BeemyRav (kursiv) og Gudinnen (bold)Først av alt: Takk! Tusen takk for at du har holdt ut helt til slutten.
Vi tenker vi endelig kan avsløre hvem som skrev hva i denne historien. Eller hva, Gudinnen?
Ja, nå er det vel på tide. Hvis noen av dere har lest noe av det vi har skrevet før, så har dere kanskje gjettet det. Vi har jo to veldig ulike måter å skrive på. Og jeg er kanskje litt dårligere på å publisere nye deler enn det min gode venn BeemyRav her er, oops?
Ja, det kan man trygt si. Men med mye tålmodighet og masing, har jeg likevel klart å pushe deg til å skrive nye deler. Jeg er litt stolt av meg selv for det.
Vel, jeg er stolt over at vi faktisk fullførte, ett og et halvt år har vi holdt på, og boken kom på over 200 sider, WOAH! Det var mange ganger jeg var på vei til å gi opp, min beste venn tror jeg har skrivesperre. MEN VI FULLFØRTE, FUCK YEAH VI FULLFØRTE!
Det er ganske kult, ja. Jeg er veldig stolt av oss begge for å ha fullført et så stort prosjekt. Det endte godt for begge to også, på en måte. Og reisen deres har vært en god erfaring for oss begge.
Å ja, definitivt, så nok en gang, tusen takk for at du har lest boken vår, vi setter utrolig stor pris på det, og forhåpentligvis ser vi deg i fremtidige prosjekter.
Og vi har jo noen prosjekter gående nå også, som vi elegant kan kaste inn litt shameless promo på, ikke sant?
Ja ja selvfølgelig, jeg skriver foreløpig Svarte Øyne (og så har jeg en fullført historie kalt 4. september), og jobber med en historie som publiseres en eller annen gang kalt Online.
Oooooo... Ny historie. Spennende. Ja, jeg har jo historien Mellom To Skjebner, som er en fortsettelse på Mellom To Verdener. Sjekk den ut hvis du liker fantasy med litt humor (og hint av romanse!). I tillegg har jeg en ny historie som jeg tenker å legge ut til sommeren en gang. Så se frem til det!
Nå må vi avslutte det her. Ha det bra.
Vel, det var brått, men ok. Men vent, er det ikke noe vi har glemt å si nå?
Næh, tror ikke det.
- BeemyRav og Gudinnen signing off
YOU ARE READING
Livene Er Basert På Løgn
Science FictionVerden er splittet i to, og det betyr at flere enn bare én må fortelle sin historie. Cyra var født rik. Hun har alltid hatt det så bra at ingenting burde være feil, men hun hater livet sitt. Hun hater alt. Utenom hunden Nero så klart. Aiko ble oppvo...