-Hei...Clara...trezeste-te. Clara? Ma auzi?
O voce cunoscuta se aude...nu pot auzi clar ce imi spune, i-ar când vreau sa imi deschid ochii, e ca si cum ar avea o greutate invizibila pe ei.
-Haide Clara...trebuie sa te trezesti.
Vocea e una calma si blanda...seamana mult cu a mamei, dar probabil e doar un vis care imi spune sa ma trezesc pentru ca...Am adormit in zapada! O Doamne trebuie sa ma trezesc nu pot dormi aici.
Imi fortez ochii sa se deschida pana când reusesc.Dar corpul imi este inca intepenit din cauza frigului ce s-a lasat afara. Acum ca am ochii deschisi pot vedea zapada ce s-a strans in jurul meu, i-ar din cer, au inceput sa cada fulgi reci.
Ma fortez sa ma ridic, desii corpul imi tremura, i-ar frigul mi-a intrat pana la oase. Mainile imi acopera corpul cat de cat.
Ma fortez sa fac primul pas, apoi urmatorul...si inca unul...pana când reusesc sa ma indepartez de locul in care am adormit aseara. Brusc imi dau seama ca totul arata la fel...i-ar eu nu stiu unde ma aflu s-au unde sa merg. Brusc imi amintesc de Chris...oare e bine? Sau...nu, nu poate fii adevarat. Nu si el. De ce toate persoanele la care tin ajung fie sa moara, fie sa le pierd fie sa se intoarca in potriva mea?
Ochii mi s-au umplut de lacrimi reci ce incep sa-mi curga pe fata, dar totusi, nu ma opresc din mers. Nu acum. Nu pot. Trebuie sa gasesc drumul spre casa.
Din perspectiva autorului:
Intre timp in timp ce Clara mergea singura prin padure cu nimeni langa ea...cautandu-si drumul spre casa. Toti de acasa erau ingrijorati pentru ea.
Tatal ei a facut totul pentru a o putea gasi...a trimis o multime de trupe sa o caute...si nimic. Matteo stia ce avea de facut, dar era periculos. Asa ca se antrena zi de zi pentru ce stia ca avea de facut pentru o aduce pe Clara inapoi.
Karina Si Tom erau si ei ingrijorati pentru Clara. I-ar Tom era acolo pentru Karina de cate ori avea nevoie de el. Spunan-du-i ca totul va fii bine.
Acum ca Braedan nu stia ce se intampla cu Clara, unde este s-au ce s-a intamplat, trebuie sa faca tot ce i se zice pentru a m-ai putea vedea-o din nou. Ii era atat de dor de ea...i-ar faptul ca nu stia daca este bine il umplea cu ingrijorare. Avea si alte gânduri, cu ce i s-ar fii putul intampla cat timp a fost rapida. Dar incerca de fiecare data sa isi alunge aceste gânduri si sa se mentina cat se poate de calm. Pentru ca stia...ca daca vrea sa o revada din nou...trebuie sa asculte ce i se zice.
Acum statea in camera de hotel uitandu-se pe geam la zapada ce cade din cer. Intrebandu-se unde este EA in momentul asta. De cateva nopti nu m-ai dormea, nu m-ai manca cum trebuie...avea cearcane adanci sub ochi si singurul lucru care il distragea de la asi pierde mintile, era antrenamenul. In aproape fiecare diminieata iesea afara si se antrena. Facea km inregi dupa care exersa noi lovituri cu sacul de box. Orice i-ar tine mintea departe de tot ce se intampla in jurul lui. Incurand avea sa inceapa ceva ce a jurat ca nu o sa m-ai faca de mult. Dar se pare ca nu avea de ales.
P.S.: Chris a fost impuscat de catre Justin in padure, care apropo a fost lovit de catre Chris in stomac i-ar sangerarea la facut sa isi piada echilibrul pe picioare, cazand pe pamantul rece si zacand acolo pana la ultima suflare.
Gata si acest capitol, dragii mei, ascultati, stiu ca e scurt si ca ne apropiem de sfarsit, dar va promit ca ultimele capitole vor fii aproape duble. Din nou va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi pana cum, care este foarte departe. Va multumesc din suflet.
Lectura placuta si pe data viitoare!
CITEȘTI
Ultimul Cantec
RomanceNiciodata sa nu incerci sa lupti impotriva universulul, pentru ca el v-a castiga. El face regulile. El spune ce e gresit si ce este corect. Intri in lupta. Pierzi. Cazi. Si oricat de mult ai vrea sa continui, nu mai ai putere. Va fi ultima speranta...