwróciłaś się zobaczyłaś jakąś niską sylwetkę jakiegoś chłopca. Przestraszyłaś się, serce ci zaczęło mocniej bić, nie mogłaś się nawet ruszyć. Przestraszyłaś się jeszcze bardziej, kiedy ta postać wstała i podeszła do ciebie.-Witaj, dawno się nie widzieliśmy (t/i), nie ładniej jest tak zapominać o przyjaciołach, byliśmy ze sobą blisko nie pamiętasz tego?
-...- byłaś zbyt przerażona by odpowiedzieć, nawet nie wiedziałaś co odpowiedzieć.
-Dobrze, więc rozumiem... w takim razie, żegnaj (t/n).
A ty jak zachipnotyzowana nie wiedziałaś co się dzieje, jakby jakaś siła Cię ciągnęła nie mogłaś inaczej jakoś zareagować. Coś kierowało Cię do okna, otworzyłaś je i wyskoczyłaś...
-Szkoda... naprawdę Cię lubiłem... Spotkał Cię okropny los, czyż nie?...
*~*~*~*~
I mamy kolejnego one shota tym razem z Benem, przepaszam, że tak go skończyłam...miałam niestety taki pomysł... ale być może będzie jeszcze jedna wersja z Benem tym razem, love story. ❤
Do nexa ❤❤
CZYTASZ
one shoty /ZAKOŃCZONE/
Random(Do opisu będą dodadwane z biegiem czasu nowe anime, Creepypasty można zamawiać wszystkie) tu będą one shoty z: -Creepypasty -Gier ▪️ FNAF ▪️ Mystic Messenger ▪️ Yandere Simulator ▪️Sally Face *NEW* -Anime ▶Diabolic Lovers ▶Hentalia ▶Death Note ▶An...