POV Kim
Na wat ik net gehoord heb van Nina begin ik te twijfelen aan het verhaal van Madie. Ik zou het heel erg naar vinden als Madie het verhaal helemaal heeft gelogen. Ik loop weer terug naar Dylan en de andere boys hun appartement en klop op de deur. De deur word geopend door Jamie. "Heyyyy, logeermaastje... Welkom back!" Zegt Jamie me enthousiast. "Heyyy." En ik geef hem een knuffel, en loop langs Jamie heen naar binnen.
"Heyyy, we hebben het appartement wat uitgebouwd enzo, dus we hebben een klein logeerkamertje voor als je dat nog niet wist." Vertelt Jamie me. Ik knik en ik en Jamie lopen samen naar het 'logeerkamertje' waar ik voorlopig zou blijven slapen.
We komen aan bij een redelijk netjes ingericht kamertje, wat is gebouwd in de tijd dat ik en Nina en men vader gezellig in Spanje zaten. "Dit is lekker knus geworden." Zeg ik tegen Jamie die op zijn telefoon aan het staren is. "Uhhh ja zeker is dat zo, maar is het prima als ik naar de andere jongens ga? We hadden afgesproken straks om te gaan stappen dus we zullen er vannacht pas weer zijn." Legt Jamie me uit. Ik knik en hij loopt de kamer uit. Even later hoor ik dat het stil is dus de jongens zullen wel weg zijn .
"Pov Dylan"
Onder dat Kim weg is om spullen te halen, vraag ik me heel erg af waarom ze bij Nina it het appartement wil.. Waarschijnlijk een kleine ruzie, maar 't leek wel wat erger. "Jooo, gast? Waar zit je met je gedachten? We vroegen je wat." Zegt Jamie tegen me terwijl hij voor me staat en met zijn armen staat te zwaaien. "Huh,, wat? Oh nergens.." Zeg ik hem geïrriteerd. "Zullen we even gaan stappen? Ik wil wel eens weer wat gaan doen dan hier s'avonds zitten niksen.. Ik wil wel weer eens een meid proeven. " Ik kijk Jamie vol ongeloof aan, maar zie dat het een grapje is. "Is helemaal geen slecht idee, maar je weet dat we een logé hebben toch? Dus jammer maar ik kan niet gaan daarbij is het men vriendin en moet ik haar troosten." Zeg ik teleurgesteld tegen de jongens."Gast, we hebben nagedacht.. Het is een slecht idee om hier te blijven en bovendien voor één avondje vermaakt Kim zich vast prima met een pizza en netflix als je haar zo kent." Zegt Dennis, die na vijf minuten ook eindelijk zijn mond een keer open trekt. "Weet je wat.. Jullie hebben eigenlijk we, gelijk,. maar morgen moet ik dan wel een goed makertje met Kim gaan doen want stel je voor dat ze zich vanavond wel gaat vervelen?" Leg ik hun stuk voor stuk uit. Ze knikken en daarna kleed iedereen zich om en wachten we nog even op de bank zodat we Kim nog even binnen kunnen laten.
"Hey" Hoor ik vanuit de gang. En ik zie dat Jamie en Kim samen binnen komen en Jamie zegt nog even: "Ik laat Kim haar logeerkamer even zien en daarna vertrekken we." En samen lopen ze naar de logeerkamer.
Het is misschien heel raar maar stiekem ben ik om dit kleine dingetje al jaloers, omdat er een andere jongen bij haar is en je weet maar nooit....
Jamie komt terug na ongeveer een twintig minuten en laat weten dat we kunnen vertrekken. "Met wie zijn auto gaan we?" vraag ik de jongens, en ik weet dat ze mijn auto gaan kiezen, omdat het gewoon een vette bak is. "Laten we deze keer die van jouw maar nemen" Grapt Bastiaan. We lopen naar de garage onder het internaat, waar je met de lift naar toe moet en we lopen naar mijn auto.
Onderweg praten de jongens de hele tijd met elkaar en ik heb van mezelf wel door dat ik hier absoluut geen zin in heb en er ook niet echt veel zin in heb. Ik ben dan ook de enige van onze vriendengroep met een 'vaste' vriendin en de rest heeft alleen one night stands enzo, wat ik eigenlijk ook wel mis aangezien ik nooit iets met Kim doe in principe. "Eyyy Dylan wanneer ga je nou eigenlijk van Kim afstappen? Jullie doen toch nooit wat en we weten dat je graag wat dingen doet met een meisje." Zegt Jamie om van onderwerp te veranderen. "Ik hou van Kim en als zij er nog niet klaar voor is dan heb ik geduld." Zeg ik zwaar geïrriteerd. De rest van de weg is het stil, en eigenlijk is dat helemaal niet zo verkeerd.
Aangekomen bij de club, staat er een lange rij te wachten. Door de grote glazen ramen zie je meisjes in van zulke sletterige pakjes, die om jongens heen dansen.. Zelf nam ik er ook altijd wel eentje,wat dan een one night stand werd, maar deze keer zou ik me in moeten houden. "Yo gast, zie je die chick daar? Dat is echt jouwn type, neem er gewoon eentje, niemand die het merkt! Tenminste je zogenaamde'vriendin' die komt het niet te weten van ons."Meld Bastiaan me. "Nou fijn dat je het effe meld." Antwoord ik sarcastisch terug, en wanneer ik het Bastiaan gezegd had zijn we ook al aan de beurt en laten we de kaartjes zien.
Eenmaal binnen zie ik een meisje met ook een heel 'sletterig' pakje die alleen zit op een podium. Ze is niet zo super knap, maar ze zit ver van het lelijke af. Ik besluit naar haar toe te lopen.. "Heyy, mag ik er misschien even bij komen zitten?" Vraag ik zo vriendelijk mogelijk. "Als je me ook zo aan gaat raken doe k je wat." Zegt het meisje brutaal tegen me. Ik kijk haar raar aan en ik zie dat er een traan van haar wang af rolt. "S-sorry ik wou je niet aanraken.. Toen ik binnen kwam zag ik je zo alleen zitten dus ik dacht, dat je wel iemand nodig zou hebben om mee te praten." Zeg ik tegen haar, en ik zie dat ze een kleine glimlach op haar gezicht krijgt..
"Zou je met me willen dansen?" Vraag ik haar, na een paar minuten doodse stilte antwoord ze dan toch. ΅Als het aanbod nog geld dans ik graag met je." Ik knik en neem haar hand en begeleid haar naar de dansvloer. Ik zie dat mijn vrienden naar me kijken en een duim omhoog steken, wat het teken is dat ze het goed vinden en dat dit gewoon in onze vriendengroep blijft en niet erbuiten word rond verteld, regel 4... Oké dat klinkt misschien raar maar toen we 10 jaar geleden op dit internaat kwamen hebben we de regels bedacht en daar houden we ons nog steeds aan.
"Wat is je naam eigenlijk?" Vraagt ze me nieuwsgierig. "Dylan,.. En jij?" Zeg ik haar flirterig en geen idee waarom het zo moest. "Renate, weet je door wat er met me is gebeurd durf ik amper met jongens te praten, en daardoor doe ik zo raar... ¨ Zegt ze wat hel schattig klinkt. "Geeft niet, ik snap niet waarom jongens zulke dingen doen, echt raar maar ik zou het nooit met iemand doen tegen zijn zin in en trouwens ik vind je wel een leuk meisje al toen ik naar je keek,.." Ze kijkt naar me en begint dan te lachen. En na een paar seconden die echt heel snel gaan drukt ze haar lippen op de mijne. Ze begint me hevig te zoenen, en het rare is opeens voel ik de liefde spartelen in men buik.. Nog nooit heb ik zoveel voor iemand gevoeld.. Niet eens voor men eigen vriendin. Ze vraagt met haar tong toestemming, die ik haar maar al te graag geef. Ik leg mijn handen op haar kont en zij legt haar handen op mijn nek. Nadat we op adem moeten komen laten we elkaar los en gaan we zitten bij een leef tafeltje.
"Dylan...." Zegt Renate zacht. "Ja?" Vraag ik haar met wat spanningen in men stem, geen idee wat er nu te wachten staat. "Heb je een relatie?" Vraagt ze me en ik zie hoe bang ze voor het antwoord is. "Het klinkt misschien raar, maar toen ik je daar alleen zag zitten voelde ik meer voor je dan dat ik ooit heb gedaan voor mijn vriendin, en misschien wel mijn toekomstige ex vriendin." Zeg ik haar met een grote glimlach. Ik wil haar zoenen maar haar hand houdt me tegen. "Zou je het uitmaken met je vriendin om met mij samen te kunnen zijn terwijl je alleen me naam kent?" Vraagt ze me vol ongeloof. Ik kijk haar denkend aan, maar weet het eigenlijks al. "Ja, misschien kunnen we samen vanavond naar mijn appartement??" Vraag ik haar lief. Ze knikt. "Dan gaan we zo, maar ik moet mijn vrienden ook mee nemen in de auto dus 't zal wel krap worden." Meld ik haar en ze geeft me een knuffel. "Zijn we nu officieel vriendje en vriendinnetje of niet?" vraagt ze me uit het niets. "Ja, dat zijn we."
Wanneer we in de auto op naar het internaat zitten weet ik al veel meer van haar. Renate speelt voetbal, en houdt ook heel erg van zingen.. Ze heeft twee broers en een zus die 3 jaar ouder is dan haar en haar ouders zijn gescheiden. Ze heeft een soort fake relatie gehad met een jongen die haar bedreigde en die is later opgepakt, en zo kun je nog veel meer vertellen. "En wie mag dit dan wel zijn??" vraagt Jamie me. "Dit is Renate en sinds net hebben we een relatie, met Kim ga i het afkappen, het zal toch niet meer woorden dan beste vrienden," Zeg ik ze kort. En dan begint Renate over zichzelf aan de rest te vertellen de hele terugweg naar het internaat...
Heyy mensjeess het is geen weekend meer maar ik dacht ik zet effe een hoofdstukje neer van 1600 woorden!!!! okeyy t valt elmee hoe lang da is maar ja ik heb binnen een week toch wel meer dan 4000 woorden aan hoofdstukken in boeken geplaatst,,, xd Ik wil jullie ook ff heel erg bedanken omdat ik de 1K lezers heb gehaald en hoop dat er meer volgen xxx. Mensen vragen weleens isdit wat jouw is overkomen, maar dat antwoord is nee.,.. Ik maak wel delen mee enzo.... De meeste dingen verzin ik zelf maar er komen ook delen over verkachtingen enz nog ergers in voor dus s6 (da heb k wel mee gemaakt) Lees en promoot me even en lees vooral ook mijn andere boeken xx
xx
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Roman pour AdolescentsKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.