Dla ZjemCiTwarz
---
Żyje w rezydencji Slendermana (Skalmara) od kiedy skaczylam dziesięć lat. Wszyscy traktują mnie tutaj jak młodsza siostrę, co mi nie przeszkadza są dla mnie mili, i chcą dla mnie jak najlepiej.Aktualnie siedzę w swoim pokoju i (słucham/gram/idk na laptopie/komputerze.) Gdy w odwiedziny przyszedł do mnie mój najlepszy przyjaciel Puppeter.
—Cześć, (ksywka, wymyśl sobie xd)
—Elo lampko, co chciałeś?-zapytałam odwracając się w jego stronę.
—Aaaa... Co już nie można odwiedzić najlepszej przyjaciółki pod słońcem? - zapytał uśmiechając się niewinnie.
–Przecież wiem, że kiedy tak mówisz czegoś chcesz.
Nagle spowarznial i spojrzał na mnie i powiedział
—Potrzebuje porady.
—Słucham... - zapytałam niepewnie, nigdy się tak nie zachowywał.
—Jest... Pewna dziewczyna, która mi się podoba... I... Chciałem ciebie zapytać...-nagle przerwał.Nie powiem, że trochę mnie to zszokowalo, czułam też wewnętrznie lekkie rozczarowanie, bo czarno włosy podobał mi się już od dawna, ale mam nadzieję, że to właśnie o mnie chodzi.
—Więc? - zapytałam trochę niepewnie i z pytającą miną.
–Ma... Takie włosy jak ty... Takie piękne oczy jak ty...
Trochę mnie zamordowało, czy... Czy on wlsnsie wyznaje mi miłość?!
Widać, że mam zszokowaną minę więc przeszedł od słów do czynów.Zaczą mnie całować bardzo zachlannie tak jakby pragną tego od dawna. Zaczą mnie delikatnie układać na łóżku, nie przestają mnie całować, zacza sięgać ręką pod moją bluzkę i pięści ręką moje piersi. Oderwal się odemnie na chwilkę i z pytającą i pełna troski miną chciał zapytać mnie czy tego chcę.
Pokiwalam tylko głową na tak.
Zaczą ściągać że mnie bluzkę i stanik. Pieścił moje sutki liżąc i podgryzając.
Nagle zszedł trochę niżej ściągając mi spodnie i moje (kolor) majtki.
Om natomiast zacza ściągać bokserki i powolnym ruchem zacza we mnie wchodzić, zacza się na początku delikatnie poruszać, z czasem przyspieszać zaczęłam jęczeć, chyba cała rezydencja to słyszała.Oboje doszliśmy w tym samym czasie, polosylismy się obok siebie i zasnelismy wtuleni w siebie.
*BONUS*
W salonie
—CO to za dźwięki głowa mnie już od tego pęka-Jeff
—TO pewnie z pokoju (imię) pewnie znowu się zabawiają z Puppetem. - Ben
—Jak to znowu? - Jeff
—Niedawno też było słychać jakieś jęki-Ben
—A to nie było z pokoju Clockwork? - Masky
— Aaa, to ona wydaje dzwięki orki, że nie da się spać? - Jeff
—JA tam nie wiem - Ben---
Cx
Do nexa
CZYTASZ
one shoty /ZAKOŃCZONE/
Random(Do opisu będą dodadwane z biegiem czasu nowe anime, Creepypasty można zamawiać wszystkie) tu będą one shoty z: -Creepypasty -Gier ▪️ FNAF ▪️ Mystic Messenger ▪️ Yandere Simulator ▪️Sally Face *NEW* -Anime ▶Diabolic Lovers ▶Hentalia ▶Death Note ▶An...