Candy Pop X Reader! LEMON!

2.7K 43 97
                                    

@Fanatyczka i ZjemCiTwarz
Bo i tak miał być podwójny głos xd
----

Była chłodna jesienna noc. (i tak nadchodzi wrzesień XDDD kill me...)
Nawet nie pamiętam od kiedy jestem w tym miejscu. Nie pamiętam ile mam lat, nie pamiętam nawet jak wyglądam.
Czuje się jak zagubione dziecko, któremu zabrano lizaka.
Chciałabym zobaczyć na nowo parki, na nowo drzewa, śpiew ptaków, zapach świeżych gofrów, które robiła mi moja mama. Ciekawe co się z nią teraz dzieje...

Mam wrażenie, że jestem w tym zamknięciu wieczność a minęły dopiero dwa lata, dwa od kiedy oni mnie tu zamknęli. Wstrentni ludzie noszące białe sukienki i rozmawiając w sposób, który nawet nie rozumiem, traktują mnie tu jak potwora.

Chcę umrzeć...

I nadal bym tak mówiła, gdybym nie poznała jego. Chłopaka o długich niebieskich włosach z dzwoneczkami na końcu. Mówią na niego lekarz, jest moim lekarzem, on jako jedyni nie traktuje mnie tutaj jak śmiecia.

-Jak się czujesz (imię) - powiedział z miłym uśmiechem na twarzy.
-Nie pamiętam od kiedy przestałam myśleć już tylko o śmierci... To chyba dobrze? - zapytałam z pytającą miną.
-Robisz postępy brawo- zaklaskał wesoło w dłonie jak dziecko

Dziwny typ, ale naprawdę bardzo go lubię, jedyna osoba, która optymizmem potrafi zapełnić cały pokój w trzy sekundy.

-Wiem jak poprawić ci humor-po czym zacza się do mnie zbliżać.
-Ale... Co masz na myśli? - przeszły mnie dziwne dreszcze.
-Żadna jeszcze z oddziału nie narzekała. Zobaczysz będzie fajnie.. - powiedział z dziwnym błyskiem w oku.

Mam nadzieję, że wie co mówi, postanowiłam spróbować, bo w sumie,von zawsze chce dla mnie najlepiej, prawda?

Zaczą mnie zachlannie całować, jednocześnie przesuwać w górę i w dół po moim udzie, bardzo przyjemne uczucie, zaczęłam coraz bardziej oblddawac pocałunki. A on lekko położył mnie na łóżku nie przerywając pocałunku. Zaczęłam ściągać z niego koszulkę, a on ze mnie, nagle oderwal się odemnie, jego pocałunku schodziły coraz niżej aż do moich piersi, Zaczą je ssać i podgryzać lekko ciągnąć do góry.
Pojękiwałam cicho, by nikt nie usłyszał.

Niebiesko włosy zacza schodzić pocalunkami coraz niżej zostawiając wilgotne plamy na brzuchu.
Jednym ruchem ściągną moje)(kolor) majtki i Zaczą lizać i przygryzać moje miejsce intymne.
Nie zajęło to długo i doszłam, widać, że był profesjonalistą w tym co robi.

On Zaczą rozpinac pasek od swych spodni po czym je ściągając łącznie z bokserkami. Jednym szybkim ruchem wszedł we mnie, bardzo piekło, powstrzymałam łzy, które napłynęły mi do oczu, potem czułam już tylko przyjemną rozkosz.

Doszłam chwilę zaraz po nim (xd).
On natychmiastowo założył bokserki i spodnie po czym wyszedł z mojego pokoju.
Nie zdziwiło mnie to, nic nas nie łączy nawet nikt nie musiał wiedzieć co tu zaszło...

--
NIE nie wiem dlaczego Candy jest lekarzem nie pytajcie 💁‍♂️

Tak wiem te wstępy do pornosów są coraz dzieniejsze XDDD. 💁‍♂️

Pozdro do nexa ✌️

one shoty  /ZAKOŃCZONE/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz