Hei igjen. Beklager virkelig, men det blir ikke noen normal del denne uka. Isteden blir det nok et intervju med meg (BeemyRav) som vil lede "showet".
Vi beklager begge for sen oppdatering, men vi er ganske håpløse, så det er vel grunnen. I tillegg har ingen av oss klart å kaste sammen noe fungerende, så derfor må blir det noe urelatert. Beklager for det også.
Uansett...
I dag klarte jeg ikke raske til meg en av hovedrollene, så det ble Deku istedenfor.
H-hei.
Du trenger ikke være nervøs. Jeg skal bare spørre enkle spørsmål som sier litt om hvem du er til resten.
Okei. Jeg skal prøve så godt jeg kan. *Svetter som en gal i pannen og ler med nervøs latter*
Første spørsmål: Hva er yndlingsfargen din?
Y-yndlingsfarge? Det må vel være noe sånt som gul.
Hvorfor gul?
Det er positiv farge. Sola har også den samme fargen, og jeg liker å se på sola.
Får du ikke vondt i øynene av det hvis du ser for lenge?
Jooo... men jeg liker å titte opp på den nå og da.
Interessant. Neste spørsmål: Hvilken rolle spiller du i denne historien?
Hæ? Jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet.
Det er jo åpenbart at du surrer rundt hele tiden og gjør alt feil, så hvorfor er du der i det hele tatt?
Eh... eh...
Ja?
Altså, jeg vet ikke. Jeg bare er der.
Det virker som Aiko synes du er irriterende.
Var det liksom et-et spørsmål?
Nei, det var fakta. Men neste spørsmål: Hvordan føltes det å bli satt i hjørnet under hele kapittelet?
Hva slags spørsmål er det?
Det jeg stiller deg.
Jeg vet ikke.
Å, kom igjen. Noen følelser må vel ha rast gjennom deg imens du sto der og ventet.
Jo, men altså, det er vel ikke så relevant.
Det er jo relevant. Det er spørsmålet mitt! Hvordan føltes det å bli satt i hjørnet?
Det-det føltes... ehm... nedverdigende.
Flott. Endelig et svar. Ok, neste spørsmål -
Er dette også brutalt?
Nei da.
Okei.
Har du dårlig samvittighet for at Aiko mistet hånden sin? Siden det var din skyld og sånt.
*Spretter opp av stolen han sitter i og veiver hektisk med hendene* Det er det stikk motsatte av hva du sa du kom til å spørre om!
Det er et enkelt spørsmål. Ja eller nei enkelt, faktisk.
Ja! Så klart jeg har dårlig samvittighet!
*Prøver rolig å få ham til å sette seg ned igjen i stolen* Greit, da spør jeg siste spørsmålet.
*Lettet utpust* Takk og pris.
Liker du Aiko som noe mer enn en venn?
HÆ?!
Dette er vel det enkleste spørsmålet.
DET ER DET IKKE!
Ingen grunn til å rope sånn.
DU SPØR JO SÅ MERKELIGE SPØRSMÅL!
Jeg spurte helt enkelt om du liker Aiko som noe mer enn en venn eller ei. Du trenger ikke ta helt av for det.
Jeg føler at du er mye hardere med meg enn du var med Aiko.
Det er fordi du er lettere å stille vanskelige spørsmål enn Aiko. Hun er ganske skremmende.
Det er sant, men du er litt slem likevel.
*Trekker på skuldrene*
Nei, vi er bare venner.
Takk! Det var det eneste jeg ville vite.
Er det ingenting mer du har lyst til å spørre om?
Nei, jeg sa jo det før jeg stilte spørsmålet. Dette var det siste.
Å ja, ok.
Så nå kan du gå.
Eh... greit. Hvor er utgangen?
Bare vent litt, så skal jeg vise deg. Jeg må bare gi en liten hilsen til leserne først.
Okei.
Takk for at du leser! Beklager at det ikke ble en skikkelig del denne uka, men det kommer en neste uke! Lover!
- BeemyRav (og gjest Deku)
KAMU SEDANG MEMBACA
Livene Er Basert På Løgn
Fiksi IlmiahVerden er splittet i to, og det betyr at flere enn bare én må fortelle sin historie. Cyra var født rik. Hun har alltid hatt det så bra at ingenting burde være feil, men hun hater livet sitt. Hun hater alt. Utenom hunden Nero så klart. Aiko ble oppvo...