Jeff X Reader! LEMON!

4.7K 64 98
                                    

Witajte ( ͡° ͜ʖ ͡°)  w tym opowiadaniu masz 20 lat i Jeff także. Miłego czytania.
Zamówienie @NanamiYoumi
***

Wracałam właśnie z pracy do domu, niby to nie jest jakaś ciężka praca, ponieważ pracuję w bibliotece, ehh mało płatna praca, ale jakoś da się przeżyć.

Chce już być w domu dzis mamy z Jeffem nasza rocznicę od bycia razem dokładnie mina już rok.. Jak ten czas szybko leci...
Musze wymyślić co mu dać na te rocznicę, nie mam pomysłów cała jestem zestresowana miałam zaplanować romantyczny wieczór na kanapie oglądając jakieś filmy...
Ale to raczej nie jest w jego stylu i nie poszedł by na to.

–Wróciłam! - krzyknęłam, po czym zaczęłam ściągać buty.
– W końcu jesteś,
–Tak, zgadnij jaki mamy dzisiaj dzień-powiedziałam podekscytowana.
–emm... Poniedziałek?
–Badzo śmieszne... Nasza pierwsza rocznica od bycia razem...
–aa... To... - po czym odszedł jakdyby nigdy nic.

Nie powiem że było mi bardzo przykro z tego powodu bo myślałam że spędzimy jakiś ten dzień szczególnie, chociaż... Mam pewien pomysł, który go przekona.

Weszłam do łazienki by się przygotować.. Dobrze, że kupiłam bieliznę na te okazję.. To mój pierwszy raz chciałam by było wyjątkowo.
Założyłam idealny komplet bielizny w kolorze czerwonym, uczesałam i poprawiłam włosy po czym wyszłam do salonu w którym był Jeff.

Opaelam się o framuge dzwi by wyglądać ponnetnie i seksownie.

–Nadal uważasz, że to bez sensu? - odpowiedziałam przyglądając się jego mimice twarzy wyglądał dosyć zabawnie kiedy wytrzeszczyl oczy ze zdziwnienia (TAAA wiem że dżem i tak ma wytrzesz ale jeden chuj wiadomo o co cho XDDD).

–Eee... Mmm... Eee- jakał się nie wiedząc co powirdziec kiedy mnie taka zobaczył nie dziwie się to było niespodziewane podejście.

Podeszlam bliżej i usiadłam okrakiem na jego kolanach a on wpił się w moje usta nie chciałam pozostać mu dluzna więc oddałam pocałunek. Zaczęliśmy się kiedwac do sypialni, po drodze starałam się ściągnąć mu koszulkę.
Położył mnie na łóżku na chwilę przerwał całowanie by ściągnąć mój stanik.

Zaczą lizać i całować me sutki, a ja pojekiwalam z rozkoszy. W końcu zacza schodzić coraz niżej i niżej, aż do mojego krocza zębami ściana moje majtki i zacza pięści moja łechtaczke palcami, czułam że jestem cała podniecona. Czułam napływ gorąca.

Wsadził najpierw we mnie jeden palec potem drugi i zacza na początku delikatnie posuwać. Trochę na początku piekło po czym odczuwalam tylko rozkosz.

–Ahh, Jeff... Szybcieeeej.... - on się tylko na to uśmiecha zacza szybciej poruszać aż doszłam, po czym mnie pocałował i ściana bokserki.

–Jesteś tego pewna? - zapytał z nutka nie pewności w głosie.
Przytaknelam po czym on zacza zakładać prezerwatywe i powoli we mnie wszedł.

Czułam ból, trochę mi łzy naszlu do oczu więc na chwilę się zatrzymał, trochę ochlonelam poczym kiwnelam głową, że może zacząć się już poruszać. Zacza powoli i delikatnie po czym zacza coraz szybciej i szybciej.

Pojękiwałam a on widziałam, że miał zadowolenie na twarzy. (ehh xd)
Oboje doszliśmy w tym samym momencie. Zdja prezerwatywe i położył się obok mnie pocałował i wtulil się wenie mówiąc:

–Kocham cię (imię)... Chciałbym by było już tak zawsze...
–JA CB też kocham...

Po czym zasneliśmy.

***

No i doszliśmy do końca XD
Dawno mnie tu nie było... Eh miałam dodac rozdział w Nd, ale w sobotę okazało się że miałam mieć wesele a cała niedzielę przespapalam przepraszam, za te opóźnienie.

Następny rozdział nie wiem kiedy ale niebawem xd
Do zobaczenia❤️

one shoty  /ZAKOŃCZONE/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz