Au trecut deja cateva zile de cand sunt inchisa aici. Inca nu am descoperit nimic despre oamenii care m-au adus aici s-au despare loculin care ma aflu.
Acum doua zile a venit aici cineva...un barbat care purta o asca neagra pe fata. Nu mi-a vorbit. Doar mi-a adus ceva de mancare si niste apa. Continua sa se holbeze la mine de parca stia cine sunt. Eu pe de alta parte nu am nici o idee cine este omul acela.
Acum usa se deshide brusc, i-ar pe ea intra acelasi barbat de data trecuta.
-Sper ca te-ai acomodt cu locul...avand in vedere ca o sa m-ai stai pe aici o vreme.
-Cine esti? De ce ma tii aici?
-Toate intrebarile pe care le ai o sa dispara in scurta vreme.
-De unde stii cine sunt?
-Sa spunem doar ca tatal tau este....ne este un prieten m-ai indepartat.
Stai...tata? Oamenii astea...oricine ar fii ilcunosc pe tata si spun ca le este prieten? DAr asta nu re nici un sens...daca ei sunt prieteni cu tata de ce m-ar tine inchisa aici?
Acesta arunca o privire spre tava cu mancare , care nici macar nu a fost atinsa, apoi se uita la mine. Se aproie de tava care este langa mine, ei din instinct aduc picioarele m-ai aproape, tinandu-le cu mainile. Acesta ridica tava de jos, dupa care se lasa pe glezne, apropiindu-se de mine.
-Nici macar nu te-ai atins de mancare...Stii, nu ar trebui sa te transformi intr-o stafida cat timp stai aici.
-Sunt inchisa in camera asta de cateva zile....si tu vrei a nu ma ransform intr-o stafida?
Acesta arata un zambet mic. Asta e sansa mea. Poate reusesc sa aflu ceva.
-Crezi a imi poti spune macar unde ne aflam?
-...Hai sa facem o intelegere. Eu iti rapund la cateva intrebari...bine inteles alese de mine. I-ar tu promiti sa mananci.
-De ce te intereseaza de starea mea? Crede-am ca tu esti cel care ma rapit.
-Pai unu...nu eu sunt cel care tea rapit, si doi, nu vreau sa te vad cum te vestejesti asa repede. Crede-am ca ai ceva m-ai mult curaj.
Nu m-ai spun nimic doar i-au tava ce imi este din nou intinsa si i-au o inghititura din...pui, presupun.
-Vezi? Nu e chiar atat d rau.
Are dreptate. Nu e. Dar nu pot sa las garda atat de usor jos.
-Bine. Acum tu trebuie sa imi raspunzi la o intrebare.
-Asa cum am promis.
-Unde suntem?
-Scuze, dar nu pot sa dau datele. Astea sunt regulile.
-Reguli? Ce reguli?
-Asta cere o alta inghititura.
Joaca cinstit. Prea cinstit.
-Bine.
Si imediat m-ai i-au o inghititura apoi ma uit la el.
-Bine. Reguli. Reguile sunt ca nu am voie sa iti dau coordonate s-au orice altceva ar ajuta in evdarea ta.
-Am inteles. Hei, daca tot o sa stau pe aici o vreme, pot avea ceva lumina?
-Presupun...o sa vorbesc cu cineva despre asta. Dar m-ai intai trebuie sa il intreb pe sefu'.
-Stai...ai un sef?
-Hei, astea sunt intrebari la care nu am voie sa raspuns. Iti amintesti?
Acesta se ridica si ma intreaba din priviri daca am terminat de mancat.
Ii raspund intanzandui tava.
O ia si se indeparteaza, ajungand in dreptul usii.
-O sa m-ai vorbim, nu iti fa griji.
-Pleci undeva?
-Am niste treaba acum. Incearca sa nu imi duci lipsa prea mult.
Imi dau ochii peste cap, i-ar atunci in ultima secunda o intrebare isi face loc din nou in mintea mea.
-Hei...daca tot o sa stau pe aici o vreme...cu tine, imi spui macar cum te cheama?
-Hm...pai ai dreptate, sunt singurul care are acces la tine, dar...
-O haide....bine, nu imi da un nume real. Vreau doar sa stiu cum sa iti zic. Un nume. Orice.
-Pai...presupun ca poti sa-mi spui....Chris.
-Bine...domnule nume secret.
Ii scapa un zambet i-ar fara sa vreau mi-am dat seama ca si eu zambeam.
Fata sa m-ai zica nimic, pleaca, inchizand usa.
Braedan, unde esti?
Din perspectiva lui Braedan:
Oh, Olaf...unde esti?
-Unde suntem?
-Undeva unde putem vorbi linistiti. Intra. Intru in camera i-ar un aer de ,,ceva putred la mijloc,, ma izbeste din plin.
-Ce se intampla?
-Bine. Am o...afacere pentru tine.
-Stii bine ca am treminat cu afacerile tale.
-Stiu.
-Mi-am platit indeajuns datoria. Stii ca asta nu e drept.
-O dar nu te gandi la asta ca la o datorie...spune-i m-ai mult o...favoare. Ca intre doi vechi prieteni.
Expir dupa care astept sa-mi spuna nabii odaa ce vrea ca sa pot termina odata pentru totdeauna cu asta.
-Ai de ales. Fie imi urmezi instructiunile...ori..micuta ta iubita...va suferii.
-Clara? Ce are ea de aface cu asta? Asta e intre noi doi. Nu o baga pe ea in asta.
-Pai daca as face asta...cum ar m-ai fii jocul interesant?
(ras malefic)
Stiu de ce este tipul asta in stare. Si nu o sa-i permit sa-i atinga nici un fir de par Clarei.
-Bine. Accept.
-Asa m-ai merge.
La medie il aveti pe James Black.
I-ar m-ai jos este Chris.
CITEȘTI
Ultimul Cantec
RomanceNiciodata sa nu incerci sa lupti impotriva universulul, pentru ca el v-a castiga. El face regulile. El spune ce e gresit si ce este corect. Intri in lupta. Pierzi. Cazi. Si oricat de mult ai vrea sa continui, nu mai ai putere. Va fi ultima speranta...