De cand sunt aici, Chris imi face vizite aproape zilnic, i-ar de obicei atunci cand pleaca nu imi da nici o explicatie.
Uneori se poarta destul de dragut cu mine, aproape ca cu un prieten. Este singura persoana cu care am m-ai vorbit de cand sunt aici.
Imi este atat de dor de Braedan...ma intreb daca o sa m-ai ies vreodata de aici.
Aud doua batai in usa, apoi un scartait dupa care usa se deschide i-ar pe ea intra Chris.
-Neata printesa, azi avem de facut ceva important.
Acesta casca dupa care se apropie.
-Ce ai zice sa facem o plimbare.
-Ce vrei sa spui? O sa ies de aici?
-Pai asta depinde de cum te porti tu.
Da. I-ar uneori poate fii un adevarat nemernic.
Imi dau ochii peste cap dupa care ma ridic de pe salteaua ce mi-a adus-o Chris acum cateva zile, pe post de pat.
-Unde mergem?
-Pai daca ti-as m-ai spune...unde ar m-ai fii surpriza?
-Tipic tie. Nu stiam ca este o surpriza.
-Da, da, acum grabeste-te, nu avem mult timp.
-Stai...nu e nici o masina...?
-Nu, nu e nici o masina. Nu ai spus tu ca vrei sa iesi din locul asta?
-Ce legatura are asta cu...stai, Chris...de ce nu imi spui cu adevarat de ce esti aici acum?
-Uite, de cand esti aici...nu ma asteptam sa fii asa cum esti. Ma asteptam sa primesc o fitoasa de bani gata caruia nu ii pasa de nimic decat de ea. Si tu...tu nu esti asa.
-Um...Merci?
-Asa ca...azi evadezi. Grabeste-te, asa cum ti-am spus nu avem mult timp.
Nu imi vinea sa cred ce aud. S-au ce vad, Chris ma ajuta sa evadez de aici. O sa fiu libera din nou. Ma pot intoarce acasa...asta e sansa mea. Dar daca est o capcana?
-Hei, daca nu te grabesti nu o sa m-ai iesi de aici.
-Care-i planul?
-Asa...planul e destul de simplu. Trebuie doar sa ne asiguram ca drumul este liber.
-Bun...si cum facem asta?
-Pai aici...o sa ai nevoie de astea.
Scoate dintr-o geanta ce tinea pe umar o peruca blonda,o uniforma veche, o sapca si niste ochelari de soare cu lentila neagra.
-Nimeni nu te va recunoaste cu astea.
Mi le intinde si continui sa ma holbez cand la ele cand la el.
-Haide, sa nu-mi spui ca ai preferinte la uniformele vechi...
-Chris...multumesc.
-Sigur, cu placere...acum pune-ti astea si o sa-mi multumesti m-ai tarziu.
Cu un ultim zambet iese afara din camera si ma lasa sa imi pun noua ,,costumatia,,.
Dupa ce ultima piesa este pusa Chris intra pe usa tinand o oglinda.
-Nimeni nu o sa te recunoasca cu haidele astea.
Ma privesc in oglinda si nu imi vine sa cred ce vad. Parul meu natural nu se m-ai vede din cauza peruci dar pare atat de murdar ca si pielea mea de altfel. Cum ies de aici, o sa am nevoie de o baie.
-Esti gata?
Trag aer adanc in piept gandindu-ma ca acesta este ultima mea sansa de a m-ai iesi de aici in viata. Mie frica? Da. Dar mie atat de dor de casa...trebuie sa ma intorc. Asta e tot ce conteaza.
-Gata.
Si atiunea incepe.
In doar cateva secunde iesim amandoi din cabina uitandu-ne in toate partile ca nu cumva sa ne vada cineva.
-Liber. Haide.
Stau cat se poate de aproape de Chris si incerc sa-i urmez toate instrunctiunile.
De odata ma gandesc ca tipii astea pot fii inarmati i-ar noi suntem lipsiti de orice aparare. Plus padurea e mare chiar daca e lumina afara ne poate iesi in cale oricand un animal salbatic. Imi indepartez aceste ganduri din minte si imi aduc aminte ca trebuie sa fiu curajoasa daca vreau sa-mi m-ai vad familia si prietenii vreodata. Tata trebuie sa fie foarte ingrijorat.
-Clara...Stai aproape.
Si deodata il vad...este imens, stand in patru late mari si paroase, se indreapta spre noi.
Chris scoate o arma ce o tinea la curea si o indreapta spre urs.
Deci Chris chiar s-a gandit la toate.
-Clara nu misca.
Sa ma misc? Nu as putea nici daca as vrea.
Un foc de arma se aude din locul unde este cabina i-ar ursul o i-a la fuga in directia opusa.
Chris isi pune arma la loc dupa care examineza pentru cateva secunde sunetul ce a speriat ursul.
-Au aflat. Trebuie sa fugim, haide.
-Stii pe unde trebuie sa o luam?
-Tu ce crezi? Te-a m-ai vizitat cineva in afara de mine pana acum?
-Serios? Asta chiar nu e momentul pentru o cearta copilareasca.
-Nu, nu e. Haide.
Ma apuca de mana dupa care incepem sa fugim atat de repede ca picioarele aproape isi pierd echilibrul.
-Haide, Clara, nu te oprii...continua sa alergi!
Si asta si fac. Ignor durerea de picioare si ma agat m-ai bine de mana lui Chris dupa care imi fortez picioarele sa alerge m-ai repede.
Alergam printre copaci, si alergam si alergam pana cand picioarele imi cedeaza.
-Chris...lasa-ma o secunda sa...nu m-ai pot alerga.
Respiratia mie grea i-ar picioarele imi sunt parca din jeleu. Dupa ce ies de aici sigur o sa ies la alergat m-ai des. Chris nici nu pare afectat s-au obosit macar.
-Cred ca putem sa incetinim putin, dar trebuie sa continuam. Cu cat m-ai repede mergem, cu atat m-ai usor va fii sa ajungem in oras. Haide, ne asteapta o masina cativa kilometri m-ai incolo.
Aprob din cap dupa care continui sa merg in urma lui Chris.
Ceva nu este bine...instinctul imi spune ca cineva ne urmareste.
-Chris...cred ca cineva ne...
I-ar un foc de arma de aude puternic, fanandu-mi urechile sa vibreze.
Dintre copaci apare o figura cunoscuta...este...o Doamne..este chiar...Justin.
-Justin? Ce cauti tu aici?
-Nu o lua personal Clara dar...ce sa-i faci? Presupun ca uneori viata nu e dreapta, ha?
-Si tu...
Isi indreapta privirea spre Chris.
-Tata nu va fii prea fericit cand va afla ca l-ai tradat.
-Atat eu cat si Chris suntem inghetati.
-Justin...tu? Dar nu are nici un sens...Ce legatura ai tu cu toate astea?
-Ooo...deci sa inteleg ca tatal tau inca nu ti-a spus cu ce se ocupa, asa-i? Pai, cred ca e timplul sa aflii adevarul.
CITEȘTI
Ultimul Cantec
RomanceNiciodata sa nu incerci sa lupti impotriva universulul, pentru ca el v-a castiga. El face regulile. El spune ce e gresit si ce este corect. Intri in lupta. Pierzi. Cazi. Si oricat de mult ai vrea sa continui, nu mai ai putere. Va fi ultima speranta...