Ik word wakker van mijn wekker. ¨RINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG¨"Ik stap uit bed en ik loop naar mijn inloopkast. Vandaag begint school weer en ik wil er altijd wel oké uitzien.
Ik zie meteen wel een leuk setje liggen. Een croptop met een zwarte spijkerbroek met sneakers en een spijkerjasje.Ik loop naar de douche en trek men kleren aan.Ik heb namelijk geen tijd meer om te douchen.
Wanneer ik beneden kom zie ik mijn broertje en zusje aan tafel zitten.¨ Waar zijn mam en pap?vraag ik. In de keuken antwoorden ze. In de keuken zijn mijn ouders de broodtrommels van Sem en Lyla aan het klaarmaken. ¨mam?¨ vraag ik. ja zeg het eens, antwoord mijn moeder heel opgewekt zoals altijd. ¨Mag ik na school met Kayleigh de stad in?¨vraag ik. ¨Tuurlijk!¨ Ze haalt haar pinpas uit haar portomonnee. Mijn moeder is erg vrijgevig altijd en vind het dan ook zeeer belangrijk dat ik er wel altijd goed uitzie. Over 15 minuten begint de les dus ik pak snel mijn fiets en gas ervandoor.
Ik stap op de fiets,en ik zie dan dat ik een lekke band heb. ¨Mam?"Zou je me kunnen brengen vandaag?¨ Ik hoor mijn moeder alweer lachen en ik zie dat ze haar autosleutels pakt en ze brengt me naar school. Ondertussen praat mijn moeder de hele tijd over alle goede winkels de ze er hebben. En net voordat ik uitstap zegt ze:¨Je vader, ik, je broertje en je zusje gaan uit eten dus we komen as laat vanavond thuis!¨
In de kantine zie ik dat al mijn vriendinnen er al zijn en ze onze tafel hebben gepakt. En vertel zegt Kyra tegen mij. Ik schiet in de lach.¨Dacht je dat ik weer een verhaal bedacht?¨ zeg ik met een beetje arrogante stem.De bel gaat ik loop rustig naar het lokaal toe waar we les hebben.Ik zie de man niet heel goed maar ik herken hem wel! De les zit er gelukkig alweer bijna op wanneer de directeur binnenkomt. Kim von der Heide! schreeuwt hij met een luide stem door de klas. Ik sta op en loop met de directeur mee. ¨Zo Kim.. je weet vast wel waarom ik je uit de les haal.¨ De directeur stopt maar niet met praten dus wacht ik maar rustig af.
Na een uur in de kamer van de directeur gezeten te hebben, ben ik het beu. Ik loop de kamer uit en ga naar de kantine. Wanneer de bel gaat stuur ik iedereen een appje dat ik in de kantine zit. En ze komen er meteen aan. "Heyy girl, waarom kwam je niet meer terug voor de lessen?" vraagt Amber. "Nou eigenlijk zit het zo dat ik er geen zin meer in had na dat gesprek met directeur" Ze beginnen te lachen en dan gaat de bel en gaan we weer naar de les.
Na school vraag ik of iedereen mee naar huis wil voor een meidenavond. "Wie gaat er mee?" "Ik,Ik,ik,ik" roepen ze alle vier. Mijn ouders komen toch pas laat thuis dus is het geen probleem dat we hier tot 22:00 zitten zeg ik. We zijn een film gaan kijken over de romantiek en op het laatst spelen we nog even truth of dare. Zelf zijn we 16 dus mogen geen alcohol, maar mijn vader heeft een wijnkelder dus pak ik daar soms wat weg. Hij mist het toch niet. Het is 22:00 en mijn vriendinnen gaan naar huis.
Om 23:00 zijn ze nog niet thuis. Ik bel mijn vader op, maar ik krijg de voicemail. Ik besluit me nog geen zorgen te maken ook al zou mijn vader nooit zo laat weg blijven met mijn broertje en zusje. Normale tijd had hij er al een uur geleden moeten zijn. Het is immers al 23:00. Nu begin ik me echt zorgen te maken, waar zijn ze? En wat moet ik doen? Om 00:00 gaat de telefoon ik neem neem op.
U: Hallo u spreekt met Kim von der Heide.
A: Hallo u spreekt met Caroliene mulder, ik bel over u vader en waarschijnlijk uw broertje en zusje.
U: Oke, wat is er met hun aan de hand? (vraag ik bezorgd niet wetende wat er komen gaat)
A: Ik heb erg slecht nieuws voor u, uw vader en uw broertje en zusje hebben een auto ongeluk gehad en uw vader ligt in coma en uw broertje en zusje hebben het niet overleefd. Over uw moeder is niet bekend waar ze is;;
Op dat moment dat ik dat hoor laat ik mijn telefoon vallen en begin te gillen, ik vergeet even dat ik die Caroliene nog aan de telefoon heb.\
A: Mevrouw? Gaat het wel? Er komen wat mensen naar u toe dus niet raar staan opkijken als de bel gaat.
U: o-o-oké
Na die woorden hang ik de telefoon op en begin ik te huilen. Na nog geen 15 minuten gaat de bel. Dat zijn vast die mensen waar ze het over had. Ik doe open en zie een vrouw en een man in de deuropening staan. Ze zien dat ik heb gehuild maar dat is ook wel logisch."Gaat het wel?"vraagt de vrouw, ik knik dat het gaat.
Na een half uur gaan ze weer weg, ze kwamen even vragen waar ik ging slapen en of er meer mensen ingelicht moesten worden. k schud van nee, ik heb geen zin dat mijn tante het nu al weet. Dan weet ik sowieso dat ik voorlopig het huis niet meer uit kom. De volgende dag besluit ik niet naar school te gaan en val nog even in slaap. Ik heb de hele nacht niet geslapen.
HEYY, Dit is men 2e boek nou ja 2e ik ben bezig met 2 boeken tegelijkertijd! Volg me vooral en stop het boek in je bibliotheek! als je me volgt krijg je meldingen van wanneer ik een nieuw deel heb gepubliceert. Mijn andere boek heet 'helemaal het einde' dat gaat over een meisje die allemaal verschillende drama mee maakt. Nou laat even wat reacties achter van wat jullie ervan vonden! Ik probeer elke dag 1/2 hoofdstukken erbij te doen in het weekend lukken 2 wel doordeweeks waarschijnlijk 1
byee,, xxx Lindsey
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Teen FictionKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.