The end of volum one

19 2 0
                                    

Ma trezesc inconjutara de sunetele unor sirene de oilitie si strigate ce vin de afara. Ma ridic parca teleghidata uitandu-ma pe fereastra necrezand ce se intampla. Afara este un politest care vorbeste cu familia Milton despre ceva ce imi este imposibil sa aud de aici.

Ma retrag de la geam incercand sa gandesc rational despre ceea ce tocmai se intampla. Cine sunt acei oameni si de ce sunt aici? Poate ia trimis tata dupa mine? Dar asta nu are sens, de unde ar fii stiut ei ca sunt aici? Cred ca ar trebui sa cobor daca vreau sa aflu ce se intampla. Dar daca chiar nu este treaba mea, poate ar trebui sa stau aici in liniste...dar nu pot. Trebuie sa aflu ce se intampla. Aceasta ar putea fii chiar singura sansa de a ma intoarce din nou acasa.

Dechid usa si cobor scarile cu viteza vantului, neinteresandu-ma ca inca ma aflu in pijamale. Prima persoana pe care o vad este Louis. Ma indrept catre el cu viteza luminii...desi imi pot simti picioarele si mainile usor tremurandu-mi.

-Louis...ce se-

-Clara? Clara ! aici!

Nu...nu se poate. Ma intorc spre sursa vocei, I-ar acolo il vad pe Matteo, privindu-ma aproape din cap pana in picioare. Ii pot vedea privirea surprinsa ce o are pe fara. Fara sa ma gandesc a adoua oara incep sa alerg si nu ma opresc de cat atunci cand realizez ca ii sunt inbrate. Dupa cateva secunde ma dau in spate gandindu-ma ca acesta ar putea fii doar un alt vis.

-Clara, esti bine? Ce s-a intamplat?

Cuvintele refuza sa imi iasa din gura, tot ce pot face e sa ma uit un jur, asigurandu-ma ca acesta nu este doar un vis...sunt salvata.

-Eu...Ce s-a intamplat? Cum ma-ti gsit?

-E o poveste lunga...esti bine?

-Datorita acestor oameni...da, sunt.

Spun uitandu-ma in spate la oamenii din spatele meu care ma privesc zambitori.

-Va multumesc pentru ca ati avut grija de mine...sper ca intr-o zii sa ma pot revansa.

-Nu este nevoie de o revansa scump-o. Ne bucuram ca te-am putut ajuta.

Spune mama lui Louis.

-Pai...atunci ce m-ai asteptam? Haide, toti vor sa te vada acasa. 

-Si mie mi-a fost dor de voi toti...dar chiar si asa, cum ma-ti gasit?

-Pai...o sa am timp sa iti povestesc cand ajungem acasa. Stii...eu si tata ne-am hotarat ca trebuie sa...stii ceva.  Dar m-ai intai sa ajungem acasa.

Ce? Despre ce vorbeste fratele meu...?Sa inteleg ca o sa aflu acasa.

-A dar, stati putin, sunt sigura ca va e foame, pana la urma e micul dejun.

-Va multumesc pentru ospitalitate doamna, dar...

-Te rog, spune-mi Agata.

-Matteo Grey. Pe sotul dumneavoastra l-am cunoscut afara.

-O, foarte bine. Deci? Ramaneti la micul dejun? Am facut clatile cu fructe de padure. Am observant ca Clarei ii plac mult.

Pentru o portie din acele clatite chiar ca as ramane.

-Poate nu trebuie sa ne grabim...

Spune Matteo dupa ce le vede intinse pe farfurie. Noi ceilalti incepem sa radem I-at acesta arata de parca le-at devora toate dintr-o data.

Ne asezam toti la masa dupa care incepem sa povestim, desi...Matteo refuza sa imi zica cum m-a gasit, facand doar in rezumat in care a spus ca un echipaj de politie ma gasit apoi l-au sunat pe tata i-ar MAtteo a venit dupa mine. Bineinteles sper ca nu se asteapta ca eu sa cred minciuna asta gogonata. Si in plus...inca nu imi pot scoate din cap ce a zis Matteo cu privire ca ,,discutia,, care trebuie sa o avem acasa. Apoi mintea imi zboara in alta parte I-at fara sa m-ai ezit intreb.

-Matteo...stii cumva ce s-a intamplat cu...

Acesta intelegand la cine ma refer, I-a o gura de cafea I-ar apoi raspunde printre in semn al capului ca nu.

-Nu am m-ai auzit nimic de el inca din acea zii. Cand am venit ma asteptam sa pot obtine m-ai multe informatii de la el de oarece era cu tine in acea zii. Mi-au spus Karina si Tom ce s-a intamplat.

Oftez usor lasandu-ma pe spate, asezandu-mi mainile pe abdomen.

-Despre cine vorbiti?

Intreaba Agata.

-A...nimeni...

Raspund eu lasandu-mi privirea in jos.

-Deoarece a reusit sa te intristeze asa doar vorbind de acesta, nu e chiar ,,nimeni,, asa-i?

-E...complicat.

Asta e. Asta e tot ce pot spune. Sperand ca nu va m-ai pune si alte intrebari, m-ai I-au o gura din cafea.

-Inteleg.

Spune femeia.

-Pai, Clara...

Spune Matteo in cele din urma. O, merci fratioare, tensiunea dadea sa creasca.

-Cred ca m-ai bine am pleca si noi...e si asa in drum lung.

-Desigur.

Ma ridic asigurandu-ma ca nu l-as pe nimeni cu o impresie gresita.

Ceilalti ne conduc pana in la iesirea din casa. La sfarsit Matteo se duce in masina I-at eu m-ai raman pentru ramas bun.

-Va mutumesc inca o data. Mia-ti fost exact ca o familie. 

Agata isi intinde bratele spre mine,i-ar eu ii ofer bucuroasa o imbratisare. Aceasta femeie mi-a fost ca o mama in tot acest timp. Cine stie daca nu eram gasita in acea zii de catre Louis, care apropo, nu a scos in cuvant decand a venit Matteo sa ma ia. Il privesc pentru o secunda dupa care acesta imi raspunde.

-Hai incoa'

Il aud pentru prima oara pe ziua de azi.

Ii ofer si acestuia o imbratisare de ramas bun, dupa care ma apropii de masina.

-La revedere! Nu o sa va uit.

-La revedere scump-o, m-ai vin-o in vizita!

-Sigur, o sa vin.

Ma urc in masina pe locul din spate si parca tot aerul pe care l-am tinut in piept iese afara in sfarsit. Abea acum emotiile adevarate au incepu asi face prezenta.

-Matteo? Te rog spune-mi ca nu visez, mergem acasa,  asa-i?

-Nu, normal ca nu visezi...dar Clara...chiar trebuie sa vorbim ceva important cand ajungem acasa. Nu iti pot explica acum, trebuie sa fie si tata. Tot ce vreau este sa incerci sa intelegi. Nu ti-am spus pana acum pentru ca am crezut ca asa te vom tine in siguranta dupa tot ce s-a intamplat cu mama...dar lucrurile s-au schimbat Clara...se apropie in razboi, si trebuie sa fim pregatiti. Cu totii.

                                                                       TO BE CONTINUED...(VA URMA)

Si gata dragii mei! Acesta a fost ultimul capitol din primul volum...incep prin a face o parturisire...nu crede-am vreodata ca voi ajunge pana aici, deci ce pot sa spun..va multumesc ca ati ramas cu mine atat de departe si va rog, lasa-ti comentarii despre orice crede-ti ca se va intampla in capitolele urmatoare. Apropo, noile capitol vor fii publicate chiar aici, m-ai jos de pe data de 18 Noiembrie.

M-ai multe detalii despre Volumul 2.

Acum ca Clara a fost gasita de catre fratele ei, ce crede-ti ca se va intampla? Clara va afla in sfarsit secretul familiei,devarul despre mama s-a, cu ce s-au ocupat Matteo si tatal ei in tot acest timp? In sfarsit, adevarul va iesii la suprafata. Lumea acesteia pare sa ia o intorsatura c-am ciudata. Si despre ce razboi vorbeste Matteo? Va fii Clara suficient de puternica ca s-a faca fata lucrurilor care se intampla in noua ei viata? Braedan se va intoarce cu noi secrete care vor iesii la iveala....se pare ca toata lumea Clarei se intoarce cu susul in jos. Daca suna interesant si vreti sa aflati m-ai multe, dati-mi mesaj in privat s-au lasa-ti in comentarii intrebarile pe care le aveti. Dragii mei, va multumesc si va astept pe data viitoare. 















Ultimul CantecUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum