Okei, så dette er ikke en ordentlig del, men vi tenkte det var lurt å legge ut noe likevel. Dette er for det meste fra meg (BeemyRav), og ikke Maria (Gudinnen).
Presenterer derfor herved... intervju med bokkarakterer.
Og med oss i dag fikk jeg Aiko.
Må jeg virkelig være her?
Ja, det må du nok.
Ja vel, ja vel. Bare vær litt rask. Jeg har mye som må gjøres.
Det vil ikke ta fryktelig lang tid, jeg lover. Men litt tid må du nok sette av likevel.
Hva er det du vil vite?
Jeg tenkte egentlig å bare stille deg noen veldig enkle spørsmål som kun krever ett ord som svar. Derfor bare starter jeg med: Hva er det fulle navnet ditt?
Aiko Mushi.
Er det ditt ordentlige navn?
Nei. Det er det jeg ble gitt. Men jeg gidder ikke snakke om det jeg egentlig heter, for det vet jeg ikke selv engang. Og hva skjedde med kun ett ord til svar?
Hva mener du? Ok, da spør jeg deg heller bare om hva som er favorittfargen din.
Rød.
Som blod?
Som blod, ja.
Det var... dystert. Hva med favorittall?
Favorittall? Hm... jeg vet ikke. Førtiseks kanskje.
Hvorfor førtiseks?
Det var det første jeg kom på. Og du spør fortsatt om noe som krever mer enn kun ett ord som svar.
Jeg skjønner ikke hva du snakker om. Ja vel, da får jeg bare spørre neste spørsmål. Hva liker du aller best med deg selv?
Den UTROLIG vakre personligheten min.
Så fint at du liker deg selv.
Jeg vet det. Det er virkelig fantastisk. Like fantastisk som spørsmålene du spør meg som egentlig krever ett ord som svar.
Nå snakker du litt utenfor hva jeg spurte deg om. La oss heller bare fortsette. Hva med ditt innerste ønske?
Hva med det?
Hva er det innerste ønsket ditt?
Å være rik, og å få deg til å spørre et ordentlig spørsmål.
Jeg velger å ignorere det siste og heller bare få deg til å utdype svaret ditt. Det første svaret ditt altså. Så, er du sikker på at det er det du ønsker deg aller mest? Ikke å få beina dine tilbake eller finne den store kjærligheten?
Æsj, hva slags romantiker er du? Jeg ville fått helt fine bein hvis jeg hadde vært rik. Kjærlighet kommer gjennom penga det også ved en eller annen anledning.
Er du så sikker på det? Bare se på -
Jeg tror vi avbryter der jeg.
Maria? Hva gjør du her? Jeg skulle nettopp til å fortelle om -
Jeg vet hva du tenker, men nei. Du får ikke lov til å si noe om det til Aiko.
Hvorfor ikke det?
Fordi det er hemmelig.
Hva er hemmelig?
INGENTING!
*Maria klapser seg selv i pannen* Du klarer ikke holde på hemmeligheter. Nå vet jo Aiko at det er noe.
Det gjør hun ikke, for jeg sa nettopp at det ikke er noe som er hemmelig.
Din idiot, hun har skjønt at du lyver!
Det har hun ikke.
Jeg sitter jo her og hører deg.
Hysj! Ikke si noe. Dette er mellom Maria og meg.
Jeg syntes vi avslutter dette intervjuet nå.
Nei, jeg har fortsatt noen spørsmål igjen.
De kan vente.
Nei, ikke dra meg vekk. *Blir dratt vekk av Maria*
Ja, da får vel bare jeg avslutte, da. Sees neste fredag. Drøm mareritt for alt jeg bryr meg.
- Aiko
+ Stakkars meg som ble dratt vekk etter håret av slemme Maria.
Å, du vet at det ikke var så ille.
Jeg liker å overdrive.
YOU ARE READING
Livene Er Basert På Løgn
Science FictionVerden er splittet i to, og det betyr at flere enn bare én må fortelle sin historie. Cyra var født rik. Hun har alltid hatt det så bra at ingenting burde være feil, men hun hater livet sitt. Hun hater alt. Utenom hunden Nero så klart. Aiko ble oppvo...