In sfarsit ajung acasa, franta si obosita, fara nici un hef de facut altceva decat...sa dorm. Imediat cum intru in dormitor, ma intind pe pat fara sa m-ai beau vreun ceai. Tot ce vreau acum este sa dorm. Si cu acestea fiind spune, cu un ultim cascat, ma las trasa in lumea viselor, din nou.
Din perspectiva Karinei :
Ajunem acasa la scurt timp dupa ce plecam din spitalul ala. Pff...astazi Clara chiar m-a speriat foarte rau. Dar presepun ca ea nici nu se gandeste la asta acum, tot drumul pun pariu ca a avut in cap doar imaginea ei dormind.
Da, si prin acasa vreau sa spun la Clara acasa, baietii s-au oferit sa ne duca pana aici i-ar acum au ramas sa isi mai traga si ei aerul. Imediat cum intram,baietii se aseaza i-ar Clara fara sa mai spuna altceva se indreapta catre scari, urcandu-le probabil pana in dormitorul ei. Nici nu ma mira, chiar are nevoie de putina odihna. Eu ma asez pecanapea lasan-du-mi toata greutatea Un cascat isi face imediat aparitia facandu-ma sa inchid ochii.. Cred ca si eu sunt un pic obosita. Nu nu numai eu...
-Sunt frant...
-Ah...mie-mi zici?
-Oh...aha-ha.
Si cu a estea fiind spune, Tom si-a inchis ochii, relaxandu-se pe cat se poate. Sincer nu ma mir daca ar adormi acum. Sincer, cred ca baiatul asta ar putea dorm pana si pe o amura de copac.
-Afara s-a c-am intunecat asa ca...mai mult ca sigur o sa ne petrecem noaptea aici.
Spun asta m-ai mult pentru mine. Noaptea asta e asa frumoasa. Cerul nu e foarte intunecat, dar ceea ce imi place este ca nu este nici un nor, deocamdata. Azi dimineata s-a anuntat ca ploua la meteo. Intre orele 5:00-11:00. Ceasul este 7:45, i-ar eu nu vad semne ca si cum ar ploua. Din contra, este chiar un cer senin, fara nori, doarele a mai apus, i-ar caldura s-a mai dohorat.
-Da, cred ca da.
Distrasa de la privelistea de aproape noapte, imi intorc capul spre sursa care mi-a aprobat ceva. Presupun ca asta a fost aprobarea pentru faptul ca va trebui sa innoptam aici.
Zambesc, lasandu-mi privirea obosita in jos, incercand sa nu ma mai gandesc la nimic. Imi l-as corpul moale, simtind cum usor incep sa aluncea de-a lungul canapelei, adormind.
Din perspectiva lui Braendan.
Toti din camera in care ne aflam acum au adormit, m-ai putin eu. Si nu e ca nu mi-e somn, pentru ca pun ariu ca daca imi inchid ochii in 5 minute adorm...dar, nu, ma simt de parca stau de paza.
de fapt daca ma gandesc mai bne, chiar asta o sa si fac. Adica...nu chestia cu statul de paza, chiar cred ca as avea nevoie de putin somn.
Ma las cu toata greutatea mea in fotoliu, inspir adanc si imi inchid ochii, lasand intunericul sa mi se asterne in fata ochilor.
:
:
:
Dimineata ma surprinde stand la fereastra inchisa din cauza ploii ce pare ca nu vrea sa se mai opreasca. Toti ce-i din casa dorm, desii nu am urcat pana la Olaf sa vad daca s-a trezit.
Asta chiar pare o idee buna. Oricum nu am nimic mai bun de facut.
Ma indrept catre scari i-ar atunci cand vreau sa urc, o observ pe ,,Frumoasa adormita,, coborand lenes scarile. Pare ca nu ma observa dar apoi isi ridica privire catre mine. Se blocheaza, cred, pret de cateva secunde, dupa care coboara mult mai repede scarile ca sa ajunga jos.
-Neata. Te-ai trezit deja?
Da din cap aprobativ, aruncand o scurta privire catre prietenii nostri ce inca dorm.
CITEȘTI
Ultimul Cantec
RomantikNiciodata sa nu incerci sa lupti impotriva universulul, pentru ca el v-a castiga. El face regulile. El spune ce e gresit si ce este corect. Intri in lupta. Pierzi. Cazi. Si oricat de mult ai vrea sa continui, nu mai ai putere. Va fi ultima speranta...